Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Løten-Vålerenga 13/4/16 Cupens første runde

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Har han Eirik Bjerke klart å få en eneste skada spiller tilbake på banen? Mannen har holdt på å knadd på disse spillera i årevis, uten at jeg kan se at han har utretta stort.
    Er det han som utfører medisinsk test før spillere signerer?

Comment

Originally posted by Erlink View Post
      Eneste jeg vet om Moa er at det var vridning i kneet men at fysioen "ikke er bekymra".
      Om det betyr kort restitusjon eller at karriera ikke er ødelagt, aner jeg ikke.
      Om karrieren er ødelagt, håper jeg han har vett nok til å betale tilbake den klekkelige sign-on-fee'en..
      Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
      -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Originally posted by donny View Post
        Om karrieren er ødelagt, håper jeg han har vett nok til å betale tilbake den klekkelige sign-on-fee'en..
        Eller tar han en Lars Iver...?

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
          Uansett hvor dårlig motstanderen er, deilig å vinne

Tre av våre tidligere spillere som er i Brann fikk ikke noen kjekk slutt på cupen. Hehe
          Det hadde jo vært smårått om vårt rekruttlag hadde slått skarrernes overmenn mandag om 1 uke

Comment

Originally posted by villsvinet View Post
            Har han Eirik Bjerke klart å få en eneste skada spiller tilbake på banen? Mannen har holdt på å knadd på disse spillera i årevis, uten at jeg kan se at han har utretta stort.
            Er det han som utfører medisinsk test før spillere signerer?
            Dessverre tok sønn ivers med seg den beste fysoen i klubbens minne til barteland. Håkon Scwabe klarte å forlenge karrieren til den nærmest invalide ivers med ca 5 år

Comment

Working...
            X