Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Aafk - Vålerenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Har sagt det før og seier det igjen, det er faen ikke rekdal sin feil at vi ikke har flere poeng, færdi snakka

Comment

• Huff... Nå blir det en beintøff høstsesong... Dette ser absolutt ikke bra ut altså...

Comment

• Originally posted by dalagubbe View Post
        Har sagt det før og seier det igjen, det er faen ikke rekdal sin feil at vi ikke har flere poeng, færdi snakka
        Hvem sin skyld mener du det er? Spillerne, laget som Rekdal har brukt 4 år på å hente selv? Økonomien? Trøim? Skader? Kanskje ikke direkte Rekdals skyld, men han vil uansett måtte stå ansvarlig for de sportslige resultatene?

Deilig med minst et poeng i en kamp vi tross alt var best. Det hjelper ikke med 200 avslutninger når de fleste er rett på keeper eller utenfor/over. Hvor langt unna er egentlig Moa?

Comment

• Akkurat nå føles det bare digg å unngå tap. Det så mørkt ut der da det ble 2-1.
          At vi tar poeng i aalesund for første gang på 8 år(!) Er også ganske digg.

Syns vi spilte bra i dag, men vi er 100% nødt for å bli bedre på å stoppe kontringer imot. Det har vært vår akilles i mange sesonger nå.

Comment

• Skuffende at det ikke er mer trøkk og innsats mot Aafk sitt mål i sluttminuttene. Virker som gutta er fornøyd med 2-2....det kan vi ikke være slik tabellen ser ut. Vålerenga hadde initiativet, Aalesund var på hæla. Da må de faenmeg gi jernet!
            Sander og Grindheim tripper rundt midtsirkelen og sørger nesten konsekvent for å stå feilvendt når de mottar ball. Det funker sikkert greit hvis målet er å vinne ballinnehav, men det er ikke særlig offensiv tankegang.
            Vi er generelt ganske dårlige på å spille ballen i ledige rom..
            In the beginning the Universe was created.
            This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
            - Douglas Adams

Comment

• En god kamp av enga. Men, vi har fremdeles marginene i mot oss. Utrolig at vi ikke vinner denne kampen.
              Blått og godt nyttår!

Comment

• Flott at vi klarer å hente opp 2 ganger, tar 1 poeng, surt at vi ikke klarer å vinne, noe jeg sitter med en følelse at vi faktisk hadde fortjent
                "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by Loke View Post
                  Flott at vi klarer å hente opp 2 ganger, tar 1 poeng, surt at vi ikke klarer å vinne, noe jeg sitter med en følelse at vi faktisk hadde fortjent
                  Vi må slutte med det her. Ingenting er flott nå, se på tabellen.

De lagene rundt oss må vi slå, vi skal ikke trenge 27 sjanser for å skåre mål, hvem faen skal vi vinne mot da.
                  Noe må gjøres i EM pausen, det her blir nedrykk hvis ikke noe drastisk skjer. Hvor mange sjanser trengte Ålesund? 2? De skårer, vi bommer på 99 av 100

Comment

• Originally posted by Daniel View Post
                    Hvem sin skyld mener du det er? Spillerne, laget som Rekdal har brukt 4 år på å hente selv? Økonomien? Trøim? Skader? Kanskje ikke direkte Rekdals skyld, men han vil uansett måtte stå ansvarlig for de sportslige resultatene?

Deilig med minst et poeng i en kamp vi tross alt var best. Det hjelper ikke med 200 avslutninger når de fleste er rett på keeper eller utenfor/over. Hvor langt unna er egentlig Moa?
                    Det er jo for faen meg spillerne som driter seg ut hver forbanna gang, dem evner jo ikke å sette ballen i mål

Comment

• Håper vi bruker ferien godt, og kommer tilbake som et helt annet lag etter EM. Vi er nødt til å jobbe med å få ballen fortere fremover i lengderetningen, for å virkelig få utbytte av Brown på topp.Virker på meg som om det er Ghayas som forsinker mye av angrepsspillet vårt, ting går rett og slett fortere uten ham. Det samme med Berge. Begge to er fantastiske fotballspillere som jeg verdsetter høyt, men begge er nødt til å jobbe med å spille inn en mer direkte spillestil i sommer (sammen med resten av laget, selvsagt), ellers er vi rett og slett nødt til å sette dem på benken fremover.

Har tidligere sagt her inne at jeg ikke tror vi rykker ned. Det tror jeg forsatt ikke, men jeg innser at det blir mer og mer aktuelt så lenge poengfangsten uteblir. Vi har hatt et tøft kampprogram og mye skader hittil, med mye belastning på få spillere. Håper vi nå kan bruke pausen på å trene godt og skape kontinuitet i laget. Tror fortsatt på en god høstsesong, men noe må skje, og det litt brennkvikt.

Comment

• I gullsesongen hadde vi Iversen som murbryter på topp. Det hjalp veldig når vi stanget mot lag som la seg bakpå. Rekas system handler mye om rollespillere. Å finne en som kan binde opp spillere og skape rom for Deshorn, Ghayas og Elias mener jeg bør bli en prioritet i sommer. Fysikk og styrke viktigst. I AaFK brukte Reka noen ganger Skagestad som spiss. Vår variant kan være en av stopperene våre.

Comment

• Originally posted by Spinner View Post
                          Vi mangler fysikk og hodestyre på topp, ingen tvil. Men når jeg sa det, så mente jeg egentlig ikke Wæhler
                          Nei, det jeg mente er at Brown ikke er en spiss som passer vår spillestil. Hva skal vi med en bakromspiss når det ikke er bakrom å spille i? Håper Trøim finner fram sjekkheftet i sommer, for hvis vi skal satse på en bakromspiss og en som har vært skadet i mer eller mindre to år så kan det gå dårlig. I dag hadde vi 27 avslutninger på mål og scorer 2. Med en sånn uttelling rykker man ned.

Comment

• Originally posted by dalagubbe View Post
                            Hater wæhler go natt
                            Jadda...
                            Hva skal man med fiender når man har venner som dette?

Jeg skjønner at folk blir frustrert og sinna i kampens hete, men hvor dette kom fra forstår jeg ikke.

Comment

• Og forøvrig. Flott med alle som gønner på med ensidig negativitet her inne nå. Brown er dårlig. Reka er inkompetent. Alt går til helvete. Det er dere som beveger verden.

Comment

• Originally posted by jimmern View Post
                                En god kamp av enga. Men, vi har fremdeles marginene i mot oss. Utrolig at vi ikke vinner denne kampen.
                                Marginene er på det beste lagets side, sa en fra Trøndelagen.
                                Tabellen er klar tale. Vi er ikke bedre enn det.
                                Gimme hope johanna

Comment

Working...
                                X