Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Engas 3 nye spillere bekreftet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Engas 3 nye spillere bekreftet

http://www.vif-fotball.no/news/artic...-til-valerenga

Greit å ha en egen tråd for det. Velkommen skal dere være, å gi jernet for klubben!

Litt salig blanding dette. En som spilte for et lag som rykka ned i andre, men som trenerne kjenner godt. En som har spilt fast i Allsvenskan, og en som har slitt benken i Allsvenskan. Blir interessant å se hva de kan tilføre laget.

Comment

Blei beroliga etter trenernes redegjørelse idag. Blir nok bra!

Comment

Har trua på de to fra Sverige, keeperen høres meget interresant ut med at han er offensiv i feltet og stor og sterk. Venstrebacken er jeg spent på ang fart for det trengs. Han fra Bærum får vi bare se, men stoler på ass.trener at han har kontroll der. Velkommen skal de være ihvertfall

Comment

Originally posted by nico70 View Post
          Har trua på de to fra Sverige, keeperen høres meget interresant ut med at han er offensiv i feltet og stor og sterk. Venstrebacken er jeg spent på ang fart for det trengs. Han fra Bærum får vi bare se, men stoler på ass.trener at han har kontroll der. Velkommen skal de være ihvertfall
          Arvidsson er sånn passe rask på fifa16, men man skal kanskje ikke legge altfor mye i det.. :-P
          Er faktisk mest spendt på Nedrebø, rett og slett pga kontraktslengden og aldern.

Comment

Er jo ikke akkurat Ivers/Arni/Moa signeringer dette her, men det er helle ikke forventa.
            Poteter er jo alltid greit å ha. Antar Tandberg er hovedmannen i denne overgangen, så blir spennende å se hva vi får. Forventer ikke mer enn stallfyll. Alt annet er overraskende. '
            Arvidsson har jeg litt mer forventninger til. Vi kjøper ikke en 30-årig back om han ikke skal rett inn å forsterke.
            Sandberg har ikke spilt noe de siste åra så merker jeg er litt skeptisk. Er han bedre enn Langer? Vi får se. Vi skal vel strengt tatt ha en keeper til..?

Comment

Ja det skal ikke være lett dette med nye spillere og kansje visste de ikke hvem som egentlig skulle komme !
              Feil mann på feil sted der altså.........
              http://www.nettavisen.no/sport/fotba...423158488.html
              Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

http://www.vif-fotball.no/news/artic...lsidig-spiller

Intervju med Nedrebø, av bannnnanrønsen. Hva er det han sier. "Skurr på tråden" av at en fra Bærum skal spille for Enga? Har flere kompiser fra Bærum selv (og Oslo Vest), som holder med Vålerenga. Naturlig nok. Mulig jeg overreagerer, men er lei alle dumme ting han kommer med.

Comment

Det har jo alltid vært "galt" hvis du kommer fra Bærum og holder med Enga.. Så forsåvidt ikke et helt på trynet spm.. Selv fra Bærum, og ikke alltid like pop å heie på Enga og ikke Stabæk...
                  Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

De to svenske spillerne tror jeg kan forsterke laget. Keeperen kjemper mot en 1.keeper som ligger i vannskorpa til landslaget og er ikke mye bak. Backen har kvaliteter som man forventer av en offensiv moderne back. Tror det kan bli bra link med Lindkvist på venstrekanten

Derimot tredje spilleren er jeg usikker til. En spiller som i stor grad har fartet mellom nivå 2 og 3 og har blitt 27 år gammel. Det eneste som forklarer denne spilleren er at vedkommende vil spare lønnsutgifter sammenlignet med en spiller som Mathisen, som innehar dagens potet-rolle. I stedet for denne spilleren kunne man heller gitt sjansen til Mortadha Jassim Alkanany og/eller Tega George. For det er ikke akkurat flust med kanter

Comment

Working...
                    X