Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

David Brocken ny trener

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• David Brocken ny trener

Vålerenga har signert David Brocken som ny trener.

Kommentarer fra Sotahjørnet her.
    in Absinthia

Når du melder på forhånd at det kommer en stor nyhet, kan du presisere om det gjelder herre eller damelaget? Blir jo like skuffa hver gang.

Comment

Greit å ha Brocken i klubben. For hvis han løfter damelaget videre og spesielt med filosofien om å skape egne spillere, så kan han jo ha en rolle for herrelaget i fremtiden

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
        Når du melder på forhånd at det kommer en stor nyhet, kan du presisere om det gjelder herre eller damelaget? Blir jo like skuffa hver gang.
        Evt kan du lære og regne med det. Man hører som regel hinting fra flere kilder når det er noe om herrelaget. Jeg tippa ny spiller på damer hockey eller stortalent inn på ett av aldersbestemte lag men tok feil.

Sota er den beste på Vålerengens Idrettsforening og den eneste som tar seg bryet med å skrive om annet enn hockey herrer og fotball herrer.

Ingen over ingen ved siden. Stå på videre Rune, du gjør en fantastisk jobb.

Esp1
        Ei kasse, er passe!!

Comment

Joda, men synes det hadde vært greit å gi beskjed om hvilket lag denne "store" nyheten gjelder på forhånd, så slipper nedturen å bli så stor for mange. Jentefotball er liksom ikke greia for de aller fleste.

Comment

Joda, men synes det hadde vært greit å gi beskjed om hvilket lag denne "store" nyheten gjelder på forhånd, så slipper nedturen å bli så stor for mange. Jentefotball er liksom ikke greia for de aller fleste.
            Sorry, men jeg tror det er omvendt. De aller FLESTE ønsker å få med seg hva som skjer med damelaget også, selvom de ikke har den store patriotismen.
            De færreste er som deg, uber negativ til damene.
            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
              Sorry, men jeg tror det er omvendt. De aller FLESTE ønsker å få med seg hva som skjer med damelaget også, selvom de ikke har den store patriotismen.
              De færreste er som deg, uber negativ til damene.
              Da sier vi det. Kos dere.

Comment

Da sier vi det. Kos dere.
                Det er lov å beklage hvis man tryner. Ikke noe poeng å være dust overfor damelaget her på forumet. Feil sted.
                Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
                  Det er lov å beklage hvis man tryner. Ikke noe poeng å være dust overfor damelaget her på forumet. Feil sted.
                  Jeg har ikke tryna. Spørsmålet var om det går an å presisere hvem de "store" nyhetene gjelder på forhånd. Det kan umulig være så vanskelig. Et enkelt spørsmål som tydligvis ble tatt ille opp.

Hvis ikke, får man egentlig bare ta alt Sotahjørnet kommer med en spade salt.

Comment

Må innrømme at jeg innimellom har vært inne på samme tanken som VIFpatriot. Kan være ganske skuffende når en av Engabloggene teaser med at det har kommet inn en ny spiller eller noe, og så viser det seg at det er snakk om hockey, som jeg er totalt 100% uinteressert i. Tror nok imidlertid at det bare er sånn verden er innimellom. Hvos Sotahjørnet skal være nødt til å særskilt merke alt som ikke gjelder A-laget (fotball), så impliserer jo det egentlig at damefotball, håndball osv er mindre viktig.

Comment

Håpløst å linke til herrelagets Twitter-konto og samtidig lokke med "store nyheter" når det ikke gjelder herrelaget i det hele tatt.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                        Håpløst å linke til herrelagets Twitter-konto og samtidig lokke med "store nyheter" når det ikke gjelder herrelaget i det hele tatt.
                        Her tar du grundig feil. Les beskrivelsen av kontoen: "Vålerenga Fotballs offisielle twitterkonto - VIF-fotball.no"
                        Ikke et ord om at det er a-lag herrers konto, Vålerenga Fotball Elites konto eller noe annet. Det er Vålerenga Fotballs konto. Det var også den kontoen Vålerenga twitra sin sak ut på.

Det er forvaring ingen som tvinger deg til å følge Sotahjørnet på Twitter, ei heller lese det jeg skriver. Det er ditt valg. VPN kan anbefales om du kun vil ha fotball herrer a, sjøl om de også skriver litt hockey herrer a, fotball damer a og fotball rekrutt herrer inniblandt. Sotahjørnet tar for seg hele klubben med basket, fotball, hockey, håndball, innebandy og trolls. Herrer som damer og gjerne yngres avdeling også.
                        in Absinthia

Comment

Kan vel med hånda på hjertet si, at det var ikke en stor trener som kom.
                          Etter Cecilie Berg Hansen sluttet, så har det vært lettvektere som har hatt kommando.
                          Nå har hun Kolbotn og de valser rundt med de fleste, nyopprykket og fine.
                          Hvem som ansetter disse trenerne hos Vålerenga er meg uvisst, men de har tydeligvis ikke det som kreves.
                          Hverken kompetanse eller den feeling som behøves. God natt.
                          Gimme hope johanna

Comment

Tror nok jentetrenere passer best for jentelag. Og jentedommere. Passer nok "kvaliteten" best. Tror ikke herretrenere skjønner hvor lavt tempoet og kvaliteten er, når man selv har spilt på et ok nivå. Formidlingsevne og praksis står nok ikke i stil.

Comment

Både damelaget og herrelaget taper de fire første seriekampene... Virker som det er noe alvorlig galt på Valle om dagen altså...

Comment

Working...
                              X