Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Vålerenga - Sarpsborg 08 søndag 18. oktober kl. 18.00.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd: Vålerenga - Sarpsborg 08 søndag 18. oktober kl. 18.00.

Landslagspausen er over og det er endelig duket for hjemmekamp på Ullevaal stadion igjen.
    Vi får besøk av Geir Bakkes Sarpsborg 08 søndag 18. oktober kl. 18.00.

Billetter her:
    http://www.billettservice.no/artist/...lletter/105963

Alle til Ullevaal!
    EVIG VIF

Jeg ønsker meg null baklengs og seier.
    Redd det blir glissent på tribunene, men håper jeg tar feil.
    Ønsker meg da også at flere i området på overgangen 104 til 105 tar seg en pils mindre før kamp, men det er i hvert fall ønsketenking...

Comment

3-1. Bra Vålerenga. Fikk dessverre ikke sett kampen, men deilig med tre poeng. Glissent på tribunen meldes det i flere medier, bla. http://www.vg.no/sport/fotball/vaale...er/a/23544819/ Markedsavdelingen har tydligvis en stor jobb å gjøre for at det å gå på VIF-kamp blir et must for en del tusen til av de 500 000 som bor i Norges eneste storby.

Comment

Bra kamp imo. Litt småslurv til tider, men unntak av de første 10 har vi full kontroll på Sarpsborg. Deilig å se DFH punktere kampen rett etter at S08 reduserer. Mer av det, takk.

Comment

Måten Sarp får reduseringa si på er ganske stakkarslig. Men vi fikk jo også et mål i gave, så.
          At Sarpsborg klarer seg sier alt om nivået på Tippeligaen for det de leverte var ikke mye å bli imponert av.
          Digg med 3 poeng. Ellers var det ganske lite å hente fra denne kampen. Til det var motstanden for svak.

Når det gjelder stemningen så var den også langt under pari. Og det må være første gang jeg har opplevd at motstandern har scora uten at jublingen fra bortesvingen plaga meg. De var altså så få at lyden knapt rakk bort til Vestbredden...

Comment

Digg med seier! Om ALT går vår vei de neste kampene, så spiller vi om 3.plassen i siste kamp mot Godset på Marienlyst. Det hadde varmet :-)

Comment

Elias involvert i alle tre målene. På det første målet scorer han selv. På det andre målet provoserer han S08-keeperen til å gjøre feil. På det tredje er han med på det høye presset som fører til Daniels skuddmulighet.

Veldig bra. Ingen tilfeldighet at vi putter flere mål i denne kampen.

Comment

Var for en sjelden gang trygg under hele kampen at vi ville vinne. Selv med 2-0 til pause og senere 2-1. Men at vi slipper inn et må får en til å virkelig lure på hva Nation gjør utpå der. Vi må ha en bedre stopper til neste år.

Comment

Elias SKAL spille. Skaper mye mer enn f.eks Lindkvist noensinne vil gjøre. Ser jeg Rasmus på bekostning av Elias, er det bare å sparke Rekdal. Det er så opplagt.

Comment

Bra kamp av Enga igår! :-) Endelig scora Ghayas igjen, og bra at Omarsson fikk mål også. Hvis ikke Moa er 100%, så håper jeg han starter borte mot Haugesund.

Comment

Meget gunstig runde for oss siden både Odd og Viking tapte. Det er fortsatt mulig å komme på fjerdeplass, men da trenger vi nok tre seire på de tre siste kampene.

Synes det er lite tvil om at det bor utrolig mye mer fotball i Omarsson enn i Brown. Men han svinger fortsatt mye i prestasjonene, og kan skjønne at Rekdal ikke ønsker å bruke han hele tida. Men etter gårsdagens kamp bør han definitivt starte borte mot Haugesund.

Comment

Vil jo være helt latterlig hvis ikke Elias starter mot Haugesund. Da mister jeg all tro på Rekdal. Han spilte seg soleklart inn, og var banens klart beste spiller.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                          Vil jo være helt latterlig hvis ikke Elias starter mot Haugesund. Da mister jeg all tro på Rekdal. Han spilte seg soleklart inn, og var banens klart beste spiller.
                          Har fått inntrykk av at Rekdal rullerer på spissen utifra hvem vi møter og taktikken inn til akkurat den matchen. Kan like så greit være bra å starte med en Braaten som river i stykker forsvaret fra starten av og heller sette innpå Elias når de er slitne. Men får jo håpe Moa får seg noen minutter!

Comment

Både Omarsson og Brown hadde imponert på trening i det siste og det sto mellom dem to. Siden Brown hadde en 16-timers flytur i kroppen, og først kom hjem torsdag kveld, falt valget på Omarsson.

Omarsson har langt fra vært god på trening i høst og derfor har det blitt lite spilletid. Med Brown kan man si det igjen: Enten må man lære han (og laget) til å spille på vår måte eller så må vi vise han fram hvis vi skal få solgt ham. Uansett må han ha spilletid.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                              Da regner jeg med at du ikke slakter Rekdal om Omársson starter og han (mot formoding) skulle være rævva?

Comment

Working...
                              X