Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vi har ryggen deres - mønstring på Valle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vi har ryggen deres - mønstring på Valle

Ser i dagboka i dag at VPN oppfordrer til mønstring på treninga på Valle på lørdag:

https://www.facebook.com/events/1400790823555791/

Bra tiltak! Jeg stiller!

Stiller selv, er dette jeg har etterlyst en stund nå. Bønda kan drite og dra, vi er f*ckings VÅL'ENGA
    "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Jeg blir med
      Hadde vært gøy om vi hadde fått samlet et par hundre stk og overraska gutta skikkelig.

Sitte nede på ræva, kan'ke verra sundt.. Vi følger Vååålenga ÅREEET RUNDT!!

Comment

Originally posted by Jimmy Hoffa View Post
        Ser i dagboka i dag at VPN oppfordrer til mønstring på treninga på Valle på lørdag:

https://www.facebook.com/events/1400790823555791/

Bra tiltak! Jeg stiller!
        Veldig bra! O'Shanter stiller vel han også?

Comment

Har ikke anledning men klapp på skuldra til alle som tar seg tid til å stille uansett hvem det måtte være. Håper dere blir mange
          "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Det var jo fryktelig tidlig en lørdag, men man får vel ofre litt skjønnhetssøvn for dette.
            Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
              Veldig bra! O'Shanter stiller vel han også?
              Selvsagt kommer han. Han slenger jo rundt seg, uten å komme med _en eneste løsning_ på problemet. Skriver du 2 sider, må du jo ha noen løsninger, ikke bare crap? Det bør jo være lett? Et fotballfaglig geni fant jeg ut nå sist mot Stabæk.

Et bra initiativ, men dette begynner virkelig å tære på tålmodigheten.

Comment

Oppfordrer forøvrig alle til å invitere sine Enga-venner på facebook til arrangementet, hvis man ikke allerede har gjort det! Vi trenger så mange som mulig!

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                  Selvsagt kommer han. Han slenger jo rundt seg, uten å komme med _en eneste løsning_ på problemet. Skriver du 2 sider, må du jo ha noen løsninger, ikke bare crap? Det bør jo være lett? Et fotballfaglig geni fant jeg ut nå sist mot Stabæk.
                  Siden jeg snakker såpass mye om mindre negativitet her inne synes jeg sånn personlig at vi skal inkludere hvordan vi omtaler medsupportere i den sammenhengen. Vi er ikke så mange at vi kan velge og vrake og vi påstår at vi er klubben for alle, ting blir ikke bedre om vi "slåss" oss i mellom

Kjenner at denne positiviteten begynner å ta på, jeg er jo egentlig en sur gammal gubbe ....
                  "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Working...
                  X