Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Sogndal - Vålerenga, søndag 20. mars kl 15:30.

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Loke View Post
    Hadde kanskje vært på tide med en supportertur til Valle for å vise at vi har ryggen deres hvis de blør for drakta, tror jeg personlig skal ta turen før RBK kampen ihvertfall
    Det kan være en god ide. Slik at spillerne får vite at vi er der. Og vi kommer alltid til å være der uansett hvor ræva de er.

Comment

• Originally posted by Loke View Post
      Hadde kanskje vært på tide med en supportertur til Valle for å vise at vi har ryggen deres hvis de blør for drakta, tror jeg personlig skal ta turen før RBK kampen ihvertfall
      Det syns jeg hadde vært en god idé. Laget har vært svakt, supporterne kanskje svakere. På tide å rette oss opp i ryggen og supportere laget.

Comment

• Originally posted by anderan View Post
        Det syns jeg hadde vært en god idé. Laget har vært svakt, supporterne kanskje svakere. På tide å rette oss opp i ryggen og supportere laget.
        Faktisk en veldig god ide. For den eneste grunnen til å dra for å se VIF-RBK er jo at det kanskje blir den eneste kampen i år hvor vi får se full innsats fra absolutt alle på banen, og det er i grunnen det eneste vi krever. Får jeg se at folk blør for drakta og prøver å spille hverandre i gode i 90 minutter pluss så skal jeg være fornøyd selv om vi ikke scorer mål, eller vinner. Og da får vi kanskje starte med oss selv og vise at vi vil alltid være her.

Comment

• Originally posted by astoman View Post
          Faktisk en veldig god ide. For den eneste grunnen til å dra for å se VIF-RBK er jo at det kanskje blir den eneste kampen i år hvor vi får se full innsats fra absolutt alle på banen, og det er i grunnen det eneste vi krever. Får jeg se at folk blør for drakta og prøver å spille hverandre i gode i 90 minutter pluss så skal jeg være fornøyd selv om vi ikke scorer mål, eller vinner. Og da får vi kanskje starte med oss selv og vise at vi vil alltid være her.
          Foreslår at noen sentrale rigger til en event jeg da, samling på treningsfeltet for å vise støtte. Kunne og kanskje være morro å få til noe alla FCK gjorde og marsjere samlet til Ullevål (supportere og lag) på kampdagen
          "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Dette blir den kampen i år da gutta virkelig går utpå der med høye skuldre. Er dessverre ikke i landet den helga så jeg får ikke støtta fra tribunen, men frykter overkjørsel både på bane og tribune (det siste ikke fordi jeg ikke er der..det får da være måte på egen selvforherligelse..). Måtte jeg ta grundig feil.
            Vi er Vål'enga!!

Comment

• Mot RBK er faktisk en kamp der det er veldig mye mer å vinne enn å tape, ikke bare poengmessig. Er det full innsats og fokus på å hjelpe hverandre og gjøre hverandre gode, ja så blir de klappet ut og tilgitt selv med tap.

Forøvrig gjelder det oss på tribunene også.

Comment

Mot RBK er faktisk en kamp der det er veldig mye mer å vinne enn å tape, ikke bare poengmessig. Er det full innsats og fokus på å hjelpe hverandre og gjøre hverandre gode, ja så blir de klappet ut og tilgitt selv med tap.

Forøvrig gjelder det oss på tribunene også.
                Enig. Tenker det første er veldig avhengig av det andre. Jeg hadde likt å se oss på tribunen reise oss skikkelig mot bartene. Tifo som skaper brede glis og lave skuldre, "Kom igjen Enga!" i 90 (eller i hvert fall en serie med 5-minuttere), og støtterop hele veien. Entusiasme kan skapes, og den er smittsom
                "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

• Noe jeg la merke til er at vi ender som regel opp med Brown alene innenfor 16-meteren når innlegget kommer fordi midtbanen følger ikke etter. En spiss mot 4-5 forsvarer funker dårlig. Midtbanen må være tettere oppi. Uansett møter man opp og støtter laget !! Ære være....i år tar vi medalje

Comment

Working...
                  X