Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Anders Nedrebø klar for Enga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Rekaldo View Post
    Tega George kunne sikret høyresiden.

Jeg tenkte på Alex. Alex er ikke guds gave til fotballen, men vi vet hva vi har. Det er usikkerhet med denne nye
    Jeg tror "problemet" til Alex er at han er for skadeutsatt. Når man skal være backup-spilleren som kan spille overalt, så er det en fordel at denne spilleren er kampklar og faktisk kan steppe inn når han trengs. Og forstår det da på Franko at man har større tru på at Nedrebø holder seg skadefri enn Alex. Litt kjipt da Alex er en VIF-gutt og gjør en alright jobb, men sånn er det dessverre noen ganger.

Comment

Har ingen grunn til å tvile på denne spilleren, til tross for at han ikke har de største merittene. Tandberg har trent han i flere år, så noen stort mer gjennomscoutet spiller tror jeg ikke vi finner.

Comment

Tega George kunne sikret høyresiden
        Han er ikke engang god nok til å starte alle kampene i 2. divisjon.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
          Han er ikke engang god nok til å starte alle kampene i 2. divisjon.
          Han har spilt 23 kamper. Og han har 5 gule kort, dvs at han har hatt karantene i 2 kamper. Det ble spilttotalt 26 kamper i serien. Anders Nedrebø spilte forøvrig ikke alle kamper han heller. En kamp forsvant i karantene, mens han ikke spilte 1 kamp. Forøvrig har Tega George 150% mer mål enn Nedrebø på langt færre kamper

Comment

Originally posted by Lego View Post
            Har ingen grunn til å tvile på denne spilleren, til tross for at han ikke har de største merittene. Tandberg har trent han i flere år, så noen stort mer gjennomscoutet spiller tror jeg ikke vi finner.
            Vi får ihvertfall se om Tandberg har øye for spillere som kan gjøre en ok jobb på tippeliganivå. Og for å tilføye: Jeg har ingen problemer med å gofle ned ordene mine og beklage hvis jeg tar feil.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
              Hvilken annen "potet" har vi? Alex Mathisen er på vei ut av klubben.
              Vet du noe om hvorfor? For mye skadet?

Comment

Han har spilt 23 kamper. Og han har 5 gule kort, dvs at han har hatt karantene i 2 kamper. Det ble spilttotalt 26 kamper i serien. Anders Nedrebø spilte forøvrig ikke alle kamper han heller. En kamp forsvant i karantene, mens han ikke spilte 1 kamp. Forøvrig har Tega George 150% mer mål enn Nedrebø på langt færre kamper
                OK, my bad. Har uansett sett noen andrelagskamper i år og har aldri lagt positivt merke til George bortsett fra målet mot Lyn.

Comment

Working...
                X