Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Vålerenga - Sarpsborg 08 søndag 18. oktober kl. 18.00.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Muppetkokken View Post
    Da regner jeg med at du ikke slakter Rekdal om Omársson starter og han (mot formoding) skulle være rævva?
    Absolutt ikke. Omarsson fortjener tillit med den helvetes jobben han alltid legger ned, og han er også målfarlig. Han er ung og vil selvsagt variere, men det blir jo helt feil hvis han ikke starter mot Haugesund. Hvilket signal sender det? "Jeg var banens beste sist, men det var ikke nok til å beholde plassen gitt".

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
      Absolutt ikke. Omarsson fortjener tillit med den helvetes jobben han alltid legger ned, og han er også målfarlig. Han er ung og vil selvsagt variere, men det blir jo helt feil hvis han ikke starter mot Haugesund. Hvilket signal sender det? "Jeg var banens beste sist, men det var ikke nok til å beholde plassen gitt".
      Jeg må tydeligvis slutte å se match. Hver gang jeg ser kamp, er Elias fullstendig ræva. Hver gang jeg ikke ser, har han vært kanonbra.
      Skulle likt å få med meg hva dere snakker om. 😊

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
        Jeg må tydeligvis slutte å se match. Hver gang jeg ser kamp, er Elias fullstendig ræva. Hver gang jeg ikke ser, har han vært kanonbra.
        Skulle likt å få med meg hva dere snakker om. 😊
        Vel. Han hadde et par håpløse involveringer i starten, men så fikk han roen i turbokaninkroppen og var faktisk veldig god etter det. Utrolig svakt oppmøte, men tenker som Wæhler sa at det har med tabellplasseringen å gjøre. Selvfølgelig latterlig at vi ikke har flere trofaste, men sånn er det blitt. Neste år tar vi alt, og da blir det sikkert 15.000 på samme tidspunkt
        "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Working...
        X