Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Brann - Enga. Lørdag 9. Juli. Klokka 15.30.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Brann - Enga. Lørdag 9. Juli. Klokka 15.30.

Vi møter det verste vi kan møte nå, et lag som spiller skikkelig antifotball, og stort sett kun fokuserer på det defensive. Murer igjen både hjemme og borte, og er veldig fornøyd med en 1-0 seier. Men de har jo plukka greit med poeng på denne ganske feige taktikken, så det har jo fungert.

De kommer til å la oss styre kampen, selv om de spiller hjemme. Hvordan vil det gå for et pressa Enga, med høye skuldre. Vi må i hvert fall score det første målet, det er jeg rimelig sikker på.

Nå begynner det virkelig å bli skummelt, og vi må ta poeng snart. Vi kan ikke fortsette som dette.

Dette må bli 3 poeng, uten disse poengene må varsellampene begynne å blinke på Valle.

Ulempen er at disse kampene lever sitt eget liv, håper noe kan snu nå.
    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
      Dette må bli 3 poeng, uten disse poengene må varsellampene begynne å blinke på Valle.

Ulempen er at disse kampene lever sitt eget liv, håper noe kan snu nå.
      Ulempen er også at det er en del vraka Enga spillere som gjerne vil vise enkelte at de gjorde en feil ved å vrake de... Og, som har inngående kjennskap til måten vi spiller på...

Comment

Originally posted by Trym View Post
        Ulempen er også at det er en del vraka Enga spillere som gjerne vil vise enkelte at de gjorde en feil ved å vrake de... Og, som har inngående kjennskap til måten vi spiller på...
        Da håper jeg de kan fortelle det til våre gutter for de ser ikke ut til å vite hvordan vi spiller..

Neida, disse kampene er tette og jevne helt uavhengig av tabellsituasjon og form omtrent. 50/50 på dette oppgjøret. Typisk oss å overraske mot antatt bedre motstand også.

Comment

Krever 9 poeng på dei tre neste, ferdig snakka..........

Comment

Originally posted by Daniel View Post
            Da håper jeg de kan fortelle det til våre gutter for de ser ikke ut til å vite hvordan vi spiller..
            Hehe. Den var faktisk ganske morsom.

Men ja... dette kommer til å svi.

Comment

Her har jeg trua på poeng, Brann spiller ikke god fotball og med mindre vi kaster alle mann i angrep skal det være mulig å ikke slippe inn her. Om vi scorer sjøl er en annen sak men det får vi se på.

Sånn, da bør alle som tipper spille en sikker H i denne kampen .....
              "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Her er det svært viktig å vite at statistikk og praksis ikke har noe å si for en enkelt kamp. Brann tar i snitt 2,67 poeng hjemme, slipper inn 0,0 mål og har ett plussmål i snitt. Dette matcher Enga med i snitt 0,3 bortepoeng, to innslupne mål pr kamp og litt over et minusmål. Nettopp dette gjør at Enga endelig slår nedenfra og kjører over Brann. Det har jo skjedd før.

Comment

Nei, kampen går ikke 15.30 som jeg har skrevet, men 18.00.

Veit ikke hvor jeg fikk det fra.

Comment

Brown til Kina for 14 mil?? Lol👍👍👍

Comment

Originally posted by dalagubbe View Post
                      Brown til Kina for 14 mil?? Lol������
                      Godter du deg???

Comment

Originally posted by Trym View Post
                        Godter du deg???
                        Alle bør jo være fornøyd med den dealen der! 14 mill for Brown er et meget godt salg!
                        Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Originally posted by eiks View Post
                          Alle bør jo være fornøyd med den dealen der! 14 mill for Brown er et meget godt salg!
                          Jeg er fornøyd hvis vi kommer styrka ut av det. Ikke før.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                            Jeg er fornøyd hvis vi kommer styrka ut av det. Ikke før.
                            Problemet er at pengene forsvinner i et stort hull, salget alene løser jo på ingen måte de økonomiske problemene klubben har. 14 mill for Brown er veldig gode nyheter, men jeg venter med å juble av glede selv til vi ser at de har dette under kontroll.

Comment

Originally posted by eiks View Post
                              Når halvparten av våre scorede mål denne sesongen forsvinner ut døren er det ikke et godt salg før vi har en erstatter som kan score mål. Jeg tror ikke det kommer til å være Moa (i år)

Comment

Working...
                              X