Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Vålerenga - FC Flora Tallinn 13.februar 14:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg har tenkt litt på at Ghayas kanskje sliter med å omstille spillet sitt. det er ikke tvil om at han har fått beskjed om å bli med direkte og få kula fremover - dette passer ikke med guttens mønster som er: erobre, drible, kontroll, overblikk, pasning - i den rekkefølgen. Dette har fungert for han i alle år.. men i fjor ble det bare vende hjem og støttepasning hele tiden. hvis han nå terpes på å få overblikk tidligere er det ikke rart det stokker seg litt med beina som ikke er vant til å gjøre ting på egenhånd.
    ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
      Det er mitt inntrykk også.
      Loke, ikke alle mennesker er åpne, utadvendte og entusiastiske. Litt drøy og dømmende kommentar av Ghayas av deg..
      Det er min oppfattelse av han, greit å være sjenert, men er ikke den vibben jeg har fått av han
      "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by jimmern View Post
        Har han samme utfordringene som Qaka, Singh og Fellah hadde; at de mister bakkekontakten litt for kjapt? Noen som vet hva grunnen er? Jobber han hardt nok - vil han dette nok?
        Nei, på ingen måte. Ghayas jobber knallhardt på å hele tiden bli bedre og han tror ikke han er mye bedre enn det han er som de andre gutta du nevner. Han er en beskjeden fyr både på og av banen, og det kan få han til å virke overlegen, men det er han altså ikke.

Comment

Har også inntrykk av at Ghayas er beskjeden, hardtarbeidense og har solid bakkekontakt. Er ellers veldig glad han ikke har prikket toppformen til februar. Her kan fortsatt mye sette seg til seriestart, og jeg ser ingen grunn til å slakte en spiller på grunn av et par feilpasninger og litt dårlig overblikk midtvinters. Det kommer. Forøvrig virker det som Zahid hadde bedre kjemi med Vidar enn Deshorn. Håper de to kan finne timingen i år.

Comment

Originally posted by jerusalem View Post
            Har også inntrykk av at Ghayas er beskjeden, hardtarbeidense og har solid bakkekontakt. Er ellers veldig glad han ikke har prikket toppformen til februar. Her kan fortsatt mye sette seg til seriestart, og jeg ser ingen grunn til å slakte en spiller på grunn av et par feilpasninger og litt dårlig overblikk midtvinters. Det kommer. Forøvrig virker det som Zahid hadde bedre kjemi med Vidar enn Deshorn. Håper de to kan finne timingen i år.
            Vidar er en helt annen type en Brown, fotballklokheten til islendingen er mye høyere. Brown har bare fysikken dessverre.

Siden Ghayas har låst seg såpass lenge, håper virkelig det løsner ved sesongstart. Hvis ikke så kan det hende han forsvinner neste vinduene. Han kunne kanskje hatt godt av nye inputs og miljø.

Håper vi får litt penger for han hvis han går.
            Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by jerusalem View Post
              Forresten noen som vet hva slags kjenningsmelodi KWR egentlig har?
              Klanens Webradio har brukt en egen versjon av Einherjermarsjen siden april 2005.
              Låta er originalt en introlåt på Einherjers album Blot som kom ut i september 2003.
              in Absinthia

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
                Vidar er en helt annen type en Brown, fotballklokheten til islendingen er mye høyere. Brown har bare fysikken dessverre.

Siden Ghayas har låst seg såpass lenge, håper virkelig det løsner ved sesongstart. Hvis ikke så kan det hende han forsvinner neste vinduene. Han kunne kanskje hatt godt av nye inputs og miljø.

Håper vi får litt penger for han hvis han går.
                Jeg gjorde en god del analyse av kampen for gjetordet i går. Samtidig lagde jeg oppsummering for Klanens Webradio og la med litt analyserende grafikk slik jeg beskriver det i gjetordet også.
                Kan være greit å få litt tilbakemeldinger på hva dere synes om en oppsummering med litt ekstra grafikk på også.

Jeg har sett igjennom kampen tre ganger og opplevelsen er at Zahid egentlig spiller ganske godt første halvpart av omgangen, med unntak av hjerneblødninga som førte til 0 - 1. Ett av problemene, som vi også får se på Ómarsson i andre omgang, er at de bruker for mange touch på ballen. Selv ikke mot Flora har man muligheten til å bruke den ekstra touchen for da blir gjennomspillsmuligheten borte.

Det har vært mye løpetrening og det kan være noe av årsaken til at touchen ikke sitter helt som normalt foreløpig og at spillerne må bruke den ekstra touchen for å få kontroll. Når Brown snubler i ballen når han skal skjære igjennom er et veldig godt eksempel på at spillerne sliter litt småteknisk ennå. Forhåpentligvis løsner det innen sesongstart. Det er heldigvis ingen som rykker ned av å tape treningskamper. Heller ingen som blir seriemester av å vinne treningskamper.
                in Absinthia

Comment

Working...
                X