Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Haugesund - Vålerenga 24.10 kl. 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Odd spiller hjemme mot LSK i siste seriekamp. Da kan vi bli avhengige av hjelp fra møkkabønda!! Æsj!

Comment

Nesten morsomt å se aktiviteten på forumet her etter kamper vi vinner. Nesten ingen som skriver, nesten ingen som leser. Når vi taper derimot...

Comment

Originally posted by FrankO View Post
        Nesten morsomt å se aktiviteten på forumet her etter kamper vi vinner. Nesten ingen som skriver, nesten ingen som leser. Når vi taper derimot...
        Selvfølgelig ikke! Da fester vi, skåler, snakker om hvor gode enga var (uhøflig å sitte på smarten eller pc'n da)
        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Deilig med nok en seier.
          For å være litt negativ/realistisk så har motstanden i de to siste kampene vært rævva, så seier i seg selv sier ikke mye om vår form.
          På slutten frykta jeg litt at våre brente sjanser skulle straffe seg, men Haugesund var ikke veldig truende.
          Nå gjelder det å avslutte sesongen med stil mot Odd og Godset!

Comment

Originally posted by FrankO View Post
            Er det ikke mer at lufta har gått ut av sesongen? Må innrømme at jeg for min del har begynt å flytte fokuset til neste sesong. Da vi vinner serien og greier.
            Serimester 2018!

Comment

Originally posted by Loffen View Post
              Deilig med nok en seier.
              For å være litt negativ/realistisk så har motstanden i de to siste kampene vært rævva, så seier i seg selv sier ikke mye om vår form.
              På slutten frykta jeg litt at våre brente sjanser skulle straffe seg, men Haugesund var ikke veldig truende.
              Nå gjelder det å avslutte sesongen med stil mot Odd og Godset!
              Men detta er litt sånn vi supportere er dessverre, sett i FrankOs lys også.
              Vinner vi kamper er de andre dårlige, taper vi er vi enda dårligere.
              Uansett hva vi gjør, er det noe å kritisere. Hei folkens, la trenerne gjøre det.
              Vi har ikke tapt på de 5-6 siste kampa, og det er vel godt for noe? Ikke så mange seire, men vi taper iallefall ikke.
              Nå er vi faktisk med i kampen om 4'de plass. Både Viking og Odd vil avgi poeng mot slutten, så det er opp til oss selv - tror jeg.
              Vinner vi de 2 siste, får vi den plassen vi trenger. Odd i neste blir en nøkkelkamp, og vinner vi den, tar vi siste også mot Godset.
              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Det er riktig at vi på de 5 siste ikke har tapt.
                Men seirene har tross alt vært mot Mjøndalen, Sarpsborg og Haugesund og alle de har endt 1-0. De to siste i rekka er altså 1-1 mot Start og Glimt (som vi hadde vunnet uten personlige feil).
                Jeg er enig i at vi skal glede oss over alt vi kan glede oss over, og det er deilig at vi endelig slo Haugesund borte! Det er også deilig at dagens resultat etter all sannsynlighet gjør at flisbønda havner bak oss på tabellen. Akkurat det er et mål i seg selv! Men 1-0 seire mot lag som har vært hele sesongen i bunnen av tabellen får meg ikke til å ta av....

Comment

Vi vant jo 3 - 1 mot Sarpsborg da. Rett skal være rett.

Comment

Originally posted by Mikkell View Post
                    Vi vant jo 3 - 1 mot Sarpsborg da. Rett skal være rett.
                    10 minutter i skammekroken på meg..

Comment

I dag setter jeg min lit til våre venner fra Bærum, og spesielt Sandefjord. Takk gud. Amen.

Comment

Kredd til dem som holdt det gående i det vannrette regnværet i går!

Comment

Working...
                        X