Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Josimar med 180-siders dokumentar om Stengel/Gunnarsson-saken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Josimar med 180-siders dokumentar om Stengel/Gunnarsson-saken

Josimar kom i dag med en 180 siders dokumentar om Stengel/Gunnarsson-saken i utgave 01/2016. Lesning som bør interessere de fleste med hjertet i Vålerenga. Jeg gleder med til å sette i gang med boka!

https://www.youtube.com/watch?v=Sx5xy5Pxrck

Originally posted by way_ View Post
    Josimar kom i dag med en 180 siders dokumentar om Stengel/Gunnarsson-saken i utgave 01/2016. Lesning som bør interessere de fleste med hjertet i Vålerenga. Jeg gleder med til å sette i gang med boka!

https://www.youtube.com/watch?v=Sx5xy5Pxrck
    Wow, spennende. Noen som har kjennskap til denne boka og resultatet av undersøkelsene?
    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

En liten avsporing rundt selve saken, men det er svært lite flatterende hvordan Gunnarsson beskriver sin tid i et Martin Andresen-styrt Vålerenga:

Den islandske spissen ble klar for Vålerenga i juli 2011. Han har få gode minner fra året han tilbragte i Oslo-klubben.

-Tiden i Vålerenga var helt jævlig. Det startet med en gang. Det var ikke noe lederskap som oppmuntret til gode presentasjoner. Men du trenger ikke ta mitt ord på det. Det er bare å se hvor mye penger som ble brukt og hvilke gode spillere som var innom klubben på den tiden, sett i sammenheng med resultatene, da ser du at noe ikke stemte. Folk følte seg ikke bra med ballen i VIF. Flere av spillerne hadde ikke lyst til å få ballen. Og Vålerenga hadde den troppen!

Jeg tviler ikke et sekund på dette. Ikke-eksisterende lederskap og dårlige miljø i denne tiden. Synd menn sant.

Comment

Stakkar VPG. Heldigvis kan man trøstespise.

Comment

Originally posted by way_ View Post
          En liten avsporing rundt selve saken, men det er svært lite flatterende hvordan Gunnarsson beskriver sin tid i et Martin Andresen-styrt Vålerenga:

Den islandske spissen ble klar for Vålerenga i juli 2011. Han har få gode minner fra året han tilbragte i Oslo-klubben.

-Tiden i Vålerenga var helt jævlig. Det startet med en gang. Det var ikke noe lederskap som oppmuntret til gode presentasjoner. Men du trenger ikke ta mitt ord på det. Det er bare å se hvor mye penger som ble brukt og hvilke gode spillere som var innom klubben på den tiden, sett i sammenheng med resultatene, da ser du at noe ikke stemte. Folk følte seg ikke bra med ballen i VIF. Flere av spillerne hadde ikke lyst til å få ballen. Og Vålerenga hadde den troppen!

Jeg tviler ikke et sekund på dette. Ikke-eksisterende lederskap og dårlige miljø i denne tiden. Synd menn sant.
          klarer ikke å ta VPG helt seriøst.
          Fyren mislyktes alle steder utenom i Stabæk og på Island.

Comment

Aperopet har skrevet litt om saken i dag, men har ikke fått lest hele Josimar-saken ennå.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
              klarer ikke å ta VPG helt seriøst.
              Fyren mislyktes alle steder utenom i Stabæk og på Island.
              Nei, ikke jeg heller.

Sitat: -Tiden i Vålerenga var helt jævlig. Det startet med en gang. Det var ikke noe lederskap som oppmuntret til gode presentasjoner.

Les: Var ingen som var der for å skryte av meg for hver lille ting jeg gjorde.

En stor humørspiller som det ikke var plass til i Vålerenga.

Comment

....eller kanskje han har et poeng.

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
                  Kanskje det. Eller kanskje det ble forventet at han klarte å ta ansvar for egne prestasjoner siden han jo tross alt var midt i 30-årene.

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
                    Han tok en del poeng i weightgain...
                    "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Rart at så mange supportere bare avfeier det han sier.
                      Rekdal m.fl. har vel flere ganger sagt hvordan situasjonen var da han kom i 2013?
                      Hvordan garderoben av delt og hvor dårlig det stod til. Rimer jo med hva Gunnarson sier.
                      - LGRW

Comment

Originally posted by Stix10 View Post
                        Rart at så mange supportere bare avfeier det han sier.
                        Rekdal m.fl. har vel flere ganger sagt hvordan situasjonen var da han kom i 2013?
                        Hvordan garderoben av delt og hvor dårlig det stod til. Rimer jo med hva Gunnarson sier.
                        Ser ingen grunn til å avskrive en spiller som har vært i stallen og kjenner klubben.

Nils og Loke, dere sitter ikke på førstehåndsinformasjon. Det gjør VPG. Den andrehånds, tredjehånds eller inntrykket dere har fått via noen eller media blir bare synsing dessverre.

Her er det bare å lytte til de som vet. Da utgår alle synsere i den sammenhengen.

Vurderer å abonnere på bladet, innimellom solide artikler der.
                        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
                          Nils og Loke, dere sitter ikke på førstehåndsinformasjon. Det gjør VPG. Den andrehånds, tredjehånds eller inntrykket dere har fått via noen eller media blir bare synsing dessverre.
                          Siden man ikke kan måle "lederskap som oppmuntrer til prestasjoner" på noen objektiv skala, så blir alle synsere her. Også VPG.

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
                            Ser ingen grunn til å avskrive en spiller som har vært i stallen og kjenner klubben.

Her er det bare å lytte til de som vet. Da utgår alle synsere i den sammenhengen.

Vurderer å abonnere på bladet, innimellom solide artikler der.
                            Alle med litt hukommelse husker hvor ræva VPG var for oss, hvor fet han ble, hvor lite motivert han var på trening/kamp, hvor synd det var på han som "offer" for det hele osv... Slik jeg husker det var det alltid noen andres feil enn VPGs at ting var som de var (han skrev trossalt under på kontrakten). At dette magisk skal ha endret seg nå har jeg liten tro på
                            "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by Loke View Post
                              Alle med litt hukommelse husker hvor ræva VPG var for oss
                              Alle med litt hukommelse husker den vanvittige rekka med gode (og dyre) spillere som har vært innom VIF de siste 10 åra, og som har blitt til dritt etter kort tid hos oss.

Fellesnevneren er ikke spillerne. Fellesnevneren er VIF. Og ut av det er det enkelt å trekke konklusjonen at det har vært årevis med dårlig/manglende ledelse på Valle.

Det er en leders viktigste oppgave å få det beste ut av arbeidstakeren sin. Her har VIF svikta alt for ofte. Heldigvis er det signaler som tyder på at ting endres til det bedre etter at Rekdal kom.

Comment

Working...
                              X