Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Nye takter fra klubben

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nye takter fra klubben

Dette er vel et ganske tydelig signal fra klubbens side: http://www.vif-fotball.no/news/artic...bler-avsluttes

For min del synes jeg det kunne vært fint om noen fra AE faktisk hadde giddet å uttale seg om saken i stedet for å automatisk gå i forsvarsposisjon. Anerkjenner de alternative at vi har et problem? Synes ikke fredelige alternative at det er noe dritt med sorte får som ødelegger for alle andre?

Veldig bra - og ENDELIG. Ballaklavatryner og nazisvin - pell dere over grensa til Sverige.

Comment

Får håpe klubben nå tar ett skikkelig oppgjør med flasset en gang for alle.
      Kanskje vil folk igjen begynne å ta turen tilbake til stadion og skape den gode stemninga det var før.

Comment

Originally posted by donny View Post
        Veldig bra - og ENDELIG. Ballaklavatryner og nazisvin - pell dere over grensa til Sverige.
        Voks opp for faen. Skal AE kritiseres for å være lite konstruktive så led med eksempel!

Comment

Godt å se at klubben og jeg er på G når det kommet til verdier vi ønsker i klubben 👍
          "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Har selv blitt trua av noen av det jævla pakket, og drar ikke lenger på bortekamper av den grunn.
            Alternative som tar avstand fra den type oppførsel har jeg absolutt og selvfølgelig ingen ting imot - men så lenge man står passive og samtykker, kan dem dra dit pepperen gror.
            Synes det er veldig bra klubben ønsker sette hardt mot hardt - og ja, det er virkelig på tide. Når man strekker ut en en hånd og får fingeren i retur, har du null sympati hos meg.

Edit: Men skal selvfølgelig ikke skjære alle under en kam, 99% er sikkert bra folk. Synd med den ene tullingen.

Comment

Nye takter fra klubben

Som en kan lese her vif-fotball.no så får det alternative miljøet nå kjenne på konsekvensene av handlingene sine over tid
              Last edited by FrankO; 09.11.2015, 18:17. Reason: La til link
              "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Bra! Hadde det ikke skjedd noe nå hadde jeg mista litt troen på klubben. Merket til og med igår at det var mindre digg enn vanlig når Enga scorte, fordi jeg ikke for 5 øre kan assosiere meg med de som stod på de første radene og herjet.. Er det de som er Enga, så passer ikke jeg inn med skjerfet og den blå drakta mi..

Nydelig å se at Klanen raskt er på banen og tar avstand fra denne oppførselen. Nå bør det være klart for alle: Støtter du Vålerenga, så er Klanen stedet for for deg! Klanen anerkjennes av klubben, det gjør ikke de andre grupperingene.

Comment

Originally posted by Loke View Post
                  Godt å se at klubben og jeg er på G når det kommet til verdier vi ønsker i klubben ��
                  Klubben for alle - som er enig med meg. Bråket er alle enige i at er lavmål, og noe må gjøres med det. Men om folk kan slutte å spy ut "nazisvin" og at det er "høyreekstreme" sin feil hadde det vært flott. Hadde vært like ille om det var kjønnsforvirra blitzere på 16 som var våre "alternative". Politikk har ikke noe med dette å gjøre, og så lenge de ikke ytrer politiske budskap på kamp så la dem for faen være nazi, kommunister, jøder, muslimer, samer, bønder eller hva de selv ønsker.

Og ikke si at man får "velge seg en annen klubb" om man ikke passer inn i klubben sin politiske profil. Mange knytter bånd til klubben før man kan kan forskjellen på høyre og venstre, og om man da vokser opp og man står til høyre i politikken, er kritisk til sånn flyktningsituasjonen håndteres, er for privatisering, ikke har noe problem med væpnet politi etc - så så snur du ikke ryggen til og blir lynsupporter eller noe istedenfor. Ikke sånn det funker. For fotball og politikk hører ikke sammen, og da hadde det vært jævla flott om dere sluttet å trekke det inn.

Comment

Gleder meg til å se hva straffen blir for hun klanens damen som fysisk slo en i ansiktet i trappen. Hun er jo på alle kamper og får gratis billetter hver bortekamp, mens andre betaler fra egen lomme. Må jo anmeldes og dømmes for vold. De har henne på kamera så regner med Klanen og VIF rydder opp på lik linje for alle. Det skal være opptil 60 kamper eller livstid. Burde vel være mulig å skjerpe inn rutinene og jobben KST gjør og. EngaTifo hadde vel sine i går som skal dømmes og nå.

Comment

Bra. Det var jaggu på tide.

Comment

Det var helt nødt til å komme en reaksjon fra klubben. Dramatisk endring.

Synd det rammer en god del som faktisk står for positiv tribunekultur, men dårlig med selvjustis i går og en ventet handling fra klubben.

Comment

Kan ikke skjønne hvorfor det er klubben vålerenga som skal betale bøtene til disse forbanna idiotene,de har jo ikke noe med klubben å gjøre. Og en annen ting, hvordan er det mulig å slippe gjennom vaktholdet med ett hengerlass med pyro,det kaller jeg dårlig sikkerhet,er det virkelig mulig å smugle gjennom all den pyroen???????????????????????????????????

Comment

Originally posted by Onico View Post
                            Det var helt nødt til å komme en reaksjon fra klubben. Dramatisk endring.

Synd det rammer en god del som faktisk står for positiv tribunekultur, men dårlig med selvjustis i går og en ventet handling fra klubben.
                            Som andre nevner, kan ikke flagging og synging forsvare atal oppførsel.
                            Det er ikke alle som er idioter blant dem, men de som er med passivt, er en del av dette drittmiljøet.
                            Så er det opp til de som ønsker en god tribunekultur, som brenner for klubben og ønsker å bidra, ekskludere seg selv fra miljøet og gjøre det "riktig".

Knallbra av klubben at de nå en gang for alle forsøker å ta tak i dette!
                            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                              Her er det jo alt konkludert med at Vålerenga som klubb ikke har plass til Alternative Enga. Ellers finner du mange gode forslag som "håper klubben rævkjører disse drittungene å jager de ut av Ullevål og nye stadion."stopp gjerne kampen til de er bortvist fra stadion" "viktig at disse får armslag"

Ser ut som dere er inne på noe lurt. Takk for meg.
                              Ja det er konkrete gode tiltak! Hvis du ikke liker det, så hold deg borte far Enga kamper!
                              Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Working...
                              X