Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rekeaften på Bohemen - Send inn spørsmåla dere lurer på

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rekeaften på Bohemen - Send inn spørsmåla dere lurer på

http://www.klanen.no/blog/2016/03/se...til-rekeaften/

Så skal vi forsøke å grille noen fornuftige svar ut av treneren vår :-)
    Joda, det er fortsatt meg, det bare oppstod noen tekniske problemer og jeg fikk tildelt ny profil uten historikken.

- Hvorfor hentet vi Sakor til klubben? Er en av våre midtbanespillere blitt skadet, på vei ut, eller er det gjort for å øke bredden i troppen?

- Hvordan tror du den tidlige seriestarten har preget kampene så langt i sesongen? Høgmo ønsker som kjent at tippeligaen nå skal spilles på vinteren. Hva er din formening om den norske ligastrukturen?

- Vi er fremdeles i en økonomisk vanskelig situasjon. Jeg må først og fremst gi kudos for alle tiltakene som har blitt gjort. Som en konsekvens av økonomien, vil vi slippe til flere unggutter fra egne rekker?

- Tar vi cupen mer på alvor i år, med tanke på det som skjedde i Gjøvik i fjor?

- Hva kan vi supportere gjøre for å øke engasjementet i klubben?

- Hva kan vi forvente av årets sesong?

- Vi ble kjent med Sander Berge i fjor. Hvilken spiller tror du vil overraske oss mest positivt i år?

- Når kan vi håpe på å se Tollås Nation tilbake i toppform?

- Kan vi håpe på 3 poeng hjemme mot RBK? Hva skal til for at vi greier det?

- Hvordan har samarbeidet med lokalklubbene i oslo-regionen utviklet seg de siste årene? Hvordan er oversikten våres over deres talenter?

- Hva er utfordringene ved å være trener for Vålerenga?

- Hvem på laget er best i kortspill? (utenom deg så klart, hehe)

Comment

Laget har slitt veldig de siste årene med å spille mot etablert forsvar og de kampene vi har vunnet har ofte vært som følge av kontringer og dødballer. Vi sliter stort på Ullevaal mot lag som legger seg lavt som de ofte gjør når de kommer til oss.

Vil laget fremstå annerledes i etablert angrep i år? Hvilke tiltak er gjort?

Comment

På hvilke områder, både sportslig og utenomsportslig, syns du klubben har gjort mest fremgang under din tid som trener? Hvilke områder har vi ikke oppnådd ønsket fremgang?

Mange mener laget underpresterer i for mange kamper, om det stemmer, hvorfor? Og hva gjøres for å luke vekk disse kampene og kanskje heller overprestere?

Hvis du fritt kunne velge én spiller fra tippeligaen, hvem ville du valgt og hvorfor?

Sett at du ikke har blitt lei av å reise rundt å bli pissa på, hvilket lag håper du på i åpningsmatch på ny hjemmebane neste år?

Med unntak av Vålerenga, hvilken klubb ville vært mest interessant å bli trener/manager for?

Hva mener du vi må bli bedre på for å etablere oss blant de tre-fire beste i Norge?

Har du aldri lagd middag før?

Kommer Norge til VM? (Hvorfor ikke? )

Hadde du tatt over som landslagssjef om NFF ringe deg i morra?

Norge hadde en bedre mulighet enn på mange år til å kvalifisere seg til et mesterskap. Hvor sviktet det?

Hvem er Norges fem beste talenter under 20 år mener du?

Comment

Kommer det noe form for oppsummering her, eller i Aperopet (FrankO), for oss som ikke har mulighet til å dra pga kveldsjobb?
          <3 Vål\'enga <3

Comment

Originally posted by MartinFL View Post
            Kommer det noe form for oppsummering her, eller i Aperopet (FrankO), for oss som ikke har mulighet til å dra pga kveldsjobb?
            Neppe.
            Grunnen til at slike oppsummeringer ikke legges ut på nett, er fordi media fort kan finne enkelte referater og lage saker ut av det. Det er noe vi helst prøver å unngå.

Litt synd er det. Jeg trodde jeg skulle rekke fram til Bohemen i stad, men på grunn av en Flyttet fotballtrening måtte jeg droppe det. Vi får nok bare vite i bruddstykker, hva som har blitt snakket om

Comment

Var ihvertfall greit oppklarende og informativt, ikke akkurat noen store bomber som ble sluppet
              "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by Loke View Post
                Var ihvertfall greit oppklarende og informativt, ikke akkurat noen store bomber som ble sluppet
                Jeg tar gjerne et kort referat på PM om noen skulle være fristet til å skrive noen ord

Comment

Aperopet har lova en oppsummering i løpet av dagen. Den vil selvsagt være mindre utleverende og den vil sikkert ikke gå inn på enkeltspillere og sånn.
                  Joda, det er fortsatt meg, det bare oppstod noen tekniske problemer og jeg fikk tildelt ny profil uten historikken.

Comment

Tusen takk til Rekdal & co., som nok en gang tok turen for å treffe supporterne. Personlig synes jeg det var vesentlig mindre interessant som kom frem denne gangen, i motsetning til tidligere, men det kan jo være fordi det rett og slett mer mindre å fortelle om nå.
                    Det som derimot skuffet litt var oppmøte. Tidligere år har Bohemen vært stappfull, og det har ikke vært sitteplasser å oppdrive. I tillegg kunne vel de under 30 telles på en hånd, noe som igjen bekrefter at vi har et problem ang rekruttering av supportere.
                    Tilslutt en takk til ordstyrerne som stilte gode spørsmål, og ledet møte på en god måte.
                    - LGRW

Comment

Working...
                    X