Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Sogndal. Fredag 15. Juli klokka 19.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kan sikkert prøve å ta med oss noe positivt fra kampen også...?
    1. Moa spiller en veldig god kamp, og ser ut til å være på vei til godformen. Mangla egentlig bare målet i dag.
    2. Stengel jobber som en helt! Løper på alt.
    3. Grindheim har innsett alvoret og jobber også som en hund på midtbanen.
    4. Zahid er skuddvillig, det løsner snart!
    5. Når surmulerne på tribunen begynner å offe og okke seg blir de overkjørt med sang fra resten.
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Comment

Originally posted by tordvif View Post
      Det her var intet nytt. Vi tar oppskriftsmessig ledelsen 1-0 hver match. Etter det blir vi nervøse og aner ikke hva vi skal gjøre. Spiller ballen konsekvent bakover og lar Sogndal komme inn i matchen sakte men sikkert. Jeg skjønner ikke hvordan dette Sogndal laget slo Molde? Nation og Wæhler holder ikke mål som stoppere. Zahid har ingen å spille på når han får ball og skal fremover. Hva gjør Larsen på back ? Deila har en svær oppgave foran seg for å si det mildt. Eneste positive å ta med seg er at Moa ser frisk ut.

Deila trenger å komme nå han.I Januar er vi i 1 divisjon som situasjonen er nå..Reka kan ikke gjøre mer.Han har gjort alt han kan gjøre.Han er rett å slett ikke kapabel til å snu dette.

Comment

Sogndal har 14-8 mot oss i skudd på/utenfor. De kjører over oss de siste 45. Vi holder følge de første 10 min av andre omgang, men etter det så styrer Sogndal kampen. De er bedre enn stedsnavnet skulle tilsi, men det laget/moralen vi mønstrer er faen meg talentløst. Det her kommer ikke til å snu, vi er nødt til å krysse fingrene på at resultatene går vår vei i de andre kampene, og at vi klarer en kvalikkplass.
        Heldigvis har vi ny stadion på plass, noe som betyr at Vålenga sannsynlgivis kommer til å bestå noen år til, Obos skal vi nok klare å komme oss ut av med Deila

Skal vi ta med det positive, så fikk vi ett poeng, noe som er langt over snittet.
        En siste negativitet fra meg, alt ligger til rette for at nå Start får sin første seier på en evighet neste runde

Comment

Veldig mye bra fra tribunen i dag! Håper Klanen kan være Norges beste supportere, i ordets rette forstand, og ikke Norges beste fans. Laget trenger det første nå, dessverre.

Comment

Originally posted by MadsAndre View Post
            Deila trenger å komme nå han.I Januar er vi i 1 divisjon som situasjonen er nå..Reka kan ikke gjøre mer.Han har gjort alt han kan gjøre.Han er rett å slett ikke kapabel til å snu dette.
            Deila kommer nok på feltet utover høsten og hjelper til, men ikke mye han får gjort umiddelbart. Dette laget henger ikke sammen i det hele tatt. Det er et lag som er raska sammen og som på papiret er bra men ser ut som en gjeng forvirra høns på banen. Det stoppet opp hos Larsen, han er ingen back. Det stopper opp, og det er altfor mange feilpasninger og brudd imot. Grindheim løper mye men til ingen nytte og han roter bort ballen som alle andre når han skal fremover. Null bevegelse. Fredheim Holm er helt usynlig. Har virkelig vanskeligheter for at vi skal Berge nedrykk sånn som det så ut Idag. Krysser fingrene for at det kommer noen nye inn i når vinduet åpner og at vi kommer osd ut av sumpa. Samling i bånn nå!

Comment

Originally posted by MadsAndre View Post
              Akkurat det er jeg helt enig i, Deila må starte nå, ellers rykker vi rett ned, tror også det er en del supportere som ikke har innsett alvoret også, dette snur ikke med rekdal som trener, ikke det at det er bare hans skyld, det er like mye spillernes skyld. Tror også Deila vil få problemer med denne spillergruppen.

Comment

Ett poeng i en veldig dårlig fotballkamp. Spiller for spiller er vi mye bedre enn det vi viser. Vi underpresterer solid, og sjøltilliten forsvinner i stadig større grad.
                Fint at Deila kommer, men jeg skulle veldig gjerne ha hørt Rekas konkrete planer for å holde oss for nå ikke bare spiller vi som et nedrykkslag, vi tenker som ett og. Wæhler og Grindheim og Stengel har litt sjøltillit men hos resten står det veldig dårlig til.
                Klarer ikke å skjønne hvordan dette skal snus med samme trenerteam sånn at vi tar nokontakt poeng til å unngå nedrykk.

Berge har blitt dårligere og dårligere siden han debuterte for oss. Hvorfor han får spille 90 i dag er for meg en stor gåte.

Comment

Originally posted by Loke View Post
                  Var dommern like flass som jeg fikk inntrykk av fra bredden?
                  Jeg er rett og slett imponert at dommere har så liten selvrespekt at de kan holde på slik de gjør. Når de er så blinde og piper helt vilkårlig den ene eller andre veien, hva gjør de utpå der?

Comment

På tide med ny "rekeaften" kjenner jeg, skal trua på plass så trenger jeg mer informasjon
                    "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• ... og Rekdal er ute og forteller at vi trenger løps og duellkraft...hjelpes...
                      Spillerne våre har jo det, men har mista fullstendig sjøltilliten hos oss.

Det eneste håpet er vel egentlig at vi kan hente inn noen som kan løfte oss nok til at resten får tilbake trua, for trenerteamet klarer det ikke.

Comment

• Det er vel ikke så mange å sette inn for Berge, om du ser på benken. Synes Stengel ut var fornuftig. Trenger luftstyrken og Berges evne til å dekke rom.

Comment

• Originally posted by bengt View Post
                          Jeg er rett og slett imponert at dommere har så liten selvrespekt at de kan holde på slik de gjør. Når de er så blinde og piper helt vilkårlig den ene eller andre veien, hva gjør de utpå der?
                          Satt lenge med følelsen "nå går jeg ut og klapper han ned", følte det ble feildømt gang etter gang...
                          "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by McCabre View Post
                            Ett poeng i en veldig dårlig fotballkamp. Spiller for spiller er vi mye bedre enn det vi viser. Vi underpresterer solid, og sjøltilliten forsvinner i stadig større grad.
                            Fint at Deila kommer, men jeg skulle veldig gjerne ha hørt Rekas konkrete planer for å holde oss for nå ikke bare spiller vi som et nedrykkslag, vi tenker som ett og. Wæhler og Grindheim og Stengel har litt sjøltillit men hos resten står det veldig dårlig til.
                            Klarer ikke å skjønne hvordan dette skal snus med samme trenerteam sånn at vi tar nokontakt poeng til å unngå nedrykk.

Berge har blitt dårligere og dårligere siden han debuterte for oss. Hvorfor han får spille 90 i dag er for meg en stor gåte.
                            Berge var vår beste, wæhler har malplassert selvtillit isåfall, han vet jo faen ikke hva han skal gjøre med ballen i det hele tatt, viste han var svak ja, men ikveld tok han kaka asså.

Comment

• Originally posted by JorgenH View Post
                              Men hvem skulle vi egentlig satt inn? Vi har jo knapt nok benk. Enig i at byttet med Omarsson kanskje kom for sent, men han er uansett for lett til å være en type som kommer inn og snur en kamp som dette. Det samme gjelder vel nesten resten av benken vår. Skjønner ikke helt hvorfor han velger å sette inn Lundström fremfor Castro, men ingen garanti for at han heller ville gjort noe forskjell. Gleder meg til Sakhor blir tilgjengelig igjen, og håper vi klarer å få tak i en ny spiss og stopper i løpet av vinduet. Stallen per nå er alt for tynn til å klare å dra oss ut av sumpa.
                              Du sier at Omarsson er for lett, men skjønner ikke at Lundstrøm kom inn istedenfor Castro? Castro er vår letteste spiller, og er helt avhengig av å få fritt spillerom på vingen for å kunne utrette noe i det hele tatt.
                              Baklengsmålet kommer forøvrig fordi Wæhler gjør en alt for dårlig jobb. Han rygger helt til motspiller er i vår 16-meter, og da klarer selvfølgelig ikke våre spillere å ta ut de andre i boksen da de også må stoppe opp.
                              Wæhler er dessverre en skygge av seg selv, og ble løpt opp flere ganger idag og, selvom de ikke kom rundt han.
                              Hver gang han har ballen, tygges det negler til den store gullmedaljen.
                              Han er rett og slett for dårlig, og når han ikke klarer å ta ut sin egen mann, er det ingen vits lenger.
                              Larsen er også for dårlig, og gjør mange rare valg med og uten ball. Tollås og Lindkvist får godkjent bak der. Lindkvist var til tider god som alltid.
                              Grindheim var usynlig, og DFH på det jevne.
                              Berge var banens beste og var hele drivkraften i første omgang, men falt dessverre med resten av laget i andre.
                              Ser at det skrives at vår siste skanse ikke var helt trygg idag, well, han gjorde ingen store feil, men feilberegnet en dødball - og det skjer med unge keepere.
                              Moa er i gang og jobber mye, men har også gode involveringer og beveger seg riktig, bra!
                              Stengel jobber også bra idag, det samme med Zahid som også var god.
                              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Originally posted by dalagubbe View Post
                                Berge var vår beste, wæhler har malplassert selvtillit isåfall, han vet jo faen ikke hva han skal gjøre med ballen i det hele tatt, viste han var svak ja, men ikveld tok han kaka asså.
                                Helt enig, Berge var meget god idag og styrte midtbanen i 60 minutter.
                                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Working...
                                X