Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Deila ny trener - Espeseth ny daglig leder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deila ny trener - Espeseth ny daglig leder

http://www.vg.no/sport/fotball/stroemsgodset/espeseth-ferdig-i-godset-trolig-paa-vei-til-vaalerenga/a/23737609/

Spennende lesning!

http://www.vg.no/sport/fotball/stroe...ga/a/23737609/

Comment

Ville vært enormt for engasjementet før Vålerenga Stadion! Tror også Rekdal ville passa som sportsdirektør, men det må jo klikke mellom han og Deila. Espeseth har jo imponerende resultater fra tiden i Drammen, og kjenner Deila godt.

Comment

Veldig spennende!
        Reka som sportsdirektør blir enten eller, men Deila som trener har jeg definitivt trua på.
        VG erfarer.....spennende..
        In the beginning the Universe was created.
        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
        - Douglas Adams

Comment

Stiller meg positiv til dette kjenner jeg 👍
          "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

VG hadde greit rett med Brown, og får inside (dessverre til tider). Håper veldig på at dette stemmer.

Comment

Har undersøkt litt,å det er hold i ryktene.Første feriedag,åsså dette....it's Heineken-time♡☆♡

Comment

Er umiddelbart positiv til om disse ville ryktene skulle vise seg å være sanne, men jeg tror det ville vært til det beste da om Rekdal forsvant ut.

Minner litt om Andresen/Skullerud og andre sammensetninger av to sterke trenerpersonligheter. Kun synsing, men jeg kan se for meg at Rekdal vil få det tøft med å ikke blande seg inn i trening, laguttak, kamp etc.

Og hva skal vi i så fall med "sportsdirektør" eller lignende? Er det ikke bedre om sjefen (i så fall Deila) får bestemme hvem som skal inn og ut?

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                  Er umiddelbart positiv til om disse ville ryktene skulle vise seg å være sanne, men jeg tror det ville vært til det beste da om Rekdal forsvant ut.

Minner litt om Andresen/Skullerud og andre sammensetninger av to sterke trenerpersonligheter. Kun synsing, men jeg kan se for meg at Rekdal vil få det tøft med å ikke blande seg inn i trening, laguttak, kamp etc.

Og hva skal vi i så fall med "sportsdirektør" eller lignende? Er det ikke bedre om sjefen (i så fall Deila) får bestemme hvem som skal inn og ut?
                  Deila jobbet med en sportsdirektør i godset også, Jostein Flo

Comment

Oi.Dette må jeg si! Hadde vært helt fantastisk. Eneste jeg er skeptisk til er Reka som sportsdirektør.Men uansett vill dette vært formidabelt for oss,Espeseth og Deila ville vært knall.

Comment

Hva gjør egentlig en sportsdirektør?

Comment

Originally posted by Daniel View Post

På twitter virker det jo som om dette er bekreftet. Utrolig viktig at Deila får styre showet selv hva angår trening, laguttak, kamp mm. også kan Rekdal kanskje være med i diskusjonen om spillere inn, men Deila har siste ordet.

Skulle dette stemme så sier det meg at Trøim virkelig mener alvor om å ta oss tilbake på tronen i Norsk Fotball og bygge en toppklubb.

Comment

Hvilke twitterkontoer ser du på?

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                            På twitter virker det jo som om dette er bekreftet. Utrolig viktig at Deila får styre showet selv hva angår trening, laguttak, kamp mm. også kan Rekdal kanskje være med i diskusjonen om spillere inn, men Deila har siste ordet.

Skulle dette stemme så sier det meg at Trøim virkelig mener alvor om å ta oss tilbake på tronen i Norsk Fotball og bygge en toppklubb.
                            Tror nok at rollen som Sportsdirektør er noe som kommer i stand for å på sikt gi Rekdal avskjed i nåde. Det går en snau sesong før man omorganiserer litt, Rekdal "finner ut" at han har lyst på andre ting. Deila bør få så frie tøyler som mulig om dette skal ha noe for seg.
                            Vi er Vål'enga!!

Comment

https://twitter.com/TommyTee10/statu...88390147694592

Comment

Working...
                              X