Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

La Manga 2016

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• La Manga 2016

Egen tråd knyttet til La Manga oppholdet.
    Treningstider La Manga 2016

De som er der må gjerne oppdatere de som er hjemme i Norge. Blir også 2 kamper mens gutta er der.

Jeg skal selv på noen av treningen og kampene.

PROGRAM
    Fredag 29.januar: Trening 16.30-18.00
    Lørdag 30.januar: Trening 10.30-12.00 og 16.30-18.00
    Søndag 31.januar: Trening 10.30-12.00 og 16.30-18.00
    Mandag 1.februar: Trening 10.30-12.00 og 16.30-18.00
    Tirsdag 2.februar: Trening 10.30-12.00 og 16.30-18.00
    Onsdag 3.februar: Trening 10.30-12.00
    Onsdag 3.februar: Vålerenga - CSKA Moskva kl. 19.00 Bane A
    Torsdag 4.februar: Trening 10.30-12.00 og 16.30-18.00
    Fredag 5.februar: Trening 10.30-12.00 og 16.30-18.00
    Lørdag 6.februar: Trening 10.30-12.00
    Lørdag 6.februar: Vålerenga - PFC Litex Lovech kl. 16.00 Bane A
    Søndag 7.februar: Hjemreise
    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Vålerengas lag mot CSKA Moskva

1 Marcus Sandberg - 8 Jesper Arvidsson, 24 Kjetil Wæhler, 6 Simon Larsen, 5 Robert Lundstrøm - 10 Ghayas Zahid, 14 Herman Stengel, 23 Sander Berge, 22 Elias Mar Omarsson - 26 Deshorn Brown, 25 Mohammed Abdellaoue

Comment

Spent på hvordan det går med de fire unggutta på midtbanen. Elías og Ghayas får nok kjørt seg i det defensive, men det kan være god lærdom å ta med seg.

Comment

Denne kampen har jeg gledet meg til lenge! Har veldig store forventninger til gutta.

Fint at den går på tv2 sportskanalen slik at dere i Norge også får sett den

Comment

Synes Berge har spilt med høy risiko, kan hende han har litt høye skuldre etter prøvespill og så høye forventninger.

Håper han henter seg inn. Mye fint også, men langt fra perfekt start.

Comment

CSK, Moskva leder 1-0 etter først å hatt et stolpeskudd - (16min)
            Rett fra levra! - noe har også vært innom hjernen først...

Comment

Originally posted by OShanter View Post
              CSK, Moskva leder 1-0 etter først å hatt et stolpeskudd - (16min)
              Vi hadde halveis alene med keeper med Brown, men dårlig skudd midt på mål. Moa i sine glans dager hadde satt den 10 av 10.

Nå må Rekdal snakke med gutta sine i pausen, mye uforløst potensiale.

Comment

1-1 scoring Brown 21 min (assist Lundstrøm)

Comment

Originally posted by OShanter View Post
                  1-1 scoring Brown 21 min (assist Lundstrøm)
                  Apropos uforløst potensiale. For et fantastisk vakkert mål!!

Comment

Lundstrøm med nytt flott og hurtig raid - påny til Brown - men umulig å score fra så spiss vinkel. Brown/Lundstrøm/Berge de skarpeste så langt...

Comment

Overrasket over hvor mye vi har klart å involvere Brown så langt.
                      Hvis vi ser på ifjor hadde det vel gått to kamper før han hadde hatt like mye ball som første 30 min idag.
                      Hvis Sander får senket skuldrene litt idag så blir dette bra, Moa fortsetter jeg å vente på så håper noe skjer snart.
                      Stengel har litt små rusk men kommer seg, samme med Zahid.
                      Lundstrøm gleder jeg meg til å se mye av denne sesongen virker veldig på

Comment

CSKA øker til 2-1. Jeg synes Brown, Lundstrøm og Berge var våre beste i 1ste omgang. Zahid fortsatte som ifjor - halvveis. Men synes både Wæhler og Arvidsson virker "usikre" med ballen - ikke raske noen av de? CSKA med flest sjanser og det meste av spillet, men vi ble ikke utspilt. Spent på fortsettelsen.

Comment

Det er to ting som skiller lagene. Å begge deler går på å håndtere ballen både mottak/ og under bevegelse, samt pasningsikkehet.

For russerlaget klarer faktisk å avlevere opptil flere crosser til kant/back som treffer.

Men det er ufattelig mye slurv hos gutta, og det er flere som tror de er langt bedre med ballen enn de er. Skulle nesten tro M.A satt på benken med all den ball-"onaneringen" mellom i forsvarsrekka og keeper når man hadde sjansen. Hvis målet er å få folk på kamper, så vil jeg si lykke til med det forsøket med slik balltrilling i forsvarsleddet og keeper

Comment

Hvorfor sitter Tollås Nation på tribunen?

Comment

3-1 til CSKA - er redd det blir flere i sekken med dette spillet.

Comment

Working...
                              X