Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Aafk - Vålerenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aafk - Vålerenga

Kun jeg som starter kamptråder tydligvis. Arvidsson tilbake.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...er-til-alesund

Vi trenger en seier her før ferien. Gi alt gutta!

Håper virkelig det ikke er alvorlig med Castro og at han kommer seg til Ålesund. Ingen andre i troppen som slår innlegg som han. Han er vel omtrent den eneste som slår presise innlegg og han finner Brown oftere og oftere.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
      Kun jeg som starter kamptråder tydligvis. Arvidsson tilbake.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...er-til-alesund

Vi trenger en seier her før ferien. Gi alt gutta!
      Og det gjør du alldeles utmerket, så min oppfordring til deg er: Keep up the good work! :-)

Så til kampen. Klarer ikke være for optimistisk, vi er konsekvent underpresterende i år, med unntak av den omgangen der vi ikke spilte sånn vi ønsker (1. omg. borte mot Godset, ja). Synd om Castro ikke blir klar. Blir vel senka av et mål fra Mos. Får vi det første målet bør poeng være innen rekkevidde.
      Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by maestro View Post
        Og det gjør du alldeles utmerket, så min oppfordring til deg er: Keep up the good work! :-)

Så til kampen. Klarer ikke være for optimistisk, vi er konsekvent underpresterende i år, med unntak av den omgangen der vi ikke spilte sånn vi ønsker (1. omg. borte mot Godset, ja). Synd om Castro ikke blir klar. Blir vel senka av et mål fra Mos. Får vi det første målet bør poeng være innen rekkevidde.
        Står jo at Castro skal undersøkes og eventuelt reiser til Ålesund imorgen. Måten godset terroriserte oss med innlegg i 2 omgang og som tilslutt endte i 3 mål bør være til inspirasjon, men da trenger vi folk som kan slå og det kan Castro. Ålesund har vært pisse ræv med Riise i spissen. Vi har ikke vært fantastiske vi heller, men denne må vi jo bare ta..

Comment

Originally posted by tordvif View Post
          Står jo at Castro skal undersøkes og eventuelt reiser til Ålesund imorgen. Måten godset terroriserte oss med innlegg i 2 omgang og som tilslutt endte i 3 mål bør være til inspirasjon, men da trenger vi folk som kan slå og det kan Castro. Ålesund har vært pisse ræv med Riise i spissen. Vi har ikke vært fantastiske vi heller, men denne må vi jo bare ta..
          "Det ble smådramatisk på lørdagens trening da Niklas Castro fikk seg en trøkk i nesa. Unggutten ble undersøkt på legevakten og fikk konstatert nesebrudd. Han blir derfor ikke med til Ålesund." -fra hjemmesiden.

Synd vi mister innleggskvaliteten hans, men da ville jeg latt Omarsson starte på høyrekant. Han tør å utfordre og kan komme til skudd- og innleggsmuligheter. Lindkvist er heller ikke i troppen, mens både Sakor og Zahid sliter med noen småskader ifølge Rekdal. Da tar vel Juklerød plass på venstrekant. Synes han har vist gode tendenser i det siste.

Håper uansett vi får se et lag proppfullt av energi som virkelig viser at de vil vinne. Så får EM-pausen brukes godt, uansett utfall i morgen kveld.

Comment

Kampen går for øvrig på tv2 zebra.

Spennende kamp dette. Viktig match også.
            Poengene og tabellposisjon er én ting, men å kunne gå inn i em-pausen med en seier vil være uendelig mye bedre for moralen i laget enn å måtte gå å kverne over nok et tap.
            Vi trenger virkelig en seier i dag. Jeg håper gutta leverer. Eller at aafk er like dårlige som de har vært hittil. Samma for meg bare vi vinner.

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
              Kampen går for øvrig på tv2 zebra.

Spennende kamp dette. Viktig match også.
              Poengene og tabellposisjon er én ting, men å kunne gå inn i em-pausen med en seier vil være uendelig mye bedre for moralen i laget enn å måtte gå å kverne over nok et tap.
              Vi trenger virkelig en seier i dag. Jeg håper gutta leverer. Eller at aafk er like dårlige som de har vært hittil. Samma for meg bare vi vinner.
              Spennende i dag ja, dette tror jeg er dagen vi må vinne, tror faktisk vi må ha tre poeng idag, for treneren og spillerne skal kunne fortsette å samarbeide utover sommeren, det kan bli litt vel tøft å dra hjem fra aaleby med null i sekken idag, det tror jeg blir litt vel mye.

Comment

Originally posted by dalagubbe View Post
                Spennende i dag ja, dette tror jeg er dagen vi må vinne, tror faktisk vi må ha tre poeng idag, for treneren og spillerne skal kunne fortsette å samarbeide utover sommeren, det kan bli litt vel tøft å dra hjem fra aaleby med null i sekken idag, det tror jeg blir litt vel mye.
                Tror Kjetil trekker seg hvis vi taper med to eller tremålsscorer idag

Comment

Originally posted by dalagubbe View Post
                  Tror Kjetil trekker seg hvis vi taper med to eller tremålsscorer idag
                  Kan jeg aldri tenke meg

Comment

Engas lag.

Laget: 30 Aslak Falch - 5 Robert Lundstrøm, 4 Jonatan Tollås Nation, 24 Kjetil Wæhler, 6 Simon Larsen - 19 Christian Grindheim, 23 Sander Berge, 14 Herman Stengel - 10 Ghayas Zahid, 26 Deshorn Brown, 22 Elias Mar Omarsson.

Faen som vi trenger en seier i dag.

Comment

Må jo for faen score der da zahid

Comment

Herlige første 5.
                        Syns gutta virker spreke. Måtte det fortsette!

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                          Herlige første 5.
                          Syns gutta virker spreke. Måtte det fortsette!
                          Det gjorde det ikke... faen.

Comment

En sjanse, et mål... Dette blir tøft...

Comment

Visste den kom fra han fikk ballen. Here we go again, kjøss meg

Comment

Working...
                              X