Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Norgesmesterskapet 2016

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Norgesmesterskapet 2016

Vi møter Løten borte i første runde.

http://www.fotball.no/Landslag_og_to...runde-NM-menn/

Da blir det Enga på oss bønder i år også som vi nesten har blitt vant til.

Løten trenes for øvrig av eks-enga spiller Stian Aasen, som har hatt en karriæremessig nedtur som Braskreidsfosstrener siden han sluttet i KIL 2013. (For de her på forumet som er interessert i fotballen her i Hedmark)
    Serimester 2018!

Comment

4. divisjonslag; ble nummer 2 i sin avdeling i fjor.
      Hjemmestatistikken i fjor var 9 seire og 1 tap og målforskjellen 54-9.

Vi skal selvfølgelig ikke la oss skremme av sånt ved et 4.divisjonslag, men vi snakker tross alt om Vålerenga.
      Hvis gutta ikke yter innsats, så blir dette nok en pinlig affære.

Nevnte jeg at jeg hater de to første rundene i cupen? Vi har alt å tape, intet å vinne....

Comment

Originally posted by Loffen View Post
        Vi skal selvfølgelig ikke la oss skremme av sånt ved et 4.divisjonslag, men vi snakker tross alt om Vålerenga.
        Hvis gutta ikke yter innsats, så blir dette nok en pinlig affære.
        Nei. Ingen sjanse. 4 div her i distriktet er veldig svak og dette blir ikke mer enn rolig treningskamp for benkesliterne.
        Serimester 2018!

Comment

Biter meg merke i dette:

– Når vi setter opp første runde er å målet få til flest mulig lokaloppgjør skaper interesse og engasjement rundt om i hele landet. Videre er det kriterier som kort reiseavstand (...) sier Rune Pedersen, seksjonsleder for tuneringsadministrasjon og arrangement.

"... den falne «Oslo-kjempen» Lyn møter Tromsø".

Ja, her snakker vi kort reisevei og lokaloppgjør. Liten tvil om at Tromsø skyter gullfuglen her i og med at de har høy sannsynlighet for hjemmekamper senere i turneringen.

Comment

Originally posted by Daniel View Post
            Biter meg merke i dette:

– Når vi setter opp første runde er å målet få til flest mulig lokaloppgjør skaper interesse og engasjement rundt om i hele landet. Videre er det kriterier som kort reiseavstand (...) sier Rune Pedersen, seksjonsleder for tuneringsadministrasjon og arrangement.

Ja, her snakker vi kort reisevei og lokaloppgjør. Liten tvil om at Tromsø skyter gullfuglen her i og med at de har høy sannsynlighet for hjemmekamper senere i turneringen.
            Det er ingenting som henger på greip når det kommer til nøff... Skulle tro det var en aprilspøk...

Comment

Biter meg merke i dette:

Stange, Lillehammer, Nybergsund, Elverum, Gjøvik-Lyn, Løten... tydelig av NFF mener Hedmark/Oppland utgjør lokalområdet til Enga. Er det virkelig ingen Osloklubber i cupen? Eller hva med Akershus i en litt større omkrets?
              Serimester 2018!

Comment

Originally posted by Tony2 View Post
                Stange, Lillehammer, Nybergsund, Elverum, Gjøvik-Lyn, Løten... tydelig av NFF mener Hedmark/Oppland utgjør lokalområdet til Enga. Er det virkelig ingen Osloklubber i cupen? Eller hva med Akershus i en litt større omkrets?
                Selv om det er morsomt å møte lokale småklubber er det helt klart en fordel for klubbene å måtte reise langt de første kampene.

Når/om man kommer til tredje runde og senere så avgjør reisebelastningen i de første rundene hvem som får hjemmekamp(er).

Comment

http://www.vg.no/sport/fotball/vaale...en/a/23650325/

Vålerenga fans som vil sende Vålerenga ut av cupen..
                  Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Når/om man kommer til tredje runde og senere så avgjør reisebelastningen i de første rundene hvem som får hjemmekamp(er).
                    Det er reisebelastning og ikke avstand som er gjeldende, så en tur til Løten (hvor nå en det er) vil jeg tro stiller ganske likt med Tromsøs tur til Oslo og Lyn.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                      Det er reisebelastning og ikke avstand som er gjeldende, så en tur til Løten (hvor nå en det er) vil jeg tro stiller ganske likt med Tromsøs tur til Oslo og Lyn.
                      Løten ligger ved Hamar. Ca. 1 1/2 times busstur fra Oslo. Tromsø har vel et par timer med fly + ca. 45 min. busstur.

Comment

Originally posted by Trym View Post
                        Løten ligger ved Hamar. Ca. 1 1/2 times busstur fra Oslo. Tromsø har vel et par timer med fly + ca. 45 min. busstur.
                        Uansett helt kanon at vi får litt reisebelastning med en gang, det tjener vi godt på senere. Deilig også å slippe FC Lyn, hvor det hadde blitt en haug med avisartikler om hvor mye man savner hverandre, og den sedvanlige lillebrorsytinga til Lyn. Savner de ikke, og hadde blitt som en treningskamp for Vålerenga uansett. Tromsø skal få sende de ut.

Comment

Originally posted by Trym View Post
                          Ja, OK. Så fordel Tromsø i denne runden, men likevel bra for oss. Halvannen time mot et 4. divisjonslag høres greit ut. Så får vi sikkert Lyn i neste runde...

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                            Ja, OK. Så fordel Tromsø i denne runden, men likevel bra for oss. Halvannen time mot et 4. divisjonslag høres greit ut. Så får vi sikkert Lyn i neste runde...
                            He,he.. Hadde i så fall vært tidenes skrell..

Comment

Løten forventer folkefest.

http://m.h-a.no/nyheter/bygda-staar-...t#.VwVKqjOhzqA

Comment

Working...
                              X