Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Aperopet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
    Er ingen som tror Rønsen er rasist. Men hvis han har behov for å provosere på bloggen sin, så er ikke det forenelig med å være profilert ansatt i klubben.
    Det er vel kanskje her det ligger en uenighet,da. Jeg trur nemlig ikke at han prøver å provosere, men at det er et klønete forsøk på å skrive en hipp overskrift som går feil.

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
      Er Rønsen ansatt?
      Nydal har i hvert fall personalansvar for han; så da regner jeg med det.

Comment

Originally posted by McCabre View Post
        Det er vel kanskje her det ligger en uenighet,da. Jeg trur nemlig ikke at han prøver å provosere, men at det er et klønete forsøk på å skrive en hipp overskrift som går feil.
        Mulig jeg overvurderer han når jeg sier han gjør det bevisst. Om han simpelthen ikke skjønner bedre er det et enda større argument for at han ikke bør være et av klubbens ansikter utad.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
          Mulig jeg overvurderer han når jeg sier han gjør det bevisst. Om han simpelthen ikke skjønner bedre er det et enda større argument for at han ikke bør være et av klubbens ansikter utad.
          Rønsen sitt problem er at han ikke klarer å skrive ting som andre folk er interesserte i å lese lenger. Derfor er han nødt til å slenge rundt seg med sånne ord, eller anmelde Eagles of Death Metal rett etter Bataclan. Han er ikke relevant, og det klarer han ikke akseptere.

Comment

Originally posted by JorgenH View Post
            Rønsen sitt problem er at han ikke klarer å skrive ting som andre folk er interesserte i å lese lenger. Derfor er han nødt til å slenge rundt seg med sånne ord, eller anmelde Eagles of Death Metal rett etter Bataclan. Han er ikke relevant, og det klarer han ikke akseptere.
            Som klanen har også Rønsen mislykkes med å fornye seg selv. Men der Klanen fortsatt har mulighet til å endre ting til det bedre så har Rønsen gang på gang vist at han ikke evner akkurat det
            "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by JorgenH View Post
              Det var jo fordelaktig for Eagles of Death Metal at Rønsens uvitende kommentar kom ut FØR vokalisten i bandet kom ut og uttalte at han var, ikke overraskende, sterk motstander av idiotisk "gungrabbing". Hadde anmeldelsen kommet i etterkant ville trolig bandet blitt fordømt til evig fortapelse hos Rønsen. For de som ikke vet det, i følge amerikanernes bill of right så tilsier 2.grunnlovstillegg "right to keep and bear arms". Ikke overraskende er det krefter av pyser, skruller og progressive som desperat forsøker å endre dette. Og Rønsen kommer i denne kategorien, og dermed ville bandet blitt nærmest bannlyst

Comment

Originally posted by Rekaldo View Post
                For de som ikke vet det, i følge amerikanernes bill of right så tilsier 2.grunnlovstillegg "right to keep and bear arms". Ikke overraskende er det krefter av pyser, skruller og progressive som desperat forsøker å endre dette.
                Er dette virkelig en diskusjon du føler hører hjemme her på klansforumet?
                Serimester 2018!

Comment

pyser, skruller og progressive
                  Greit å vite hvordan du ser på meningsmotstandere, takk for info
                  "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Det var jo fordelaktig for Eagles of Death Metal at Rønsens uvitende kommentar kom ut FØR vokalisten i bandet kom ut og uttalte at han var, ikke overraskende, sterk motstander av idiotisk "gungrabbing". Hadde anmeldelsen kommet i etterkant ville trolig bandet blitt fordømt til evig fortapelse hos Rønsen. For de som ikke vet det, i følge amerikanernes bill of right så tilsier 2.grunnlovstillegg "right to keep and bear arms". Ikke overraskende er det krefter av pyser, skruller og progressive som desperat forsøker å endre dette. Og Rønsen kommer i denne kategorien, og dermed ville bandet blitt nærmest bannlyst
                    Sorry å måtte si det, men diagnosen din viser at at du har slått ut positivt på Retardisme
                    "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Working...
                    X