Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Vålerenga - FC Flora Tallinn 13.februar 14:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd: Vålerenga - FC Flora Tallinn 13.februar 14:00

Vålerenga møter estiske FC Flora Tallinn

I årets eneste treningkamp på hjemmebane får vi besøk av FC Flora Talinn i Vallhall. Kom å se hvordan gutta ser ut en måned før seriestart, lørdag 13. februar kl. 14.00.

Billetter til treningskampen kjøpes i døra:
    Voksen kr 50
    Barn: Gratis

http://www.vif-fotball.no/news/artic...valerenga-mote
    EVIG VIF

Moro med treningskamp i Vallhall før sesongen igjen. En stund siden sist.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
      Moro med treningskamp i Vallhall før sesongen igjen. En stund siden sist.
      Blir spennende å se Moa og Deshorn sammen på banen.
      Ikke minst se Sander på nære hold

Alltid gøy med fotballkamp i Vallhall!
      EVIG VIF

Comment

Troppen;

http://www.vif-fotball.no/news/artic...-flora-tallinn

Wæhler, Moa, DFH og Berge spiller ikke. Bare jeg som blir litt bekymra?

Comment

Troppen;

http://www.vif-fotball.no/news/artic...-flora-tallinn

Wæhler, Moa, DFH og Berge spiller ikke. Bare jeg som blir litt bekymra?
          Berge gikk vel av etter 10 min i landskampen nylig, men de andre har jeg ikke koll på. Spesielt skuffende om Moa og DFH får skadeproblemer i år. Hadde håpa på at i det minste Moa skulle holde seg fresk.

Comment

Originally posted by j_robber View Post
            Berge gikk vel av etter 10 min i landskampen nylig, men de andre har jeg ikke koll på. Spesielt skuffende om Moa og DFH får skadeproblemer i år. Hadde håpa på at i det minste Moa skulle holde seg fresk.
            Bare de ikke går ut på Hockey banen på søndag, da snakker vi om skadeavbrekk til neste år

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
              Bare de ikke går ut på Hockey banen på søndag, da snakker vi om skadeavbrekk til neste år
              Håper å se alle på banen på Vålerengadagen. Da blir jeg happy.

Kan jo være at de trenger hvile. Lov å håpe.

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
                Hvis de ikke spiller på lørdag er de ikke med på søndag.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                  Hvis de ikke spiller på lørdag er de ikke med på søndag.
                  Vet du noe mer? Skader eller hvile?

Comment

Ser at Nenass er med i troppen, er det samme fyren som ikke fikk kontrakt med Malmø i 2014?
                    "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by Loke View Post
                      Ser at Nenass er med i troppen, er det samme fyren som ikke fikk kontrakt med Malmø i 2014?
                      Er ikke det han studenten fra Kapp Verde som spilte mot xxx?

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                        Er ikke det han studenten fra Kapp Verde som spilte mot xxx?
                        Stemmer. Går på folkehøyskole i Norge.

Det er ingen av spillerne i troppen som har noen nye skader (unntatt Berge som man ikke vet omfavnet av ennå). Tollås er litt unna 100 prosent, mens DFH, Wæhler og Moa matches forsiktig. Klubben har lært av å svi av kruttet i midten av februar...

Comment

Kampen streames for øvrig av Klanens Webradio. Sjekk klubbens nettsider, eller en av bloggene/nettsidene, for å se kampen i morra. Sendestart er kl 13.45.

Veldig fint om man kan gi oss beskjed om det er noe feil som skulle oppstå. Send i så fall en sms med kodeord KWR [din mld/navn] til 2242. Koster 5 kroner hvor overskuddet går til KWR.

Tilbakemeldinger etter sending er også fint, både ris og ros. Vi forsøker en ny strømmeleverandør til denne kampen som forhåpentligvis gjør at vi kan streame i høyere kvalitet enn tidligere. Vi skal forsøke oss med høydepunkter i pausen og etter kampen, og vi skal ha en reporter på indre bane gjennom hele kampen.

Som vanlig blir det også intervjuer før, under og etter kampen.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                            Stemmer. Går på folkehøyskole i Norge.

Det er ingen av spillerne i troppen som har noen nye skader (unntatt Berge som man ikke vet omfavnet av ennå). Tollås er litt unna 100 prosent, mens DFH, Wæhler og Moa matches forsiktig. Klubben har lært av å svi av kruttet i midten av februar...
                            Tusen takk. Nå ble jeg letta!

Comment

Tusen takk. Nå ble jeg letta!
                              Jeg og. Dumt at klubben ikke tar seg bryet med å presisere det når de legger ut troppen. Men litt pussig at Moa ikke blir brukt i to kamper på rad. Er han på treningene?

Får kanskje svar på dette i dag..

Comment

Working...
                              X