Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Stabæk - Vålerenga. Lørdag 9. April, 18.00

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd: Stabæk - Vålerenga. Lørdag 9. April, 18.00

Vi har fått 592 billetter til feltet på langsiden http://www.vif-fotball.no/news/artic...g-9-april-1800

Alle til Bærum, så tar vi årets første trepoenger!

Pluss kikkertsvingen eller?

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
      Pluss kikkertsvingen eller?

Kikkertsvingen er stengt.

Comment

Edvartsen dømmer matchen.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
          Rykket opp fra 6. dommer fra sist match
          - I år tar vi alt -

Comment

I 2016 forventer jeg at man kan kjøpe billetter på nett. At man fysisk må innom Sjappa er ikke holdbart.

Jeg hadde tenkt meg på denne kampen, men har ikke noen som helst mulighet til å reise innom Sjappa denne uka. Hvorfor gjør man det så unødvendig vanskelig?

Comment

Originally posted by way_ View Post
              I 2016 forventer jeg at man kan kjøpe billetter på nett. At man fysisk må innom Sjappa er ikke holdbart.

Jeg hadde tenkt meg på denne kampen, men har ikke noen som helst mulighet til å reise innom Sjappa denne uka. Hvorfor gjør man det så unødvendig vanskelig?
              Blir nok ikke fult der, så da kan du kjøpe på Nadderud
              "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by Loke View Post
                Blir nok ikke fult der, så da kan du kjøpe på Nadderud
                Rimelig sikker på at det blir fullt, og som way_ sier, helt jævlig tungvint opplegg. Legger liksom ikke til rette for flest mulig.

Comment

Jaja. Et par dager etter laget hans har slått ut Enga så skal han dømme Enga. Heia Nøff.

Comment

Vi hverken vinner eller taper bare med Edvartsen på banen.

Når det gjelder kampen kommer det til å bli 2 lag som gir 100% i innsats. Vi får håpe at trener teamet har roet ned spillerne slik at de får spilt eget spill med med hly intensitet og ball tempo. Jeg tror også det blir en veldig direkte spilt kamp med en del pasninger i bakrom på begge lag.

Noen som har sett Sakor på trening? Og evt. Om han har herjet nok til start oppstillingen?

Jeg vil ikke tippe lag men tipper en målrik kamp som bikker vår vei

Comment

Originally posted by bengt View Post
                      Jaja. Et par dager etter laget hans har slått ut Enga så skal han dømme Enga. Heia Nøff.
                      Laget hans? Ble vi slått ut av Storhamar?
                      Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
                        Laget hans? Ble vi slått ut av Storhamar?
                        Han var vell direktør i Lørenskog, men sluttet vell der nå i desember. Gikk vell over fra ishockey til fotball om jeg ikke husker feil.

Comment

Originally posted by enga View Post
                          Han var vell direktør i Lørenskog, men sluttet vell der nå i desember. Gikk vell over fra ishockey til fotball om jeg ikke husker feil.
                          Han sluttet i Lørenskog i 2014, og har vel dømt Enga flere ganger siden den gang?

Ser ikke problemet.

LD.
                          Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Edvartsen var helt håpløs når det gjaldt Enga. Husker vi så match mot nettopp Stabæk på Kypros, og han utviste en blodig Bojan etter at HAN hadde blitt overfalt. Tatt seg opp. Nå er det verre å få Tom Harald Hagen.

Comment

Edvartsen var helt håpløs når det gjaldt Enga. Husker vi så match mot nettopp Stabæk på Kypros, og han utviste en blodig Bojan etter at HAN hadde blitt overfalt. Tatt seg opp. Nå er det verre å få Tom Harald Hagen.
                              For å spikke litt flis så spilte vi mot Tromsø, ikke Stabæk. Men det endte vel med at Edvartsen måtte ta turen ned i førstedivisjon en liten stund?
                              Uansett har jeg ikke så store problemer med han nå som jeg hadde for sju-åtte år siden.
                              En by, ett lag - ett Vålenga

Comment

Working...
                              X