Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongen 2016

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sesongen 2016

Tre unggutter med kontrakt. Castro, Falk Larsen og Alkanany. Moro.

Lykke til Gutta!

http://www.vif-fotball.no/news/artic...-proffkontrakt

http://www.dagbladet.no/2015/12/03/s...aten/42222440/

Daniel Braathen får ikke forlenget kontrakt...
    Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Originally posted by eiks View Post
      http://www.dagbladet.no/2015/12/03/s...aten/42222440/

Daniel Braathen får ikke forlenget kontrakt...
      Ikke helt overraskende. Det bor mye i ham, og hver gang han går utpå håper jeg at han skal briljere og dominere som han har vist i sine beste stunder. Dessverre har det vært langt mellom de øyeblikkene i år

Comment

På en måte synes jeg dette er veldig synd. Ingen tvil om at en Braaten i form har noe å bidra med.

Dessverre var han ikke særlig i form i 2015 og sånn sett er det forståelig.

Comment

Det har blitt hevdet om Braaten om at han er av og på. Han har vel i år ikke vært det engang. Det har vært konstant av med blaff av på.

Comment

Spennende å se hva som skje med Daniel nå. Tipper at han legger opp, men hadde vært kult om han gikk tilbake til Skeid eller en annen Osloklubb.

Comment

Originally posted by JorgenH View Post
              Spennende å se hva som skje med Daniel nå. Tipper at han legger opp, men hadde vært kult om han gikk tilbake til Skeid eller en annen Osloklubb.
              Han er helt klart god nok for klubber som Aafk, Haugesund, Tromsø, Bodø Glimt, samt Start og de to nyopprykkede lagene. Kan Brann være en passende utfordring

Comment

Originally posted by Rekaldo View Post
                Han er helt klart god nok for klubber som Aafk, Haugesund, Tromsø, Bodø Glimt, samt Start og de to nyopprykkede lagene. Kan Brann være en passende utfordring
                Og på det er svaret helt klart nei.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                  På en måte synes jeg dette er veldig synd. Ingen tvil om at en Braaten i form har noe å bidra med.

Dessverre var han ikke særlig i form i 2015 og sånn sett er det forståelig.
                  Jeg hadde også gjerne sett ham i VIF ett år til. Tror det var dette "annløps året" han trengte. Men så kan det jo være at Reka har en super ving på blokka som må gjøres plass til!!
                  Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Rekaldo View Post
                    Han er helt klart god nok. Spørsmålet er bare om han gidder.

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                      Jeg hadde også gjerne sett ham i VIF ett år til. Tror det var dette "annløps året" han trengte. Men så kan det jo være at Reka har en super ving på blokka som må gjøres plass til!!
                      Problemet med Braaten er jo at han egentlig ikke har noen posisjon i laget. Som høyrekant foretrekkes DFH og som spiss er han nok bak flere.

Ikke hold pusten mens du venter på den supervingen.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Ikke hold pusten mens du venter på den supervingen.
                        Var det virkelig nødvendig å komme her og her med seriøs fakta, når man begynte å se muligheten for en saftig ving

Comment

Måten de har skrevet her sier ikke rett ut at det var VIF som ikke tilbydde kontrakt. Det står bare at
                          Daniel Braaten (33) forlenger ikke avtalen med Vålerenga
                          Det kan jo bety at han fikk et tilbud om en ny ettårskontrakt med betydelig mindre lønn og med lagstatus som backup-spiller, og at det ikke var interessant nok for han. Jeg veit ikke, men jeg reagerer på samme måte som de fleste her inne, kjipt at han ikke slo til like bra her hos oss, da han virka som en bra fyr men lykke til videre!

Comment

Litt rart at det er Tandberg som uttaler seg til vif.no? Synes Rekdal uttalte seg litt rart til Dagbladet. Litt dårlig stemning?

Comment

Originally posted by Juro View Post
                              Litt rart at det er Tandberg som uttaler seg til vif.no? Synes Rekdal uttalte seg litt rart til Dagbladet. Litt dårlig stemning?
                              Stod vel på DB at Reka er i Spania. Kan være så enkelt som at han er på ferie. Reka & Co skrøt av Braathen på supportermøtet i Vallhall, så det virket ikke sånn.

Comment

Working...
                              X