Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Molde - Vålerenga. Torsdag 21. april. 19.00.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd: Molde - Vålerenga. Torsdag 21. april. 19.00.

Strålende match mot Tromsø, hvor alt endelig gikk litt fortere og i lengderetning, når vi hadde overgangsmuligheter. Sånn vil jeg se Enga!

Ser vel egentlig ingen grunn til å forandre på laget som fungerte så godt. Castro bør være bankers nå med sine knallharde innsvingere, noe jeg har savna. Hvis Berge er frisk, er det vel mulig han kommer inn, men Herman presterte bra, så tja?

Singh og Eirik Hestad ute for Molde, noe som ikke akkurat gjør noe. Forhåpentligvis vinner vi midtbanen.

Tommy Skjerven dømmer.

Kom igjen Enga!

Selvsagt i April nå, hvis noen gidder å fikse. Herre.
    Last edited by loco; 19.04.2016, 11:43.

Dette her blir tøft. Vi møter et sterkt lag, men alt er mulig!
    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Her må vi bare utnytte kontringene vi får. Redd det blir et kjør fra start til slutt!
      Håper Lundstrøm er tilbake, selv om Larsen har gjort sakene sine meget bra.
      Tror vi kommer til å trenge farta til Lundstrøm både offensivt og på kontringer! Ellers, moro hvis vi fortsetter med Castro.

Heia Enga!

Comment

Hvordan er status på Arvidsson? Synes Lindkvist har klart seg bra på venstrebacken, men er usikker på om han er god nok defensivt til å stå i mot det kjøret som kommer til å komme mot Molde. Føler at Lindkvist er en bra backtype i kamper hvor vi har ballen mye og trenger å skape åpninger offensivit, men er litt mer usikker mot Molde.

Comment

Den gode matchen mot tromsø gjør at jeg er ganske optimistisk før denne kampen.
          Jeg innser at det blir tøft og at vi antagelig ikke får med oss poeng. Allikevel er jeg mer forventningsull enn på lenge. Jeg håper, uansett utfall, at vi kan bygge videre på de gode prestasjonene mot tromsø og stabæk og at vi kan reise hjem med en del positive opplevelser.

Comment

Originally posted by JorgenH View Post
            Hvordan er status på Arvidsson? Synes Lindkvist har klart seg bra på venstrebacken, men er usikker på om han er god nok defensivt til å stå i mot det kjøret som kommer til å komme mot Molde. Føler at Lindkvist er en bra backtype i kamper hvor vi har ballen mye og trenger å skape åpninger offensivit, men er litt mer usikker mot Molde.
            Enig i at Rasmus har gjort sakene sine bra som back. Selvom kanskje Arvidsson er bedre back, så er han tilbake eller på vei tilbake fra skade. Man har ikke tempo i kroppen, ting går for hos Molde.

Ønsker å fortsette å bruke Rasmus til Arvidsson er helt skadefri og fått noen uker med tempo i kroppen.

Offensivt har også Rasmus god innleggsfot og masse tempo.
            Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Dette blir en knall tøff kamp.

Men når det er sagt har ikke Molde overbevist veldig. De har 2 uavgjort kamper mot Tromsø og Start. Samtidig har de hatt 3 veldig knepne seiere som de like gjerne kunne tapt mot: Stabæk, Lsk, Glimt hvor motstanderne var på full høyde med Molde.

Molde har jo også en ringrev av en islending som kan gjøre og har gjort det meste som er mulig å gjøre i fotball sammenheng.

Jeg tror etter at gutta nå har samlet
              En del selvtillitt at de klarer å fortsette slik, tror de er rimelig fornøyd med seg selv og har lyst til å fortsette å vinne.

Har en veldig god følelse, tror det er større sjanse for seier på torsdag enn søndag mot et tafatt Start lag

Comment

Noe update på Moa?? Han skulle vel til en undersøkelse?
                Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Vi bør prøve å komme opp i dem i gjenvinningsfasen. Molde er farlig hvis de får mulighet til å ha småspill sentralt foran midstoppere og ut til kanter. Så må pasningskvaliteten være på nivå med Tromsø og komme på kontringer, samt innleggsfoten til Castro

Comment

Originally posted by Rekaldo View Post
                    Vi bør prøve å komme opp i dem i gjenvinningsfasen. Molde er farlig hvis de får mulighet til å ha småspill sentralt foran midstoppere og ut til kanter. Så må pasningskvaliteten være på nivå med Tromsø og komme på kontringer, samt innleggsfoten til Castro
                    Håper du mener at pasningskvaliteten må være på høyde med det vi presterte mot Tromsø, og ikke det Tromsø presterte.... for det var mildt sagt noe av det verste jeg har sett på lenge, inkludert 5'er fotball
                    Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by maestro View Post
                      Håper du mener at pasningskvaliteten må være på høyde med det vi presterte mot Tromsø, og ikke det Tromsø presterte.... for det var mildt sagt noe av det verste jeg har sett på lenge, inkludert 5'er fotball
                      Det er nok på nivå med hva VI presterte MOT Tromsø. Ellers enig med hva Tromsø presterte

Comment

Originally posted by Rekaldo View Post
                        Det er nok på nivå med hva VI presterte MOT Tromsø. Ellers enig med hva Tromsø presterte
                        Håper de trener ekstra på overganger før denne kampen. Blir overrasket om vi klarer å dominere borte mot Molde, og så må vi være våkne fra første sekund..

Comment

Sander med igjen, ellers de samme ute som sist.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...iser-til-molde

Comment

Når Brann kan slå Viking så er det vel mulig for oss å slå Molde.
                            Selv om det ikke blir lett.
                            Full innsats!

Comment

Dette er tippeligaen. Alt er mulig. Vi fikk 3 poeng mot tromsø og dermed er alt press på moile. HEr har de alt å tape, vi alt å vinne.
                              Forventer at vi løper mye og legger ned bra innsats, men lite ellers.. Brown er jo i form, så kan fort få noen fete kontringer!

Comment

Working...
                              X