Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Løten-Vålerenga 13/4/16 Cupens første runde

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Løten-Vålerenga 13/4/16 Cupens første runde

Da er vi klare for årets første seier!
    Vi drar opp til Løten med mål om å vinne komfortabelt, og forhåpentligvis score en del mål.
    Ingenting ville vært bedre enn om denne kampen var avgjort til pause, og spillerene får litt selvtillit tilbake.
    Hva blir lagoppstillinga?

Serien er for bønder!
    Endelig begynner den ordentlige turneringen!

Comment

Originally posted by Kverna View Post
      Hva blir lagoppstillinga?
      Etter gårsdagens rekruttkamp og lørdagens tippeligakamp og med tanke på de som sliter litt og trenger kamptrening så bør den være:
      Adrian Møller
      Madhusan Sandrakumar - Sander Pettersen - Anders Nedrebø - Mats Andersen
      Lars Olden Larsen - Vajebah Sakor
      Ghayas Zahid
      Niklas Castro - Henrik Udahl - Aron Dønnum
      in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
        Etter gårsdagens rekruttkamp og lørdagens tippeligakamp og med tanke på de som sliter litt og trenger kamptrening så bør den være:
        Adrian Møller
        Madhusan Sandrakumar - Sander Pettersen - Anders Nedrebø - Mats Andersen
        Lars Olden Larsen - Vajebah Sakor
        Ghayas Zahid
        Niklas Castro - Henrik Udahl - Aron Dønnum
        Hadde vært gøy å se disse i aksjon, men tviler på at sju rekruttspillere får starte.

Comment

Tror faktisk vi skal prøve å spille på selvtillit på gutta som skal prøve å ta en trepoenger i helga, eller er det sånn at vi ønsker å ryke ut i år også, disse rekruttgutta hadde ikke hatt en sjanse til å vinne mot ett tippeligalag😱

Comment

Håpet er jo en 7-8 målsseier i morgen, og en god følelse og stemning inn mot Søndagens kamp. Dette bør jo være total overkjørsel.

Løten er visst i hundre.

http://m.h-a.no/nyheter/fotball#.VwzjQxChzqA

Comment

Vi har driti oss mye ut i cupen så vi må ta det på alvor, men så vidt jeg vet har vi aldri røket i første runde, så dette bør gå greit. Blir sannsynligvis et knippe junior- og benkespillere, men et par av de faste for kontinuiteten.

Har ikke sett om den går på TV, men vil KWR fikse noe eller finnes det andre muligheter?

Comment

Originally posted by j_robber View Post
                Har ikke sett om den går på TV, men vil KWR fikse noe eller finnes det andre muligheter?
                Kampen går på TV 2 Sumo.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                  Kampen går på TV 2 Sumo.
                  OK. Takker for svar.
                  Har dessverre ikke Sumo sjøl, men blir vel muligens vist på Bohemen/Vertshuset..?

Comment

Blir nok helt sikkert vist på begge.

Comment

Bekreftet på Bohemens egne sider: http://bohemen.no/Kalender

Comment

Originally posted by j_robber View Post
                        Vi har driti oss mye ut i cupen så vi må ta det på alvor, men så vidt jeg vet har vi aldri røket i første runde, så dette bør gå greit. Blir sannsynligvis et knippe junior- og benkespillere, men et par av de faste for kontinuiteten.
                        Vi har sålangt i årets serie ikke slått et eneste lag, og snaut scoret et mål. Jeg forstår ikke hvordan vi kan gå inn i denne kampen med noe dårligere enn vår beste lagoppstilling, spesielt vår elendig cupstatistikk tatt i betraktning. Løten må dessverre bare gruses.

Hvis spillerne våre ikke klarer 3 kamper på 8 dager blir jeg enda mer bekymret enn jeg allerede er.

Comment

Personlig er jeg ikke i mye tvil om at selv et rent juniorlag hadde vunnet denne kampen relativt lett. Med et par A-lagspillere snakker vi fort om nærmere 10 engamål.

For å spille på enkelte av elitespillerne litt mer selvtillit kan det kanskje bli aktuelt med noe flere. Men det er mange kamper den neste 1,5 måneden, så tror frykt for skader gjør at det ikke blir noe toppet lag fra start.

Tipper det blir mange sure kommentarer her om en sentral spiller drar på seg en skade i kamp mot Løten..

Comment

Troppen.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...-til-cupkampen

Tipper Henrik Udahl scorer.

Comment

Originally posted by Knuts View Post
                              Personlig er jeg ikke i mye tvil om at selv et rent juniorlag hadde vunnet denne kampen relativt lett. Med et par A-lagspillere snakker vi fort om nærmere 10 engamål.

For å spille på enkelte av elitespillerne litt mer selvtillit kan det kanskje bli aktuelt med noe flere. Men det er mange kamper den neste 1,5 måneden, så tror frykt for skader gjør at det ikke blir noe toppet lag fra start.

Tipper det blir mange sure kommentarer her om en sentral spiller drar på seg en skade i kamp mot Løten..
                              Man kan ikke gå rundt å være redd for at noen kan bli skadet altså... Jeg har fortsatt 2. runde kampen mot G/L i fjor friskt i minnet... Håper vi stiller sterkest mulig og om så skjer at gutta skårer i bøtter å spann så kan heller Reka bytte ut sentrale spillere utover i 2. omg. Orker ikke flere flaue forestillinger altså...

Comment

Working...
                              X