Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner etter Sandefjord - Vålerenga

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner etter Sandefjord - Vålerenga

Alle andre tråder slettes.

Re: Reaksjoner etter Sandefjord - Vålerenga

ÅÅÅÅÅh, så deilig!!

Da er i hvertfall Royal League plassen sikra..

Og gjør vi jobben mot Tromsø er det Europa neste år!!!

Tromsø gikk forøvrig opp i ledelsen.. dA trenger de kanskje ikke måtte vinne mot oss.. klar fordel!

Grattis til Roberts

Comment

Veldig gøy med Roberts og hats off! til Sørensen, årets spiller sammen med Ronny.

Comment

Deilig med seier i dag. Flott at Roberts scorer!!

Kan vi risikere at lillestrøm går forbi oss på målforskjell hvis de slår Lyn med kalassifre neste helg eller er vi sikret bronse hvis vi gjør jobben og tar tre poeng?

Comment

vinner vi med et mål må lsk vinne med 5 for å slå oss, men med lyn i siste kamp er vel alt mulig..

Comment

Det begynner å bli kjedelig med NOK en seier!

Petter Myhre som statsminister!

Comment

Vindunderlig herlig seier detta! Sur for at jeg ikke rakk innom tippesjappa i dag!

Satser på at vi banker Tromsø ned i støvlene og tar bronseplassen!

Comment

Herlig med seier,synd sølvet glapp..men vi sikrer bronsen med 3 poeng mot TIL.

Men hvilken glendorius foreslo Strømstad tur FØR kampen????

Det satt jo flere i bussene,ved gjerdet og pissa/spydde enn som sang...Folk som på død og liv skal bli så fulle,har faen ingenting på kamp å gjøre.Bli hjemme neste gang!

statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

Er det meg eller føles det som om vi blir totalt forbigått av TV2 om dagen?

Dette er ikke første gang i høst mener jeg.

Igjen skjer det, de tar for seg kamp etter kamp, gjerne med intervjuer etter kampen og kommentarer fra "ekspertene" i studio. Når det kommer til VÅR kamp, er det INGEN intervjuer, ingen kommentarer, men direkte til neste kamp, som selvfølgelig har både intervju og kommentarer.

Begynner å bli møkkalei detta.

Vi har sakte men sikkert tråkka oss oppover på høsten, tydeligvis uten at TV2 har merket seg dette.

Vet ikke med dere andre, men jeg synes det er ganske interessant å høre kommentarer fra disse såkalte ekspertene, spesielt når vi er i dytten.

Jaja, vi får vel bare leve med det.
                  "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

I dag skjedde følgende:

* RBK ble seriemester

* Tromsø klatret over nedrykksstreken for første gang denne sesongen, og er så å si berga

* Molde rykker ned etter 0-8

* Viking kan ha rykka ned, mye takket være dommertabber på Lerkendal

* Brann sikra sølv

* FFK berga plassen

Jeg vil si at alt dette er viktigere enn at vi er klare for RL for å si det sånn...

Jeg vet ikke hvor mye oppmerksomhet Odd-LSK fikk, men dette er vel sammen med vår kamp den minst interessante for en vanlig TV-seer denne runden.

Comment

Freddy og Jan Derek synes det er gøy om dagen:

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=4751

Comment

Sitat: Den søn, 29 oktober 2006 23:41 skrev FrankO:

> I dag skjedde følgende:

>

> * RBK ble seriemester

> * Tromsø klatret over nedrykksstreken for første gang denne sesongen, og er så å si berga

> * Molde rykker ned etter 0-8

> * Viking kan ha rykka ned, mye takket være dommertabber på Lerkendal

> * Brann sikra sølv

> * FFK berga plassen

>

> Jeg vil si at alt dette er viktigere enn at vi er klare for RL for å si det sånn...

>

> Jeg vet ikke hvor mye oppmerksomhet Odd-LSK fikk, men dette er vel sammen med vår kamp den minst interessante for en vanlig TV-seer denne runden.

----

Du som alltid er uenig med meg, hvorfor skjer dette "hver" gang?

Leste du ikke innlegget mitt? Dette er IKKE første gang det skjer. Stort sett hver gang i høst er dette tilfelle.

Forrige runde snakket de "varmt" om Sandefjord, om hvor stor jobb de har gjort, men at de var langtfra sikre. Bengt har jo hatt en floskel ala "de som kommer etter Sandefjord rykker ned".

Men idag, da de egentlig kom nærmere nedrykk, ble det ikke nevnt.

Idag var alle kamper, topp mot bunn - i utgangspunktet like interesante/uinteresante alle sammen. RBK vant gull forrige runde (selv du med statistikk i bakhånd må innrømme det), ikke kom med at den kampen var mer interesant enn vår. Tromsø har gjort det bra på hjemmebane på seinsommern, som HVERT år - how interesting. Molde har rakna for lenge siden og er høstens dårligste lag, meget interessant det også.

At Brann sikra sølvet forstår jeg er interessant. De holdt på å miste alt i en sesong de kunne vunnet alt.

FFK har ikke berga plassen, men de får minst kvalik.

Det var deres første borteseier, så den skal jeg også svelge.

Sandefjord har tatt 21 av 29 poeng på hjemmebane, noe vi kunne lese "overalt" før runden.

Vi kunne med Brann tap, fånn en "rysare" om sølvkampen neste helg.

Men det er klart det FrankO, du som alltid har statistikken i behold, du har jo svar på alt.

Du skjønte jo ikke hvorfor Roberts starta idag. Det er faktisk ikke alltid statistikken gir deg rett, eller hva?

Eller du som gnåla om at Myhre som trener ikke har utretta noe bedre enn Rekdal, har du fått noe svar på det statistisk enda?

Jammen sa jeg smør.

"I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Sitat: Den man, 30 oktober 2006 00:24 skrev Flem:

> Du som alltid er uenig med meg, hvorfor skjer dette "hver" gang?"

Litt paranoid er vi?

"> Leste du ikke innlegget mitt? Dette er IKKE første gang det skjer. Stort sett hver gang i høst er dette tilfelle."

Har du virkelig sett på dette i høst? Med unntak av forrige runde (der vi ble forbigått) har vi fått like mye omtale som andre lag lik vår situasjon. Det har som regel vært kamper med mer drama, og de har fått mer omtale. Du klagde ikke på for mye medieomtale i fjor og forfjor da media og TV 2 flomma over av VIF-stoff? Nå har vi fått lite omtale to uker på rad og dermed så er det hele høst. Godt vi ikke lever i en tabloid verden...

"> ikke kom med at den kampen var mer interesant enn vår."

Personlig mener jeg en kamp hvor det ene laget nesten er klart for nedrykk, mens det andre vinner gull er mer interessant enn en kamp mellom et lag som kanskje kan ta bronse og et lag som kanskje kan rykke ned dersom alt gåt mot dem i siste runde.

> Men det er klart det FrankO, du som alltid har statistikken i behold, du har jo svar på alt."

Jepp. Bare spør hvis du lurer på noe.

"> Du skjønte jo ikke hvorfor Roberts starta idag. Det er faktisk ikke alltid statistikken gir deg rett, eller hva?"

Jeg skjønner hvorfor han starta; alternativene som hver kosta 10 millioner+ er dårligere enn han. Så spørsmålet mitt i den andre tråden var ganske enkelt: "Hvor dårlig kan egentlig Lange være?".

"> Eller du som gnåla om at Myhre som trener ikke har utretta noe bedre enn Rekdal, har du fått noe svar på det statistisk enda?"

Jeg sier at den hypen har vært overvurdert. Prøv å skaff din egen mening og ikke dilt etter alt og alle så kan du komme tilbake.

For øvrig: Statistikk er ganske moro. Det har en tendens til å ødelegge argumentene til smartasser som deg. Desto mer moro.

Comment

Sitat: Den søn, 29 oktober 2006 23:35 skrev Flem:

> Er det meg eller føles det som om vi blir totalt forbigått av TV2 om dagen?

> Dette er ikke første gang i høst mener jeg.

> Igjen skjer det, de tar for seg kamp etter kamp, gjerne med intervjuer etter kampen og kommentarer fra "ekspertene" i studio. Når det kommer til VÅR kamp, er det INGEN intervjuer, ingen kommentarer, men direkte til neste kamp, som selvfølgelig har både intervju og kommentarer.

> Begynner å bli møkkalei detta.

> Vi har sakte men sikkert tråkka oss oppover på høsten, tydeligvis uten at TV2 har merket seg dette.

> Vet ikke med dere andre, men jeg synes det er ganske interessant å høre kommentarer fra disse såkalte ekspertene, spesielt når vi er i dytten.

> Jaja, vi får vel bare leve med det.

Sitat: Den ons, 25 oktober 2006 19:29 skrev Marsh (på http://www.klanen.no/snakk/index.php...22&quote=true& ):

> Det er bare én av tingene som irriterer meg.

> En annen ting er at hver eneste Brann-kamp får så jævlig mye mer oppmerksomhet på FotballXtra sine oppsummeringer etter rundene. De snakker så jævla mye om Brann-kampene at de får så jævlig dårlig tid til alt annet. De får til slutt bare fossa gjennom de andre kampene uten kommentarer e.l.

> Partiske drittkanal. Skulle ønske en litt mindre partisk kanal (gjerne uten reklamepause hvert 10. minutt) kunne fått rettighetene.

Som du ser har jeg også lagt merke til dette, og synes dette er veldig partisk av TV BERGEN. Som nevnt, håper jeg at en eller annen litt mindre partisk tv-kanal får rettighetene ved neste forhandling.

Comment

Skal ikke blande meg i kampen mellom to som diskuterer, men når det gjelder dette så er det sikkert tid for ny statestikk FrankO?

Det skiller mer enn 1 poeng nå mellom Myhre og Rekdal?

Franko skrev: Jeg sier at den hypen har vært overvurdert. Prøv å skaff din egen mening og ikke dilt etter alt og alle så kan du komme tilbake.

For øvrig: Statistikk er ganske moro. Det har en tendens til å ødelegge argumentene til smartasser som deg. Desto mer moro.
                              Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Working...
                              X