Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Godset - Vålerenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ziggy75 View Post
    Vi er ikke helt St Pauli enda.
    Så lenge folk oppfører seg på kampene og vi slipper rasistiske utrop, så kan de tro på eller mene hva de vil for min del.
    Mener ikke at man må stemme Rødt for å holde med Enga. Men er vel rart om man skal helt andre verdier enn klubbens. Vålerenga for Rasisme.. Skal love deg at disse nye gruppene er en grunnen til at mange ikke drar på kamp eller vil assosisere seg med Vålerenga. Jeg er oppegående nok til ikke la meg påvirke av den grunn. Jeg er gla i klubben uansett.

Comment

Tordvif.
      Siden du åpenbart er med i ae, kan du ikke komme med ditt syn på det som skjedde i drammen da istedet for sånne svar?

Comment

Originally posted by tordvif View Post
        Da er det vel bare for AE å legge ned da siden du har regnet det ut. Takk for at du tok deg tid til det og kom med denne konklusjonen.
        Hvorfor kommer ikke du med noen lure måter å løse dette problemet på da? Ja for du skjønner vel at vi har et problem!!?
        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by tordvif View Post
          Da er det vel bare for AE å legge ned da siden du har regnet det ut. Takk for at du tok deg tid til det og kom med denne konklusjonen.
          Bare hyggelig!

Mener du situasjonen i dag er akseptabel? Hvis ikke, har du forslag til tiltak som ikke er prøvd, og som vil bedre situasjonen? Jeg mener ikke å være ironisk, jeg oppriktig interessert i hva du har å si.

Comment

http://www.dagsavisen.no/oslo/rekdal...ubben-1.433584

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
              Hvorfor kommer ikke du med noen lure måter å løse dette problemet på da? Ja for du skjønner vel at vi har et problem!!?
              Her er det jo alt konkludert med at Vålerenga som klubb ikke har plass til Alternative Enga. Ellers finner du mange gode forslag som "håper klubben rævkjører disse drittungene å jager de ut av Ullevål og nye stadion."stopp gjerne kampen til de er bortvist fra stadion" "viktig at disse får armslag"

Ser ut som dere er inne på noe lurt. Takk for meg.

Comment

Alt om "slagene i Drammen" i egen tråd.

Comment

Når det gjelder sportslig som jeg er veldig opptatt av så håper jeg det evalueres mye bedre enn i fjor. Gårsdagens tilbakespill før det var gått 1 min var prakteksempel på sesongen. Dette er ikke godt nok. Ingen på dette nivået skal gjøre slike feil.

Comment

Working...
                  X