Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Har markedsavdelingen vår fordufta?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Har markedsavdelingen vår fordufta?

Ser på rulletrappa på Storo senteret 15 skjermer lina opp med reklame for Stabæk - Brann og overskrift: Alle mann til pumpene. Da lurer jeg på hvorfor Stabæk dominere i vår by. Ser dette også på flere T banestasjoner. Var i forrige uke også med reklame for e cup kvalifiseringskampen deres. Dette er skammelig. Håper noen kan ta tak i dette.

Headingen skulle vært. Har markedsavdelingen fordufta? Kan noen rette dette.

Comment

Originally posted by Vader View Post
      Headingen skulle vært. Har markedsavdelingen fordufta? Kan noen rette dette.
      Ser det overalt på t-banestasjoner selv og det iriterer meg grenseløst at eneste reklamen vi ser i vår egen by er til Stabæk kamper.

Comment

Dette er forresten ikke noe nytt, sånn var det hele forrige sesong også og da skulle det ifølge folk her inne bli bedre fordi vi hadde hyret ett byrå men det har skjedd nada nix

Comment

Nå har jeg ikke kjempetro på at slike plakater får folk til å komme på kamp i hopetall men det som bekymrer og irriterer meg er de signalene som klubben sender ut. Det styrker ikke akkurat oss når nabokommunens lag dominerer over store deler av Oslo med plakatene sine.

Comment

Markedsavdelinga kan dra til h37v3t3 spørr du meg, eneste de gjør er å henge på Facebook, Twitter og Instagram, skjer absolutt nada profilering utenom de 3 nevnte medier, frustrerende...
            "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by Vader View Post
              Nå har jeg ikke kjempetro på at slike plakater får folk til å komme på kamp i hopetall men det som bekymrer og irriterer meg er de signalene som klubben sender ut. Det styrker ikke akkurat oss når nabokommunens lag dominerer over store deler av Oslo med plakatene sine.
              Den type markedsføring er heller ikke målbart på den måten, sosiale medier er fremtiden. Synes bare det er flaut at reklame for Stabæk kamper dominerer bybildet..

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                Den type markedsføring er heller ikke målbart på den måten, sosiale medier er fremtiden. Synes bare det er flaut at reklame for Stabæk kamper dominerer bybildet..
                Sosiale medier er en del av fremtiden, men synlighet i bybildet gjør at en når ut til alle de som ikke følger Vålerenga på insta, Twitter og face... Det er og med på å skape en ramme og interesse i den generelle populasjonen som kunne tenke seg å dra på kamp. Så det å kun stole på sosiale medier blir skivebom, av de si 20 øverste postene til Vålerenga på Facebook varierer antallet liker klikk mellom 13 og 607, oftes nærmere nedre del av skalaen, tviler at det er relativt få av disse klikkene som kommer fra folk som ikke alt et å regne som hardkokte supportere, er lissom ikke den gruppa vi ikke klarer å trekke på kamp...
                "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Reklameplakatene som Stabæk har i Oslo gir nok flere folk på tribunen enn det folk tror.

Seinest i går så gikk jeg forbi en liten familie 3 unger 2 voksne på t-banen, da en av ungene spurte sin far.
                  - Kan vi dra på den kampen? Ja, det kan vi fikk han til svar.

Nå vet jeg ikke om alle skal på kampen, men bare her har dem 5 "nye" tilskuere på kamp.

Rett og slett en skandale at det er så mye Stabækplakater i vår egen by.

Comment

Originally posted by enga View Post
                    Reklameplakatene som Stabæk har i Oslo gir nok flere folk på tribunen enn det folk tror.

Seinest i går så gikk jeg forbi en liten familie 3 unger 2 voksne på t-banen, da en av ungene spurte sin far.
                    - Kan vi dra på den kampen? Ja, det kan vi fikk han til svar.

Nå vet jeg ikke om alle skal på kampen, men bare her har dem 5 "nye" tilskuere på kamp.

Rett og slett en skandale at det er så mye Stabækplakater i vår egen by.
                    Greit nok med 5 nye på kamp assa, vi trenger alle vi kan få, men med Google og sosiale medier kan vi nå ut til alle som heier på Vålerenga i hele Norge eller andre land i verden.

Comment

Synes Berge har vært topp 3 hos oss hittils. Brown, Wæhler og Berge er de tre som jeg har totalt sett mener har vært best. Lindkvist nærmer seg også.Begrensa teknikk,men bidrar mye offensivt.Sandberg ser bra ut!

Comment

Obs..feil tråd! Sorry

Comment

Working...
                        X