Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga bytter draktleverandør i 2016

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga bytter draktleverandør i 2016

Avtalen mellom VIF og Adidas forlenges ikke, så striper er historie for denne gang.

Jeg er usikker på hvor hemmelig det er med den nye leverandøren, så jeg velger å holde det for meg meg selv inntil videre. Lanseringsdatoen er i løpet av desember.

Må si jeg er spent på hvordan den nye drakta blir.

Vålerenga bytter draktleverandør i 2016 skal det selvfølgelig stå. Fint om en moderator kan rette det opp.

Comment

Originally posted by way_ View Post
      Avtalen mellom VIF og Adidas forlenges ikke, så striper er historie for denne gang.

Jeg er usikker på hvor hemmelig det er med den nye leverandøren, så jeg velger å holde det for meg meg selv inntil videre. Lanseringsdatoen er i løpet av desember.

Helt greit.

Adidas er fint, men hvis det økonomisk gunstig med ny leverandør så er bare å bytte.
      Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by way_ View Post

Trodde det var klubba igjennom at det skulle være Umbro (ikke at jeg jåper det)
        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Hvilke stor klubber i Europa har Umbro i dag?

Noen som har noen gode bilder?/linker

LD.
          Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Everton har i hvert fall. Synes ikke den er så verst.

http://www.umbro.com/en-gb/shop/ever...16-home-shirt/

PSV og West Ham har også Umbro.

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
              Hvilke stor klubber i Europa har Umbro i dag?

Noen som har noen gode bilder?/linker

LD.
              Her er noen av de kjente klubbene i Europa som har umbro som draktlevrandør:

Czech Republic Slavia Prague
              England Derby County
              England Everton
              England Hull City
              England West Ham United
              France FC Nantes
              France Lens
              Greece Panetolikos
              Republic of Ireland Sligo Rovers
              Netherlands PSV Eindhoven
              Norway Aalesund
              Norway IK Start
              Norway Moss
              Norway Sogndal
              Sweden Elfsborg
              Sweden Gefle
              Turkey Balıkesirspor
              Turkey Denizlispor

Her er noen av draktene: http://www.umbro.com/en-gb/shop/football-kits/

Comment

Denne er også flott synes jeg:

http://footballfashion.org/wordpress...-away-jerseys/

"Problemet" er vel at Norske klubber tidligere ikke har hatt noen som helst mulighet til å påvirke hvordan drakten blir, bortsett fra farger. Alle har fått det samme grunndesignet. Kan jo håpe på en endring der, men det fins strengt tatt viktigere ting i verden
                Seriemester 2005

Comment

Vålerenga innkaller til pressekonferanse tirsdag!
                  Last edited by Muppetkokken; 30.11.2015, 20:54. Reason: Fikset riktig url.

Comment

Originally posted by Moa91 View Post
                    Her er noen av de kjente klubbene i Europa som har umbro som draktlevrandør:

Czech Republic Slavia Prague
                    England Derby County
                    England Everton
                    England Hull City
                    England West Ham United
                    France FC Nantes
                    France Lens
                    Greece Panetolikos
                    Republic of Ireland Sligo Rovers
                    Netherlands PSV Eindhoven
                    Norway Aalesund
                    Norway IK Start
                    Norway Moss
                    Norway Sogndal
                    Sweden Elfsborg
                    Sweden Gefle
                    Turkey Balıkesirspor
                    Turkey Denizlispor

Her er noen av draktene: http://www.umbro.com/en-gb/shop/football-kits/
                    Ja her var det voldsomt mange storklubber gitt som ble etterspurt. Mulig disse klubbene er kjente, men storklubber nei. Nærmeste man kommer en storklubb her er vel PSV.

Arrester meg også hvis jeg tar feil, men Moss mener jeg ikke skal på denne lista da de har Select. Og når det gjelder Norge har du glemt mange andre storklubber som Mjøndalen, Kristansund, xxx og Hødd for å nevne noen. Sier litt om hvem vi har havnet i klasse med. Skal ikke bruke ordet skandale som en annen fikk pes for, men det er tragisk at vi ikke får til en avtale med en annen leverandør. Men Umbro er vel så desperate etter at de mistet Norge og NFF at nå går de all inn på klubbene i Norge + håndballandslaget.

Gleder meg til vi får slike skjerf i sjappa med de flotte firkantene:

http://www.ikstart.no/galleries/imag...p1e1adpih20hnk

Comment

Originally posted by Vader View Post
                      Ja her var det voldsomt mange storklubber gitt som ble etterspurt. Mulig disse klubbene er kjente, men storklubber nei. Nærmeste man kommer en storklubb her er vel PSV.

Arrester meg også hvis jeg tar feil, men Moss mener jeg ikke skal på denne lista da de har Select. Og når det gjelder Norge har du glemt mange andre storklubber som Mjøndalen, Kristansund, xxx og Hødd for å nevne noen. Sier litt om hvem vi har havnet i klasse med. Skal ikke bruke ordet skandale som en annen fikk pes for, men det er tragisk at vi ikke får til en avtale med en annen leverandør. Men Umbro er vel så desperate etter at de mistet Norge og NFF at nå går de all inn på klubbene i Norge + håndballandslaget.

Jeg er ikke noe utprega Umbrofan sjæl, men vi kan vel kanskje vente med hylekoret til vi faktisk får bekrefta at det er Umbro og får se hvordan drakta og utstyret deres blir. Det kan jo faktisk hende at de klarer å lage noe fett, og da driter jeg i om ikke et eneste annet storlag bruker de. Men ja, jeg er også skeptisk til Umbro og kommer ikke til å juble vilt om det blir de, men jeg sparer på kruttet til ETTER jeg har fått svaret. Og angående at ingen andre storklubber har de, så kan jo det også bety at de er flinkere til å samarbeide med klubben og være en bra utstyrsleverandør, enn hvis vi er en liten drittklubb blant alle de store. (Som da vi hadde Nike og fikk bortedrakta til Man Utd som vår hjemmedrakt).

Comment

Originally posted by Vader View Post

Først å fremst må du lese det jeg skriver. "Her er NOEN av de kjente klubbene" Jeg skriver verken noe om storklubber eller lister opp alle klubbene som har Umbro. Synes det var voldsomt til negativitet før du i det hele tatt har sett hva de kan levere. Har hørt rykter om at drakta som blir lansert om 55 min er meget pen. Så jeg synes du skal gi dem en sjanse før du bruker ord som tragisk.

Comment

Noe media der, enkel stream f.eks.?
                          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                            Noe media der, enkel stream f.eks.?
                            Nei, dessverre.

Comment

Håpløst av klubben. Hadde satt pris på om noen andre kunne gi oss bilder/informasjon!

Edit: Jeg var visst litt rask! Strålende info ligger ute her. Helt nydelig drakt, og spennende med ny nettbutikk!

Comment

Working...
                              X