Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervinduet 2016. Ønsker/Rykter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sommervinduet 2016. Ønsker/Rykter

Da er det på tide å kjøre i gang denne!

Får vi beholde Sakor? (For ikke å snakke om Sander)
    Får Gunnarsson en ny sjanse i klubben?
    Drar Reka noen bosman-signeringer opp av hatten?

Min (foreløpige) ønskeliste:
    -En skikkelig god midtstopper i sin beste alder
    -En stor, sterk, teknisk og rask spiss med kliniske avslutningsegenskaper (om han blir vanskelig å finne kan jeg ta til takke med EMs toppscorer)

Originally posted by Shtian View Post
    Min (foreløpige) -En stor, sterk, teknisk og rask spiss med kliniske avslutningsegenskaper (om han blir vanskelig å finne kan jeg ta til takke med EMs toppscorer)
    Vi trenger en spiss ja.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
      Vi trenger en spiss ja.
      Helt enig med deg men hvem skal vi hente? Hvem har vi råd til å hente? Eneste mulighet er hvis Trøim åpner sjekkhefte. Tabell posisjonen gjør oss heller ikke veldig attraktive. I tillegg har Brown putta 6 mål noe som gjør at han er nr 5 på toppscorer lista når vi er halvspilt i ligaen. Har vi råd til 3 rene spisser som alle skal ha lønn?

For all del, det er en ønsketråd, men jeg mener vi trenger en back/ving som kan mate Brown med innlegg hardt inn foran boks og keeper.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
        Helt enig med deg men hvem skal vi hente? Hvem har vi råd til å hente? Eneste mulighet er hvis Trøim åpner sjekkhefte. Tabell posisjonen gjør oss heller ikke veldig attraktive. I tillegg har Brown putta 6 mål noe som gjør at han er nr 5 på toppscorer lista når vi er halvspilt i ligaen. Har vi råd til 3 rene spisser som alle skal ha lønn?

For all del, det er en ønsketråd, men jeg mener vi trenger en back/ving som kan mate Brown med innlegg hardt inn foran boks og keeper.
        Hvis Moa blir spilleklar etter ferien har vi antagelig ikke behov for en ny spiss. Blir han ikke det tror jeg vi er nødt til å ha inn en ny spiss. Jeg er stor Brown-fan, men han passer rett og slett ikke like godt inn i alle kampbilder, og vi trenger flere variasjonsmuligheter.

Comment

Originally posted by JorgenH View Post
          Hvis Moa blir spilleklar etter ferien har vi antagelig ikke behov for en ny spiss. Blir han ikke det tror jeg vi er nødt til å ha inn en ny spiss. Jeg er stor Brown-fan, men han passer rett og slett ikke like godt inn i alle kampbilder, og vi trenger flere variasjonsmuligheter.
          Glem Moa. Han må man ikke regne med, dette blir ny Lange, Lars Iver Strand eller Koné. Skade og kommer neppe tilbake, kommer han tilbake er det bonus. Men 2% sjanse. De knærne er ferdig. Dessverre.

Men, Elias er god kantspiller og trenger ikke å oppta spissplass.

Ser vi bort fra Elias og Moa, har vi kun Brown.

Vi trenger dermed en annen spiss, når vi har bakroms Brown. En som kan stå feilvendt og være spillbar. En som har fotball smartness. Gjerne ekstremferdigheter som hodespill, touch eller skudd. Kan godt være stasjonær type.

Men, vi MÅ ha fler spisser enn Brown.
          Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Sist gang Moa spilte stabilt og skadefritt er 04 Mai 2013. Det er over 3 år siden. Kanskje greit å sette strek. Knærne er dessverre ferdige.

http://www.altomfotball.no/element.d...tournamentId=1

Ny spiss takk. Vi må kunne mønstre 2 spisser. Pr idag har vi reelt sett bare Brown

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
              Sist gang Moa spilte stabilt og skadefritt er 04 Mai 2013. Det er over 3 år siden. Kanskje greit å sette strek. Knærne er dessverre ferdige.

http://www.altomfotball.no/element.d...tournamentId=1

Ny spiss takk. Vi må kunne mønstre 2 spisser. Pr idag har vi reelt sett bare Brown
              Skal ikke avskrive Moa helt enda. Men det ser ikke lyst ut.

Ny spiss trenger ikke koste all verden. Et lån ut sesongen? En bosmanspiller?

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                Skal ikke avskrive Moa helt enda. Men det ser ikke lyst ut.

Ny spiss trenger ikke koste all verden. Et lån ut sesongen? En bosmanspiller?
                Penger vet jeg ikke hvor vi skal få fra, men enten må vi ta oss råd eller tigge hos rik onkel.

Sterk, smart eller tilslag. Rask har vi.

Kanskje Børven er jeg av utlandet. Hva vet jeg, bare noe annet.

Vi er så vanvittig forutsigbare. Verdens letteste jobb for en trener å planlegge å møte oss. Stopp farten til Brown så er de sjakkmatt. Ligg dypt, la de spille sitt omstendelig spill så kontrer vi de i senk.

Nei, vi må ha mer enn Brown.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                  Det høres ut som Rekdal sin beskrivelse av Brown når vi hentet han. Tror vi kan drømme om at Trøim pøser ut nye millioner til ny spiss når han for ikke så lenge siden betalte 4 millioner for Brown, men hva vet jeg, mannen har penger. Tror det mest sannsynlige er at vi selger Brown først og bruker de pengene på å hente en ny. Vi får håpe han dunker inn flere mål så vi får en brukbar sum for han når sesongen er ferdig. En annen mulighet er jo at Rekdal finner gull til en slikk og ingenting..
                  Ellers har vel Jakobsen god oversikt over tankspissene rundt omkring i verden?!

Comment

Uenig. Brown er god, med riktig spillestil og forhold. Han har ekstremferdigheter. Hadde han hatt topp smartness og Moa sitt tilslag hadde han ikke spilt i Vålerenga.

I Tippeligamålestokk er en av de beste spissene, hvilken annen spiss i Tippeligaen ønsker du å bytte han mot? Molde og Rosenborg gjelder ikke.

Han og Moa er helt motsatte spillertyper. Veksle mellom de i avhengig av kamp scenario hadde vært kanon, der er vi dessverre ikke.

Moa har vært ute i 3år, han kommer ikke tilbake.
                    Er han ikke han igang med trening igjen?

Comment

Den der er drøy, og vil forhåpentligvis vise seg helt feil.

Comment

Jeg ønsker meg at vi bruker flere spillere fra akademiet. Vi har et av Norges beste, men fortsetter å hente svensker og annet ræl. No offence, gode spillere begge to, men jeg synes ikke Lundstrøm og Arvidson er med på å bygge profilen jeg ønsker at Vålerenga skal ha. Jeg ønsker i så fall at vi beholder Sakhor og henter tilbake Nakkim fra lånet, selv om det egentlig ikke er realistisk.

Comment

Uenig. Brown er god, med riktig spillestil og forhold. Han har ekstremferdigheter. Hadde han hatt topp smartness og Moa sitt tilslag hadde han ikke spilt i Vålerenga.

I Tippeligamålestokk er en av de beste spissene, hvilken annen spiss i Tippeligaen ønsker du å bytte han mot? Molde og Rosenborg gjelder ikke.

Han og Moa er helt motsatte spillertyper. Veksle mellom de i avhengig av kamp scenario hadde vært kanon, der er vi dessverre ikke.

Synes egentlig Moa og Brown er ganske like. Ingen av dem er ekstremt gode aleine på topp. Vi trenger en helt annen type spiss. En "kraftspiss" som f.eks Sæternes var.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                            Den der er drøy, og vil forhåpentligvis vise seg helt feil.
                            Synes ikke den er drøy i det hele tatt. Kom igjen a, han har vært ute i 3 år og mannen har omtrent ikke knær igjen.. Jeg håper jeg tar feil og ingenting hadde vært bedre enn Moa tilbake i godt gammelt slag, men det får heller være en bonus hvis det faktisk skjer.

Comment

I Tippeligamålestokk er en av de beste spissene, hvilken annen spiss i Tippeligaen ønsker du å bytte han mot?
                              De som ser mer fotball en meg har sikkert lettere for å svare på det da det er flere klubber jeg rett og slett ikke orker å se på. Marcus Pedersen er mye bedre. Ikke at jeg nødvendigvis vil bytte til de men Fred Friday og Olivier Ocean er da også bedre.

Synes ikke Brown har noen spesielle ekstremferdigheter men så lenge en spiller spiss er det uansett en nødvendighet å klare å treffe ballen rent en gang iblandt.
                              Serimester 2018!

Comment

Working...
                              X