Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Musikken på Ullevaal

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Musikken på Ullevaal

Hva er greia med Whitesnake på ullevål?
    I hver eneste pause, i ganske laang tid nå, har vi etter tverligger'n fått servert 'Here I go again'. en gammel Whitesnake klassiker.
    Hvorfor?
    Er det noe grunn til den puddelrocken? Er det noe historie eller anekdote som jeg har gått glipp av? Noe som kan gjøre neste gjenhør med David Coverdale litt mer .. tålelig.

Jeg er ikke spes. glad i whitesnake, det finnes da en grei samling enga-låter som kan velte whitesnake fra tronen?

Backer dette 100%. Får grenser for hvor harry det skal være å gå på fotballkamp.

Comment

Jøss, den har jeg ikke lagt merke til engang.

Comment

Enig. Må være mulig å få til noe litt mer engamusikk. Se feks. til England hvor de har egne spillelister før hver kamp, med lokale artister i mixen.

Comment

Originally posted by bJas View Post
          Enig. Må være mulig å få til noe litt mer engamusikk. Se feks. til England hvor de har egne spillelister før hver kamp, med lokale artister i mixen.
          Hadde vært kult om man spilte unge artister fra Oslo (kanskje helst Oslo-Øst), f. eks.

Comment

Forslag til sanger/artister som kan brukes?

Comment

Originally posted by FrankO View Post
              Ikke særlig lokalt, men jeg foreslår The Clansman av Iron Maiden. Deilig hyllest av uavhengighet og en smule humor og ironi hva gjelder låtvalg.

Forøvrig enig i at Whitesnake er kleint. Enga og Klan bør være mer rock 'n' roll enn som så.

Comment

Tipper dette har sammenheng med at det er favorittbandet til adm dir.

Comment

Don Martin med Nilsen bør vel være på en sånn liste i alle fall. Raga har noen som kan brukes?

Comment

Queen-- Show must go on

Jokke-- Alle hans sanger

Comment

Øsekara - Tobben fra Tveita

Comment

Alt av Jokke og Raga i alle fall. Er nok lurt at musikken "favner bredt", men synes absolutt det bør være av Oslo-baserte artister. Hadde passet bra med "Noen å hate" før kampene mot Brann, RBK og LSK, men det blir kanskje litt sterk kost for barnefamiliene tilstede?

Comment

Originally posted by Shtian View Post
                          Alt av Jokke og Raga i alle fall. Er nok lurt at musikken "favner bredt", men synes absolutt det bør være av Oslo-baserte artister. Hadde passet bra med "Noen å hate" før kampene mot Brann, RBK og LSK, men det blir kanskje litt sterk kost for barnefamiliene tilstede?
                          Noena å hate var den jeg først og fremst tenkte på da jeg foreslo Raga. Teksten er jo ganske ironisk og er etterhvert blitt ganske mainstream så jeg synes den burde gå fint å spille på Ullevål.

Ellers er jo Dilemmaet med Jokke at han var Skeid-fan, og muligens ikke ville ha likt å bli brukt i denne sammenhengen. Utover det er låtene hans helt topp.

Comment

Oslo Ess! mye å ta av der

Comment

Originally posted by ABerge View Post
                              Oslo Ess! mye å ta av der
                              Er ikke de fra Moss?

Comment

Working...
                              X