Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Samúel Kári Friðjónsson klar for Enga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• donny
    replied
    Originally posted by JorgenH View Post
    Hvor finner du det?

Tror forøvrig Sotahjørnet skrev om at han drev egentrening hjemme på Island, ja. Håper bare han har litt kontakt med klubben og den nye ledelsen og at han ikke er helt isolert fra resten av klubben.
    Står under profilen hans på hjemmesidene
    http://www.vif-fotball.no/lag/samuel-kari-fridjonsson

Leave a comment:

• Besser Wisser
    replied
    En klar og gøy Pondusfaktor over Readingreferansen. Navn jeg aldri har hørt om.
    De fortsetter stødig å handle ungt og lovende, og i den unge voksne alder der I gjerne ga dem opp om de ikke var like gode som Sander Berge.
    Det blir visst ikke handlet inn stopper og forsvarere, så da er Nakkim og Lundstrøm gode kandidater til fantasiligaen. Samtidig kommer Moa/Finne til å bøtte inn poeng.

Leave a comment:

• JorgenH
    replied
    Originally posted by Disig View Post
    Fra vif-fotball.no:
    "Etter snart ett år på sidelinja har islendingen nå begynt opptrening med ball, og unggutten håper å være i spill i løpet av våren." Mener å huske at han drev opptrening og egentrening på Island i januar/februar, men mulig jeg husker feil.
    Hvor finner du det?

Tror forøvrig Sotahjørnet skrev om at han drev egentrening hjemme på Island, ja. Håper bare han har litt kontakt med klubben og den nye ledelsen og at han ikke er helt isolert fra resten av klubben.

Leave a comment:

• Disig
    replied
    Originally posted by eiks View Post
    Har han spilt noe i det hele tatt i år? Og hva er status?
    Fra vif-fotball.no:
    "Etter snart ett år på sidelinja har islendingen nå begynt opptrening med ball, og unggutten håper å være i spill i løpet av våren." Mener å huske at han drev opptrening og egentrening på Island i januar/februar, men mulig jeg husker feil.

Leave a comment:

• eiks
    replied
    Har han spilt noe i det hele tatt i år? Og hva er status?

Leave a comment:

• JorgenH
    replied
    Intervju med Fridjonsson her: https://jacobpotterjournalism.wordpr...nge-in-norway/

Litt rart at det blir fremstilt (sånn jeg leser saken) som at han omtrent er fast i startoppstillingen hos oss, i og med at han har vært skadet siden han kom. Tipper det er journalisten som har slurvet litt med researchen.

Leave a comment:

• JorgenH
    replied
    Originally posted by EtEllerAnnet View Post
    Røyk ikke han korsbåndet da? Husker ikke om det var fremre eller bakre, men har aldri sett noen fotballspillere komme tilbake til samme nivå som før skade, etter en slik skade. Enga har en forpliktelse i forhold til avtale, men det beste for alle ville kanskje vært at han vente hjem til Island.
    Men dette vet vel strengt tatt ikke du noe om? Tror det er best å vente med å sende ham tilbake til Island til vi har sett hvordan han presterer på trening og i kamp, jeg.

Leave a comment:

• Disig
    replied
    Originally posted by EtEllerAnnet View Post
    Røyk ikke han korsbåndet da? Husker ikke om det var fremre eller bakre, men har aldri sett noen fotballspillere komme tilbake til samme nivå som før skade, etter en slik skade. Enga har en forpliktelse i forhold til avtale, men det beste for alle ville kanskje vært at han vente hjem til Island.
    Uten sammenligning forøvrig: Ronaldo (han tjukke) røyk korsbåndet tre ganger, blant annet før VM i 2002 der han herjet, mens Ruud van Nistelrooy røyk korsbåndet før han kom til United der han gjorde sakene sine ganske bra. Godeste Samuel kan selvsagt fortsatt få en fin karriere i Vålerenga.

Leave a comment:

• EtEllerAnnet
    replied
    Originally posted by Brixton View Post
    Han er nok ikke klar, kneskaden var den verste, og det siste jeg hørte er at han kjemper på med opptrening hver dag, men at vi nok ikke får se han på fotballbanen før til sommeren

Leave a comment:

• Brixton
    replied
    Originally posted by tordvif View Post
    Godt spørsmål, noen som husker hvor lenge han skulle være ute? Håper han er igang sammen med resten av laget 5 januar.
    Han er nok ikke klar, kneskaden var den verste, og det siste jeg hørte er at han kjemper på med opptrening hver dag, men at vi nok ikke får se han på fotballbanen før til sommeren

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Originally posted by bengt View Post
    Er han friskmeldt?
    Godt spørsmål, noen som husker hvor lenge han skulle være ute? Håper han er igang sammen med resten av laget 5 januar.

Leave a comment:

• bengt
    replied
    Er han friskmeldt?

Leave a comment:

• AcsOnFire
    replied
    Originally posted by tordvif View Post
    Gleder meg til å se Samuel i aksjon etterhvert som han kommer i kampform!
    samma her , mye spennende som skjer.

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Gleder meg til å se Samuel i aksjon etterhvert som han kommer i kampform!

Leave a comment:

• Sofasupporter
    replied
    Synd for alle parter men han var vel neppe den spilleren som skulle løfte oss ut av sumpa, noe dritt uansett

Leave a comment:

Working...
X