Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Strømsgodset - Vålerenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Vader View Post
    Ta en samling i bånn. Få lufta ut all dritt og slutt å prat om hvis Brown ikke hadde blitt vinka av, vi kunne gjort 3-0 osv. Rett og slett gjør noe med det man kan gjøre noe med.

Start på nytt og hvis det er løsningen, legg om til kynisk søplefotball for å få sanka poeng. Lite pent å se på men hvem bryr seg hvis det gir poeng og kan redde klubbens videre skjebne?
    Det første punktet, der er jeg sikker på at de allerede har gjort flere ganger allerede denne sesongen. Altså samling i bånn og lufting av dritt osv! Igår, så ser jeg ikke noen grunn til en ny samling i bånn etter kampen igår. Vi ble rett og slett slitne igår, og ble vanskelig å holde unna Godset.
    Mot Godset igår, da hadde vi muligheten til å spille kynisk.. Tror Godset hadde ca 70% ballinnhav, så vi kunne ta en "Bodø/Glimt" for å ligge lavt og kontre. Neste gang vi spiller mot f eks lag som Glimt på Ullevål, så foreslår jeg at vi legger oss på ca 30 meter fra eget mål og kontrer på Glimt. Da vil Glimt bli såpass usikre og siden de antagligvis ikke trener noe særlig på spill mot etablert forsvar.
    Da får vi også brukt styrkene til Brown bedre!
    Mot Ålesund i neste Tippeligakamp, så har vi sjansen til å videreutvikle dette, da dette er en perfekt kamp for kynisme! Blir nok mange muligheter for brudd og kontringer mot Ålesund, siden de ikke er like gode på å holde ballen i laget og ikke akkurat har selvtillitten i orden.

Comment

• Gleder meg til Ålesund kampen. Nå har ting blitt lufta på Valle i dag og jeg føler meg rimelig sikker på at vi drar fra Ålrsund med 3 poeng 👍🏻. Så kommer en laaaang pause og vi vil klatre. Har dom ALLTID trua og støtter ALLTID laget i mitt hjerte. Hardt å være Enga-supporter, men sånn har det ALLTID vært så lenge jeg har opplevd det, i snart 35 år, og jeg digger det!!! Ting løser seg til slutt 😄.
      Man går på kamp og støtter laget !!
      Ære være !!!!

Comment

• Originally posted by nico70 View Post
        Gleder meg til Ålesund kampen. Nå har ting blitt lufta på Valle i dag og jeg føler meg rimelig sikker på at vi drar fra Ålrsund med 3 poeng 👍🏻. Så kommer en laaaang pause og vi vil klatre. Har dom ALLTID trua og støtter ALLTID laget i mitt hjerte. Hardt å være Enga-supporter, men sånn har det ALLTID vært så lenge jeg har opplevd det, i snart 35 år, og jeg digger det!!! Ting løser seg til slutt 😄.
        Man går på kamp og støtter laget !!
        Ære være !!!!
        Årets mest positive innlegg! Skulle tru du holdt med et helt annet lag.
        Du fikk meg til å smile iallfall, det skal du ha.

Og ja, seff vinner vi mot aafk😆

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
          Årets mest positive innlegg! Skulle tru du holdt med et helt annet lag.
          Du fikk meg til å smile iallfall, det skal du ha.

Og ja, seff vinner vi mot aafk😆
          👍🏻👍🏻😄 er så mye negativitet her inne så vi må jo prøve å bidra til litt mer positivitet 😉😄😄. Når sesongen er over og vi har kommet oss ut av gjørma vil alle være letta, ta en ekstra øl og feire 😂 for så å glede seg til neste sesong, egen stadion og et nytt nervepirrende helvete, men denne gang i toppen av tabellen 👍🏻😉

Comment

• Fantastisk 1. omgang i går, bare synd vi faller sammen som et korthus i 2. omgang. Men dette var absolutt noe å ta med seg videre. Personlig hadde jeg ikke trua på poeng i går uansett, så det ville vært ren bonus.

Med tanke på møkkaværet som var under kampen i går er jeg glad de oppgraderte bortetribunen på Marienlyst. Tenk om vi hadde stått gjennomvåte i søla på gressvollen der som vi gjorde for en del år tilbake. Må forøvrig gi kred til Godsetunionen som hadde "Frihet for ultras"-budskap på tribunen i går, som støtte til utestengte ultras 👍

Comment

• Jeg er kjempefan av Rekdal fordi han snakker mye til meg som supporter og brenner for Enga. I Grindheimsaken synes jeg han har opptrådt irrasjonelt, og satt seg selv foran laget:

For det første er sammenblandingen med at Stengel en dag skal overta for Grindheim meningsløs her. Er logikken sånn? Jeg gjør Grindheim til kaptein, lar ham spille alt og så setter jeg han plutselig opp på tribunen og ut av troppen?

Hadde kaptein og trener blitt enige om at (også) kaptein hadde prestert for dårlig, burde han blitt satt ut av laget, men ikke fredagstrening og kamptropp i Drammen. Vi kunne trengt en sulten og sinna Grindheim siste halvtime i Drammen. På dette punkt synes jeg Rekdal har gjort seg selv viktigere enn Enga.

Grindheim og Rekdal er sjef for spillerne og Rekdal sjefstrener. De er altså tøffe med hverandre og synes det er positivt. Det er jeg enig i. Men mener de begge at det er naturlig om en fagforeningsleder som tar opp et problem med adm.dir. blir permittert for en periode? Jeg finner denne praksis svært amatørmessig.

Uavhengig av hva man/jeg nå mener om Kjetil Siem, tror jeg Grindheimsaken viser at Rekdal trenger en sterk(ere) mann rundt seg.

Comment

• Originally posted by Besser Wisser View Post
                Jeg er kjempefan av Rekdal fordi han snakker mye til meg som supporter og brenner for Enga. I Grindheimsaken synes jeg han har opptrådt irrasjonelt, og satt seg selv foran laget:

For det første er sammenblandingen med at Stengel en dag skal overta for Grindheim meningsløs her. Er logikken sånn? Jeg gjør Grindheim til kaptein, lar ham spille alt og så setter jeg han plutselig opp på tribunen og ut av troppen?

Hadde kaptein og trener blitt enige om at (også) kaptein hadde prestert for dårlig, burde han blitt satt ut av laget, men ikke fredagstrening og kamptropp i Drammen. Vi kunne trengt en sulten og sinna Grindheim siste halvtime i Drammen. På dette punkt synes jeg Rekdal har gjort seg selv viktigere enn Enga.

Grindheim og Rekdal er sjef for spillerne og Rekdal sjefstrener. De er altså tøffe med hverandre og synes det er positivt. Det er jeg enig i. Men mener de begge at det er naturlig om en fagforeningsleder som tar opp et problem med adm.dir. blir permittert for en periode? Jeg finner denne praksis svært amatørmessig.

Uavhengig av hva man/jeg nå mener om Kjetil Siem, tror jeg Grindheimsaken viser at Rekdal trenger en sterk(ere) mann rundt seg.
                Kan ha vært såpass ampert mellom de to,og at Reka ikke ville ha han på benken av den grunnen? Så ikke benken ble forsuret eller noe sånt..
                Alt dette er jo vanskelig for oss å vite, men selvfølgelig helt isolert, så hadde det vært viktig å ha han på benken. Vi får håpe at vi får en skikkelig reaksjon fra Grindheim de neste kampene.. Ellers er det bare å sette inn Stengel fra start , som gjorde en virkelig helhjertet innsats..

Comment

Working...
                X