Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Ikke helt overraskende. Det bor mye i ham, og hver gang han går utpå håper jeg at han skal briljere og dominere som han har vist i sine beste stunder. Dessverre har det vært langt mellom de øyeblikkene i år
Spennende å se hva som skje med Daniel nå. Tipper at han legger opp, men hadde vært kult om han gikk tilbake til Skeid eller en annen Osloklubb.
Han er helt klart god nok for klubber som Aafk, Haugesund, Tromsø, Bodø Glimt, samt Start og de to nyopprykkede lagene. Kan Brann være en passende utfordring
Han er helt klart god nok for klubber som Aafk, Haugesund, Tromsø, Bodø Glimt, samt Start og de to nyopprykkede lagene. Kan Brann være en passende utfordring
På en måte synes jeg dette er veldig synd. Ingen tvil om at en Braaten i form har noe å bidra med.
Dessverre var han ikke særlig i form i 2015 og sånn sett er det forståelig.
Jeg hadde også gjerne sett ham i VIF ett år til. Tror det var dette "annløps året" han trengte. Men så kan det jo være at Reka har en super ving på blokka som må gjøres plass til!!
Han er helt klart god nok. Spørsmålet er bare om han gidder.
Jeg hadde også gjerne sett ham i VIF ett år til. Tror det var dette "annløps året" han trengte. Men så kan det jo være at Reka har en super ving på blokka som må gjøres plass til!!
Problemet med Braaten er jo at han egentlig ikke har noen posisjon i laget. Som høyrekant foretrekkes DFH og som spiss er han nok bak flere.
Ikke hold pusten mens du venter på den supervingen.
Måten de har skrevet her sier ikke rett ut at det var VIF som ikke tilbydde kontrakt. Det står bare at
Daniel Braaten (33) forlenger ikke avtalen med Vålerenga
Det kan jo bety at han fikk et tilbud om en ny ettårskontrakt med betydelig mindre lønn og med lagstatus som backup-spiller, og at det ikke var interessant nok for han. Jeg veit ikke, men jeg reagerer på samme måte som de fleste her inne, kjipt at han ikke slo til like bra her hos oss, da han virka som en bra fyr men lykke til videre!
Litt rart at det er Tandberg som uttaler seg til vif.no? Synes Rekdal uttalte seg litt rart til Dagbladet. Litt dårlig stemning?
Stod vel på DB at Reka er i Spania. Kan være så enkelt som at han er på ferie. Reka & Co skrøt av Braathen på supportermøtet i Vallhall, så det virket ikke sånn.
Comment