Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Vålerenga - Rosenborg 02.April

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd: Vålerenga - Rosenborg 02.April

Nå har vi vel greid å legge Sogndal-kampen bak oss, og neste kamp er allerede Lørdag kl. 18.00 hjemme mot RBK.
    Her må vi stille så mange vi kan til match, ta med dere hele familien, for her er det ingen unnskylding til å ikke støtte Oslos stolthet. Den støtten trenger de, for sist gang ble vi nesten sunget ut av trønderne.
    Perfekt kamptidspunkt og masse folk på tribunen.

Håper vi stiller med dette laget fra start:

Falch
    Lundstrøm Wæhler Larsen Arvidsson
    Berge Grindheim
    DFH Zahid Omarsson/Rasmus
    Brown

Før eller siden vil Deshorn sette sjansene sine, og på lørdag kommer ketchup-effekten

Rosenborg har heller ikke hatt en spesielt god seriestart, med tap borte mot Odd (0-1), og en noe heldig hjemmeseier mot Godset (1-0)

Nå skal Superenga ta årets første trepoenger, og vi har muligheten til å få kjepphøye trøndere ned på jorda igjen. Kom igjen Enga!!!

DNB sponser denne kampen og det er mulig å få billetter til Bendit/Gaza for 50,- kr. Poster linken jeg mottok i promo-mail fra DNB og håper at det fungerer, og at det ikke er brudd på noen retningslinjer. I så fall regner jeg med at en av moderatorene fjerner innlegget.

https://www.deltager.no/participant/...5_1000ftnnzq9g

satser på utsolgt Ullevål.
    En liberalist er en som hele tiden vil gjøre som han vil, helt til noen gjør som de vil og det går ut over ham....

Comment

Man kjenner man blir litt avventende til denne matchen, etter det man så mot Sogndal. Men sitter med en følelse av at vi kan overraske. Vi har mye gode spillere, men må få samhandlingen til å sitte.

Blir vel en del wannabe"supportere" av Rosenborg fra Østlandet, folk det er umulig å respektere, men vi bør stille sterkt til denne. Vi trenger virkelig en trepoenger nå.

Kom igjen Enga!

Comment

Originally posted by pedtom View Post
        og at det ikke er brudd på noen retningslinjer. I så fall regner jeg med at en av moderatorene fjerner innlegget.
        Naturligvis ikke, selv om klubben helst ser at folk kjøper billettene til ordinær pris (det er derfor dem heller ikke har annonsert DNB-billettene offentlig). Men dette er en fin mulighet for folk som ikke har så mye penger til å få se Vålerenga framfor å følge med på VG Live.

Btw, tilskuertallet som oppgis inkluderer disse billettene. Siden DNB-billettene faktisk koster penger, vil man hele tiden få et riktig tall på antall solgte billetter. I fjor på denne kampen kunne man få gratisbilletter på kampdagen, og estimatet på forhånd inkluderte et anslag av hvor mange billetter som kom til å bli gitt bort. Derfor var det et fravik i antall "solgte" billetter mot det som faktisk endte med å bli resultatet.

Comment

Yr melder om 5 grader og overskya, men med usikkerhet for regn.
          Så vi må altså satse på at spillet på banen varmer..
          Håpet er at RBK er like rustne som de har fremstått som de to første kampene. Dessverre har vi foreløpig vært mer rustne.
          Får vi derimot det første målet (med en god dose flaks) så kan dette gå.

Comment

Originally posted by Loffen View Post
            Yr melder om 5 grader og overskya, men med usikkerhet for regn.
            Så vi må altså satse på at spillet på banen varmer..
            Håpet er at RBK er like rustne som de har fremstått som de to første kampene. Dessverre har vi foreløpig vært mer rustne.
            Får vi derimot det første målet (med en god dose flaks) så kan dette gå.
            Vi for håpe de har rustet helt fast. Det er 17 år siden sist vi slapp inn flere enn 2 mål mot dem på hjemmebane. Minnes med gru' en mai dag i 99'... Huff... Måtte det aldri skje igjen...

Comment

Får dessverre ikke dratt på denne, da det er jobbopplegg denne lørdagen. Tror håper det er revansjelysten gjeng som kliner til her!

Om noen skulle vite om et sted i nærheten av Son jeg får sett kampen så gi gjerne lyd...

Comment

Originally posted by j_robber View Post
                Får dessverre ikke dratt på denne, da det er jobbopplegg denne lørdagen. Tror håper det er revansjelysten gjeng som kliner til her!

Om noen skulle vite om et sted i nærheten av Son jeg får sett kampen så gi gjerne lyd...
                Oslo.....

Comment

Noen oppdatering på solgte bill.? Hvor henter dere de tallene fra uansett?
                  Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                    Naturligvis ikke, selv om klubben helst ser at folk kjøper billettene til ordinær pris (det er derfor dem heller ikke har annonsert DNB-billettene offentlig).
                    Jeg antok at DNB dekker dekker differansen mellom sponset billett og billett til ordinærpris. Men det er ikke sånn?

Comment

Var solgt 12.759 billetter i går.

Comment

Originally posted by way_ View Post
                        Jeg antok at DNB dekker dekker differansen mellom sponset billett og billett til ordinærpris. Men det er ikke sånn?
                        Joda, DNB kjøper billetter til god pris fra oss, men tror ikke det er 100 prosent (det skulle forundre meg).

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                          Joda, DNB kjøper billetter til god pris fra oss, men tror ikke det er 100 prosent (det skulle forundre meg).
                          Det høres ganske sannsynlig ut ja. Bra initiativ av vår hovedsponsor syns jeg. Ble et par DNB-billetter på meg nå. Selv om jeg mistenker at det kommer en del folk med ekle svarte/hvite drakter på Bendit til denne kampen.

Gleder meg til kampen! Mye folk og forhåpentligvis godt tribuneliv. Glemt er både Viking og Sogndal. Skuldrene er lave og vi er underdogs. Slår vi Rosenborg er vi á poeng med dem. Taper vi... så blir denne tråden ganske lang...

Er også spent på banedekket. Etter landskampen så matta ganske ødelagt ut i målområdene og ved corneflaggene. Håper ikke kampen blir påvirka nevneverdig av det.

Blir dette første kamp fra start for Moa, kanskje...

Comment

Det er "EM-teamet" som skal dømme denne kampen, og det blir første kamp i Tippeligaens historie med 6 dommere ála Champions League og Europa League.

Hoveddommer: Svein Oddvar Moen
                            Assistentdommer 1: Kim-Tomas Haglund
                            Assistentdommer 2: Frank Andås
                            4. dommer: Sven Erik Midthjell
                            Måldommer 1: Ken Henry Johnsen
                            Måldommer 2: Svein-Erik Edvartsen

http://www.fotball.no/Utdanning-og-k...domme-VIF-RBK/

Comment

13.444 solgte billetter.

Comment

Working...
                              X