Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Sogndal. Fredag 15. Juli klokka 19.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Herregud vi er langt unna toppnivået i Tippeligaen

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
      Grei trenerdebut av Andrea Loberto.
      Hva skjedde egentlig med Loberto? Fikk aldri med meg hvorfor han forsvant.

Comment

• Originally posted by dalagubbe View Post
        Vi får håpe rævbk slår aafk ti mot null ikveld da, vi trenger all den hjelp vi kan få😱, 1-0 til RBK nå
        Ingen hjelp å få fra bartene

Comment

• Nå klarte åfk et poeng mot rbk. Det føles som at vi er i Obos allerde... Huff...

Comment

• Originally posted by Trym View Post
            Nå klarte åfk et poeng mot rbk. Det føles som at vi er i Obos allerde... Huff...
            Det ser mørkt ut! Men fortsatt 16 kamper igjen og nok av muligheter til å snu skuta

Comment

Nå klarte åfk et poeng mot rbk. Det føles som at vi er i Obos allerde... Huff...
              Ja herregud, dette er ikke moro,alt går imot for tiden

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                Det ser mørkt ut! Men fortsatt 16 kamper igjen og nok av muligheter til å snu skuta
                Enig, dette er ikke bra.
                Det verste er at i starten av sesongen spilte vi drit bra, skaffa sjanse på sjanse men var langt fra effektive.
                Nå er det motsatt, vi skaffer ikke en dritt men er effektive. Og etter hva jeg forstår har trener teamet blitt usikre på kamp planen.

Usikkerheten sprer seg som flammer over på gutta som vi så tydelig igår.
                Jeg skjønner ikke hvorfor, men med en gang vi leder så ser det ut som om gutta tar seg en bønne å slapper helt av, hva skjer?

Det positive er at vi har alle tiders sjanse neste helg mot Start som ikke har vunnet på mer enn et år.

Men om vi svikter?? Hva da??
                Om vi taper neste helg så må vi få inn hva som helst drastisk.

brann har bevist at det er fysisk mulig å tykke ned.

Få inn psykologer, glede på andre plan enn fotball, energi fra hvor aom helst. Gutta må slutte å tenke, gi f.. I konsekvenser

Comment

Og skuta heter "TITANIC"

Comment

• Originally posted by dalagubbe View Post
                    Og skuta heter "TITANIC"
                    Det er helt opp til gutta på banen, brett opp arma og få inn noen rutinerte krigere i overgangsvinduet.

Comment

Vi får håpe Rekdal og Tandberg er klar over at det kun er 14 kamper igjen ellers kan vi fort ende opp i OBOS uansett
                      "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

• Originally posted by Sofasupporter View Post
                        Vi får håpe Rekdal og Tandberg er klar over at det kun er 14 kamper igjen ellers kan vi fort ende opp i OBOS uansett
                        Hvis vi ikke slår Start som ikke ha vunnet på 1 år så rykker vi ned.

Comment

• http://www.dagsavisen.no/sport/deila...e-uke-1.753785

Dagsavisen# Vålerengas desidert beste avis

Comment

• Super elendig nett her sør... Spes. når jeg skal inn på forumet her. Får ikke med meg siste nytt... Krise as... Er det noe nytt/rykter om nye spillere etc.?

Comment

Super elendig nett her sør... Spes. når jeg skal inn på forumet her.
                              Nå var forumet nede store deler av helgen så det er ikke sikkert det er nettet ditt som er problemet
                              "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

• Oki, men ikke skjedd noe av betydning så langt?

Comment

Working...
                                X