Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ungdomslagene i Vålerenga foran 2016

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ungdomslagene i Vålerenga foran 2016

Er mulig å lese her http://www.vif-fotball.no/latest-new...ne-i-valerenga

Først ut er gutter 14 år.

Gutter og jente, faktisk.
    Troppen for 15-16-åringene er her.
    http://www.vif-fotball.no/news/artic...ne-i-valerenga
    in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
      Gutter og jente, faktisk.
      Troppen for 15-16-åringene er her.
      http://www.vif-fotball.no/news/artic...ne-i-valerenga
      Jente tatt ut på g-16, det er ikke dårlig prestasjon. Men jeg kan tilføye, jeg klarer ikke helt å finne det blant navnene. Dog skal det sies at jeg baserer meg på de "norske" navnene og de fremstår da ganske klare som guttenavn. Må i så fall være blant de eksotiske navnene hvor det skjuler seg et jentenavn.

Men uansett er hun god nok så spiller det ingen rolle. Og hvis hun virkelig dominerer på g-16-nivå så kan hun ikke være langt unna a-stallen til damene. Det er mulig at det høres noe mannsjåvinistisk ut, men jeg så en kamp, riktignok for over 20 år siden (så det kan være at damefotballen har utviklet seg) mellom en klubbs a-lag for damer som spilte i øverste divisjon mot klubbens g-16-lag. Og g-16 rundspilte A-laget til damene etter alle kunstens regler.

Comment

Originally posted by Rekaldo View Post
        Jente tatt ut på g-16, det er ikke dårlig prestasjon. Men jeg kan tilføye, jeg klarer ikke helt å finne det blant navnene. Dog skal det sies at jeg baserer meg på de "norske" navnene og de fremstår da ganske klare som guttenavn. Må i så fall være blant de eksotiske navnene hvor det skjuler seg et jentenavn.

Men uansett er hun god nok så spiller det ingen rolle. Og hvis hun virkelig dominerer på g-16-nivå så kan hun ikke være langt unna a-stallen til damene. Det er mulig at det høres noe mannsjåvinistisk ut, men jeg så en kamp, riktignok for over 20 år siden (så det kan være at damefotballen har utviklet seg) mellom en klubbs a-lag for damer som spilte i øverste divisjon mot klubbens g-16-lag. Og g-16 rundspilte A-laget til damene etter alle kunstens regler.
        Hun heter Emilie og er tatt ut på G14 Elite. 2002-jente som spiller på 2001-kretslaget.

Comment

Originally posted by Dixon View Post
          Hun heter Emilie og er tatt ut på G14 Elite. 2002-jente som spiller på 2001-kretslaget.
          Okay G-14. Men jeg trodde Hjesus mente G-16

Comment

Originally posted by Rekaldo View Post
            Okay G-14. Men jeg trodde Hjesus mente G-16
            Du kan lese mer om Emilie Libakken Østerås på Sotahjørnet fra Norway Cup i fjor. Etter den artikkelen kom også fotballmagasinet og Aftenposten på banen.
            Storebroren hennes Erik Libakken Østerås er forøvrig på satsingslaget for G16.
            in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
              Du kan lese mer om Emilie Libakken Østerås på Sotahjørnet fra Norway Cup i fjor. Etter den artikkelen kom også fotballmagasinet og Aftenposten på banen.
              Storebroren hennes Erik Libakken Østerås er forøvrig på satsingslaget for G16.
              Takker Hjesus. For øvrig er det noe estetisk vakkert over bildet, der ei i verdens vakreste trøye akkurat har passert 3 motspillere

Comment

G16 tapte første runde i NM mot ett lag fra Østfold, samme sagaen som i fjor desverre.

Comment

Working...
                X