Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

I dag får vi vite hvilke lag Vålerenga 2 skal møte i 2016!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• I dag får vi vite hvilke lag Vålerenga 2 skal møte i 2016!

Lørdag formiddag (11.45) blir neste sesongs avdelinger i Oddsenligaen offentliggjort.

Aperopet.

Det ble lokaloppgjør mot Frigg og Lørenskog, men 11 turer til Vestlandet. Over tusen mil reisebelastning (tilsvarer Oslo - Singapore)!

Aperopet.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
      Det ble lokaloppgjør mot Frigg og Lørenskog, men 11 turer til Vestlandet. Over tusen mil reisebelastning (tilsvarer Oslo - Singapore)!

Aperopet.
      Det blir mildt sagt en utfordring for unggutta å overleve i divisjonen. For det er ofte at det er klubber i skarreområdet som er oppe i "adecco'n" (ja jeg vet at det ikke heter adecco lenger, men er vant til det). Og hvis man ser på rekrutt/juniorstallen så er det veldig mange som var sisteårsjunior i 2015.

Muligens med en 1.keeper på rekruttlaget som blir hele 16 år i løpet av sesongen. Men Gard Holme og Tommy Berntsen førte laget til landets beste 2.lag inneværende sesong, uten særlig hjelp fra "a-lags stjerner". Så de har helt klart kompetanse. Men det skal sies at det smerter litt å se Tommy Berntsen hos med hans spillerkarriere. Jeg hadde gjerne sett at han hadde spilt alle andre steder enn der han gjorde, men det er meg

Comment

Working...
      X