Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Sogndal. Fredag 15. Juli klokka 19.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - Sogndal. Fredag 15. Juli klokka 19.00

Ok, nå er det alvor her. Vi må nesten vinne denne, men møter et bra lag. Safthuene slo Molde 4-3 i går.

Nå vil jeg se galskap i blikket til spillerne, for nå er det som nevnt blodig alvor her. Måtte Wæhler være klar. Hadde aldri trodd vi skulle ligge på direkte nedrykk, når vi tok i mot Sogndal. Utrolig.

Blø for drakta!

Trua på 3 poeng er ikke der men 1 poeng bør være innafor.

Jeg vil uansett se spillere som viser at de ønsker å vinne, enten det er fordi de faktisk henter det frem selv eller det er fordi trenerteamet som pisker det frem. Det er mye man ikke kan påvirke utpå der som spiller men helhjertet innsats kan man alltid vise
    "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Håper på det beste, men er forberedt på det værste. Presset på Reka og spillerne er stort nå, foran denne kampen. Sogndal kommer til å gi oss en skikkelig kamp!

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
        Håper på det beste, men er forberedt på det værste. Presset på Reka og spillerne er stort nå, foran denne kampen. Sogndal kommer til å gi oss en skikkelig kamp!
        Sogndal herjet med Molde på hjemmebane.
        Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Det løsner mot Sogndal! Tipper gutta er sultne etter Brann-kampen,så blir det opptil oss på tribunen å støtte slik at de gir alt de har!

Mitt tips er 3-1

Comment

Jeg har ikke trua lenger. Tror vi taper denne også. Det er ingenting som tilsier at vi skal klare å slå andre enn start egentlig.
            Det er så jævla tragisk om dagen at jeg blir helt matt.
            Vekk meg når marerittet er over.

Comment

Spørsmålet er jo om vi skal kjøre på med "kom igjen Enga" og "blø for drakta", eller om disse skjøre spillerne av glass, kanskje trenger noe mere mildt?

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                Spørsmålet er jo om vi skal kjøre på med "kom igjen Enga" og "blø for drakta", eller om disse skjøre spillerne av glass, kanskje trenger noe mere mildt?
                For å sitere Rekdal i Dagsavisen : " Det er ikke kjeft disse gutta skal ha nå, mer kos og pleie, for å si det sånn."

Vet rett og slett ikke hva vi skal gå for, kanskje noe sånt som: " prøv så godt dere kan Enga" for å være på den sikre siden.

Comment

Rekdal i Dagsavisen

Originally posted by tordvif View Post
                  For å sitere Rekdal i Dagsavisen : " Det er ikke kjeft disse gutta skal ha nå, mer kos og pleie, for å si det sånn."
                  Ikke sikkert Rekdal er den som har best kontroll på hva "disse gutta" trenger for å vinne kamper.

Comment

Originally posted by Mikael View Post
                    Ikke sikkert Rekdal er den som har best kontroll på hva "disse gutta" trenger for å vinne kamper.
                    Det har han vel vist gang på gang denne sesongen at han ikke er. Denne matchen må være vinn eller forsvinn Rekdal.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                      Bør ihvertfall kutte ut buing på enkeltspillere. Akkurat det tror jeg ikke hjelper noe særlig!

Comment

Originally posted by Ingar View Post
                        Det løsner mot Sogndal! Tipper gutta er sultne etter Brann-kampen,så blir det opptil oss på tribunen å støtte slik at de gir alt de har!

Mitt tips er 3-1
                        Var dei ikke sultne mot brann?????? Det burde dei vært når dei ikke har spist poeng på leeeeeenge......

Comment

Jeg så ikke kampen, men av «høydepunktene» ser det ut til at Berge var svak på en del viktige tidspunkt. Ser dog at han fikk en 6-er på VG-børsen. Hva mener dere?

Comment

Originally posted by dalagubbe View Post
                            Var dei ikke sultne mot brann?????? Det burde dei vært når dei ikke har spist poeng på leeeeeenge......
                            Var tynn suppe i 2.omg,på grensen til hungersnød.

Uansett,nå får vi se om det er noen med baller i dette laget.Vil se guts,susende taklinger og kjemping til krampa tar'em! Noe annet er helt utilgivelig,så får vi på tribunen sørge for elektrisk stemning!

Du gå'kke aleine i Vål'enga!

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                              Bør ihvertfall kutte ut buing på enkeltspillere. Akkurat det tror jeg ikke hjelper noe særlig!
                              De som piper på enkeltspillere, er lettere møblert. Kolektivt etter match, forstår jeg ved en slett prestasjon.

Comment

Working...
                              X