Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rekdal må vekk fra Vålerenga.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rekdal må vekk fra Vålerenga.

Jeg orker ikke cunts som OShanter, som ikke bidrar med noe. Men nok er nok. Har Morten Nydal baller nok, og hvem har han som ny trener?

Kan jeg uttale meg i denne tråden? Eller bør jeg vente litt?

LD.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Reka må vekk.Så enkelt er det. Tydelig at han har mista troppen fullstendig...det er absolutt ingen grunn til hvorfor Reka fortsatt burde bli.

Helvete.Dette er frustrerende.......

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
        Jeg orker ikke cunts som OShanter, som ikke bidrar med noe. Men nok er nok. Har Morten Nydal baller nok, og hvem har han som ny trener?
        Understøttes! Min tolmodighet er slutt. Vi rykker ned med Rekdal ved roret. Han bør kjenne sin besøkelsestid og innse at han har mislykkes totalt med prosjektet sitt. Lite penger og tynn stall my ass. Se på Bradley.

Jeg legger det fulle og hele ansvaret på for dette uføret på Kjetil Rekdal.

Comment

Hvem bryr seg.

Comment

Vi får håpe Rekdal er såpass stor at han bare trekker seg uten å få annet enn "normal lønn" ut sesongen.
            Han har jo gått i bresjen og fortalt at man må snu enhver stein for å få økonomien på plass, så det blir veldig feil hvis han tviholder på sin posisjon i påvente av å få fyken - kun for å få med seg fallskjermen.
            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Morten Nydal bestemmer ingen ting.
              Trøim bestemmer alt
              Gimme hope johanna

Comment

Det sitter litt dypere enn treneren er jeg redd. Vi har jo ingen marginer med oss i år. Dette sitter mellom ørene til spillerne.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                  Det sitter litt dypere enn treneren er jeg redd. Vi har jo ingen marginer med oss i år. Dette sitter mellom ørene til spillerne.
                  Det er helt korrekt, men er det fordi Rekdal ikke klarer å få motivert til å prestere? Eller er det fordi Rekdal kjører dem for hardt psykisk? Tror nok mye av dette står på Rekdal, og etter dagens kamp er jeg skråsikker på at Rekdal ikke klarer å snu dette.
                  4 år er uansett ekstremt mye, og når det 2 ganger hvert år er unnskyldninger på hvorfor han trenger enda mer tid, blir det litt tilbake til start.
                  "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Det vil etter hvert komme en ketsjupeffekt. Etter en seier, vil resten av poengene vi trenger komme på løpende bånd.

Men dette vil ikke skje så lenge Rekdal er trener, da vil vi nok heller innvie vår nye stadion på et nivå som vi ikke ønsker å være på.

Ta grep, a, folkens! Si fra! Ikke sitt på gjerdet og håp at Rekdal skal snu dette. Verden er ikke sånn at man kan tro og håpe og være trofast og så blir alt så fint.

LameRekdal.
                    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                      Ja og det er Rekas jobb å fikse, det klarer han ikke (som så mye annt) Han er i mine øyne ferdig, han har mistet garderoben (faen at ikke Grindheim og spillerene fikk det som dem ville, og at Fredriksen fukka det opp) og fansen også nå. Jeg foreslår å bruke alle pengene fra Brown på ny trener, som sportslig utvalg allerede har ett par kandidater (hvis ikke er dem ubrukelige dem også)!!

Når det gjelder Fredriksen så forventer jeg at han står bak klubben (han angivelig supporterer) og ikke Reka, eller trekker seg ut! Vi trenger ikke kapitalister som bare gir nødhjelp, og så driter i resten!
                      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                        Ja og det er Rekas jobb å fikse, det klarer han ikke (som så mye annt) Han er i mine øyne ferdig, han har mistet garderoben (faen at ikke Grindheim og spillerene fikk det som dem ville, og at Fredriksen fukka det opp) og fansen også nå. Jeg foreslår å bruke alle pengene fra Brown på ny trener, som sportslig utvalg allerede har ett par kandidater (hvis ikke er dem ubrukelige dem også)!!

Når det gjelder Fredriksen så forventer jeg at han står bak klubben (han angivelig supporterer) og ikke Reka, eller trekker seg ut! Vi trenger ikke kapitalister som bare gir nødhjelp, og så driter i resten!
                        Fredriksen? Hva i hælvete!

Comment

I intervjuet nå så sa han at man må ta noen brutale avgjørelser og i det han skulle utdype det så stopper han på "ute på banen og"...

Det er nok for sent, men kanskje det finnes et ørlite håp hvis det gjøres noe nå med engang. Ellers så blir det nok nedrykk, dessverre...

Comment

Vi må ha seks poeng på de to neste OG en glød, entusiasme og tro hos spillerne på at DETTE SKAL VI SNU. Ellers må det komme inn noen andre enn Rekdal som kan inspirere laget til å begynne og vinne kamper igjen. Hvis Geir Bakke har lyst tror jeg han kan være mannen.

Comment

Fredriksen? Hva i hælvete!
                              Han står, som kjent, bak Rekdal. Forventer at han gjør det riktige nå!
                              Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Working...
                              X