Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sommervinduet 2016. Ønsker/Rykter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by VIFpatriot View Post
    Dette innlegget ble skrevet på skarrepakkets forum på morgenen i dag.

"Dette er fra høyst uoffisielle kilder, og er via via, men jeg fikk høre her om dagen at Deila har sansen for Huse og har tilbudt han lengre kontrakt med grunnlønn på ca 1 mill.

Husker jeg hadde veldig sansen for ferdighetene hans, før han gikk til utlandet. Etter han kom tilbake derimot, har han vært svak. Tror lite på dette, og vil helst at det er piss.
    1 mill i lønn for en spiller i en lagdel hvor vi ikke bare har mange spillere men også unge spillere høres lite sansynlig ut. Hadde ryktene sagt at vi har tilbudt Demidov en feit lønn hadde det hørtes mere troverdig ut for meg
    "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

• Originally posted by Sofasupporter View Post
      1 mill i lønn for en spiller i en lagdel hvor vi ikke bare har mange spillere men også unge spillere høres lite sansynlig ut. Hadde ryktene sagt at vi har tilbudt Demidov en feit lønn hadde det hørtes mere troverdig ut for meg
      Enig i det. Tipper for øvrig at Demidov er Engaspiller neste år.

Comment

Det hadde ikke vært meg i mot, etter et langt skadeavbrekk er han vel nå i ferd med å finne tilbake til det nivået vi har sett tidligere når han var en av de beste stopperne i TL og selv med Branns defensive tilnærming til fotballen bør vel noe av æren for at de knapt slipper inn mål tilskrives godt forsvarsarbeid. Vi vil jo være i akutt mangel på stoppere etter denne sesongen så jeg har også stor tro på at han spiller for oss neste sesong, nesten merkelig om han ikke gjør det familiesituasjonen tatt i betraktning og det er vel omtrent bare urimelig høye lønnskrav som står i veien for noe slikt. Han er jo riktig type også spør du meg, skikkelig vinnerskalle

--Groucho Marx--

Comment

Dette innlegget ble skrevet på skarrepakkets forum på morgenen i dag.

"Dette er fra høyst uoffisielle kilder, og er via via, men jeg fikk høre her om dagen at Deila har sansen for Huse og har tilbudt han lengre kontrakt med grunnlønn på ca 1 mill.

Husker jeg hadde veldig sansen for ferdighetene hans, før han gikk til utlandet. Etter han kom tilbake derimot, har han vært svak. Tror lite på dette, og vil helst at det er piss.
          Hvis dette har noen rot i virkeligheten så vil Deila i så fall få en kraftig ripe i lakken... Nekter jeg å tro på...

Comment

Har det noen gang skjedd at en Brann spiller går til oss?

Comment

• Spørs litt hva du legger i begrepet Brann spiller. Dvs mener du en vaskeekte bergenser som har spilt store deler av karrieren i Brann eller mener du en som vi har kjøpt ut av en kontrakt defra eller tenker du alle alternativer som også bosmann spillere? Hvis alle alternativer så trenger vi ikke gå lenger tilbake enn til 2007 grøss og gru. Da vi signerte Martin Andresen og hele teamet hans som skulle gjøre oss best i Norden og unike i Europa. Finnes sikkert andre også gjennom tiden. Kan Per Edmund Mort være en annen? Her bare gjetter jeg.

Comment

• Originally posted by Vader View Post
                Spørs litt hva du legger i begrepet Brann spiller. Dvs mener du en vaskeekte bergenser som har spilt store deler av karrieren i Brann eller mener du en som vi har kjøpt ut av en kontrakt defra eller tenker du alle alternativer som også bosmann spillere? Hvis alle alternativer så trenger vi ikke gå lenger tilbake enn til 2007 grøss og gru. Da vi signerte Martin Andresen og hele teamet hans som skulle gjøre oss best i Norden og unike i Europa. Finnes sikkert andre også gjennom tiden. Kan Per Edmund Mort være en annen? Her bare gjetter jeg.
                Hadde glemt Andresen,
                Poenget er etter boka så skal man ikke gå fra Vålerenga til Brann.
                Vi er rivaler, og det er bra at vi er store rivaler.
                Hvis nøkkelspillere fra oss går til skarrepakket, så blir man forbanna. Husker når Gashi gikk til Brann, da var det dårlig stemming. Hvis en spiller blir glad I en klubb, pisser man på klubb og fans ved å gå til erkerival

Comment

• Originally posted by christer1913 View Post
                  Husker når Gashi gikk til Brann, da var det dårlig stemming.
                  Det var vel enda mer omstendighetene rundt overgangen enn hvilken klubb han gikk til som provoserte folk. Ved siden av Singh er det vel ingen spillere i moderne tid som er mislikt så sterkt som Gashi.
                  Serimester 2018!

Comment

• Originally posted by Tony2 View Post
                    Det var vel enda mer omstendighetene rundt overgangen enn hvilken klubb han gikk til som provoserte folk. Ved siden av Singh er det vel ingen spillere i moderne tid som er mislikt så sterkt som Gashi.
                    Gashi, er vel andre folk som bør mislikes sterkere enn han i forbindelse med hans klubbskifte ......

--Groucho Marx--

Comment

• Originally posted by Sofasupporter View Post
                      Gashi, er vel andre folk som bør mislikes sterkere enn han i forbindelse med hans klubbskifte ......
                      Enig. Det ville nesten uansett vært umulig for han å fortsette hos oss. Vanvittig trist den gangen, men alt tatt i betraktning...

Comment

• "Godsets utviklingssjef i dialog med Vålerenga" står det på DT.no idag

Comment

• Originally posted by Nicolai View Post
                          "Godsets utviklingssjef i dialog med Vålerenga" står det på DT.no idag
                          Flott. Nå blir det ihvertfall bråk😂

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
                            Flott. Nå blir det ihvertfall bråk��
                            Godset supporterne på VGD setter nye rekorder i å marginalisere Deilas rolle i å bygge opp Godset til det de er i dag, "en fotnote" var det en som presterte å skrive.

Er vel en naturlig reaksjon egentlig men nå har det vippet over til å bli så latterlig at det er mer tragisk enn morsomt, det er lov å mislike Deila for å gå til en annen klubb og det er lov å mislike at han ønsker å hente personer han mener kan være med å gjøre jobben vi står foran her litt enklere men det betyr jo ikke dermed at jobben han gjorde i sin i Drammen var mindre viktig av den grunn

--Groucho Marx--

Comment

Working...
                            X