Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Musikken på Ullevaal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by bJas View Post
    Bra jobba FrankO!
    Storskjerm-Daniel som skal ha kred for musikkvalget. Jeg bare hinta om denne tråden

Men bare å komme med flere forslag, dere ser jo at det nytter

Comment

Originally posted by FrankO View Post
      Storskjerm-Daniel som skal ha kred for musikkvalget. Jeg bare hinta om denne tråden

Men bare å komme med flere forslag, dere ser jo at det nytter
      Du skal ha din dose du også, Frank. Godt jobbet!

EssDuck.
      Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Etter både spillernes, og supporternes, ønske blir det en god del forandringer på build-upen på musikkfronten til kampen mot Odd i morra.

Vi har kasta noen CD-er, funnet fram noen nye, og sjekka de mest spilte låtene på Spotifyen til én av spillerne. Noen klassikere består (ikke Whitesnake), mens andre, nye sanger blir fast inventar resten av sesongen.

Spillelista publiseres på Vålerengas Facebook- og Twitter-side i morra.

Husk kampstart klokka 15.30, og det kan være greit å møte opp tidlig (i hvert fall 40 min før) kampstart i morra.

Feedback ønskes selvsagt, både positive og negative, samt kjør på med flere innspill om sanger dere mener bør med.

PS. Selv om jeg er den som skriver om dette på forumet, er det flere i klubben som har jobba mer med dette enn meg så evt skryt bør tildeles klubben generelt, mens refsen kan dere PM-e meg!

Comment

Jeg syns i hvert fall det var kult, og klar forbedring. Kunne kanskje gjort en større gimmick av at det var en av spillernes spillelister, og i tillegg lagt den ut på Spotify

Comment

Her er dagens spilleliste. Storskjerm-Daniel fortsetter å plukke ut oslomusikk, mens spillerne fortsetter å plukke ut band jeg er for gammal til å vite hvem er. Uansett, vi er svært åpne for innspill til musikkvalg - så lenge det ikke er Whitesnake.

Spillelista mot Brann

Etter spillernes ønske så løper de ut samla til oppvarming 40 minutter før kampstart til tonene av Islandsgates "For Enga". Det hadde vært kult om flere hadde møtt opp til dette, men vi skjønner at sånne ting tar tid å etableres. Målet er at på ny stadion skal motstanderen allerede frykte hva som kommer under oppvarminga for så å bli "blown away" når matchen begynner.

Testen med quiz gjennom Kahoot.it var en suksess mot Molde så vi fortsetter med den i dag. Fortsetter interessen kan dette bli et fast innslag videre.

Vi har fått mange gode tilbakemeldinger på hvordan vi kan gjøre arrangementene bedre, og vil bruke høsten på å teste ut diverse ting så vi kan gjøre kampdagsproduktet enda mer spennende neste sesong hvor vi også flytter hjem. Men også her: Kom med forslag!
            Last edited by FrankO; 13.08.2016, 14:07.

Comment

Her er dagens spilleliste. Storskjerm-Daniel fortsetter å plukke ut oslomusikk, mens spillerne fortsetter å plukke ut band jeg er for gammal til å vite hvem er. Uansett, vi er svært åpne for innspill til musikkvalg - så lenge det ikke er Whitesnake.

Spillelista mot Brann

Etter spillernes ønske så løper de ut samla til oppvarming 40 minutter før kampstart til tonene av Islandsgates "For Enga". Det hadde vært kult om flere hadde møtt opp til dette, men vi skjønner at sånne ting tar tid å etableres. Målet er at på ny stadion skal motstanderen allerede frykte hva som kommer under oppvarminga for så å bli "blown away" når matchen begynner.

Testen med quiz gjennom Kahoot.it var en suksess mot Molde så vi fortsetter med den i dag. Fortsetter interessen kan dette bli et fast innslag videre.

Vi har fått mange gode tilbakemeldinger på hvordan vi kan gjøre arrangementene bedre, og vil bruke høsten på å teste ut diverse ting så vi kan gjøre kampdagsproduktet enda mer spennende neste sesong hvor vi også flytter hjem. Men også her: Kom med forslag!
              Veldig bra jobbet med musikktilbudet på kamper. Deilig å slippe å høre Whitesnake på kamp.

Comment

Syns også quizen fungerte bra sist. Pass bare på at sånne ting ikke blir for langdryge. Kanskje litt færre spm?

Kahoot-formatet fungerte bra og skapte spenning

Comment

Originally posted by anderan View Post
                  Øsekara - Tobben fra Tveita
                  Hahahaha. Seriøst?

Comment

Apropos musikk og andre "trivielle" ting på Ullevål. Sikkert flott med quiz og greier, men når du ikke ser en dritt på storskjerm fra Bendit, så er det ganske meningsløst. Må jo bare ha vært bredden og hovedtribuenen som kan ha sett noe?

Comment

Originally posted by larsf89 View Post
                      Apropos musikk og andre "trivielle" ting på Ullevål. Sikkert flott med quiz og greier, men når du ikke ser en dritt på storskjerm fra Bendit, så er det ganske meningsløst. Må jo bare ha vært bredden og hovedtribuenen som kan ha sett noe?
                      Vi gjør noen grep for å synliggjøre teksten på konkurransen så man kan se på storskjermen på motsatt side dersom man selv sitter på en av kortsidene. Usikker på om denne endringa kommer til i morra, men det er noe vi ser på. Hvis det derimot er sol, og sola skinner på storskjermen, vil det uansett være vanskelig å få med seg hva som står der. Det er selvsagt beklagelig, men dessverre ikke noe vi kan gjøre noe med.

Som nevnt over vil vi bruke hele høsten på å tweake slike "trivielle" ting for å øke publikumsopplevelsen på hjemmekampene våre som et ledd til at vi skal være hundre prosent klar til vi flytter til Valle. Slike tilbakemeldinger du kommer med her, er derfor svært verdifullt for oss!

Comment

Nakkim har plukka ut sine tre favorittlåter i dag, og surprise, surprise, han valgt en sang han selv rapper i.

Mer om spillelista mot Glimt på klubbsidene.

Comment

Kjenner at jeg føler meg usedvanlig gammmel når jeg leser disse spillelistene ....

Ingen kritikk, jeg vet jeg er en dinosaur og vi kan ikke alle like Led Zeppelin etc
                          "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Som nevnt over vil vi bruke hele høsten på å tweake slike "trivielle" ting for å øke publikumsopplevelsen på hjemmekampene våre som et ledd til at vi skal være hundre prosent klar til vi flytter til Valle. Slike tilbakemeldinger du kommer med her, er derfor svært verdifullt for oss!
                            Sitter midt på Vestbredden nå, og lyden er ALTFOR lav. Hele poenget med spillernes spilleliste blir borte.

Comment

Originally posted by Shtian View Post
                              Sitter midt på Vestbredden nå, og lyden er ALTFOR lav. Hele poenget med spillernes spilleliste blir borte.
                              Tror volumet justeres automatisk ut i fra lyden på stadion (så man er sikker på at alle hører evt nødmeldinger uansett hvor høy stemning det er), men jeg skal ta det videre.

Så kampen fra VG-svingen i dag, og var vanskelig å følge quizen så langt unna storskjermen så det er også noe vi må se på.

Comment

Få på noe musikk når dere kjører quizen. Blir veldig laber stemning når den går.

Comment

Working...
                                X