Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Start - Vålerenga. Søndag 24. Juli klokka 15.30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Start - Vålerenga. Søndag 24. Juli klokka 15.30

"Vålerenga Fotball ønsker å skape mest mulig trykk på tribunen i bortekampen mot Start, og gutta på laget har gått sammen om å spleise på tur og billett til 20 Vålerengasupportere.

De har dermed kjøpt 20 plasser på Vertshusbussen som tar turen ned for å støtte laget på søndag. Vertshusbussen er en supporterbuss og aldersgrensen er 18 år.

To av disse billettene kan bli dine om du forteller oss hvorfor nettopp du og en kompis/venninne bør få billetter. Send en mail til billett@vif.no og fortell oss hvorfor dere bør få plasser og kampbilletter på denne borteturen. Legg ved navn og telefonnummer.

Vi gir altså bort opptil 10 reiser for to personer.
    Avreise er fra Vålerenga Vertshus klokken 09:00 søndag morgen og retur til Oslo rett etter kamp. Vi antar at bussen er tilbake i Oslo rundt midnatt. Det er viktig for oss at de som melder seg på faktisk har tenkt å reise nedover om de er heldige og får tur.

Spillerne ønsker med dette å få fokus på borteturen og ønsker at flest mulig tar turen ned for å støtte laget i denne uhyre viktige kampen.
    Vi trekker ut de heldige torsdag morgen"

Jeg gjør mitt for å støtte Enga denne kampen og velger å ikke spille på VIF seier, ei heller uavgjort.
    "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Skikkelig bunnoppgjør på Sør Arena, 15.plass mot 16.plass. Hadde aldri trodd at vi skulle ligge der vi ligger før sesongen, men jeg lurer meg selv til å få forventninger før hver sesong. Håper virkelig av hele mitt hjerte av vi vinner denne. Føler meg ikke sikker på at vi gjør det dessverre.

Comment

Start har ikke vunnet på over 1 år, jeg føler det ville vært ekstremt typisk om de fikk en etterlengtet seier mot nettopp oss. Synes vi har en tendens til å slippe til spillere og lag med scoringstørke etc, men sikkert flere supportere som føler det slik.

Denne må vinnes! Uavgjort eller tap her vil være helt krise.

Comment

Dette er en kamp jeg tror bør passe Moa godt. Alt annet enn seier er ikke godt nok dessverre.

Comment

Originally posted by Daniel View Post
            Start har ikke vunnet på over 1 år, jeg føler det ville vært ekstremt typisk om de fikk en etterlengtet seier mot nettopp oss. Synes vi har en tendens til å slippe til spillere og lag med scoringstørke etc, men sikkert flere supportere som føler det slik.

De brøyt vel en sånn tapsrekke for et par år siden mot oss, på Ullevål. Tapte vi 0-3?

Comment

Originally posted by Daniel View Post

Synes det ser kritisk ut nå jeg, ser ingen grunn til at vi klarer tre poeng her heller, start var gode mot Molde. Men vi kan jo alltids håpe på ett under.

Comment

Originally posted by dalagubbe View Post
                Synes det ser kritisk ut nå jeg, ser ingen grunn til at vi klarer tre poeng her heller, start var gode mot Molde. Men vi kan jo alltids håpe på ett under.
                Et under faktisk, mot et lag med 7 poeng, og som ikke har vunnet på ett år. Jadda.

Comment

Kun seier er godt nok mot Start. Alt annet er katastrofe.
                  Skal vi plukke 20 poeng i løpet av høsten er vi nødt for å begynne med tre her.
                  Men er det ikke typisk at lag med en dårlig rekke bryter den mot oss?
                  Jeg håper vi viser at vi er bedre enn som så. Uten seier her begynner det for alvor å lukte nedrykk.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                    Et under faktisk, mot et lag med 7 poeng, og som ikke har vunnet på ett år. Jadda.
                    Men vi har 12... En seier og en uavgjort mer.. Så blir ikke nødvendigvis en "walk in the park"!

Men håper dette er en kamp det løsner litt! 2 mål på Moa!
                    Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Originally posted by eiks View Post
                      Men vi har 12... En seier og en uavgjort mer.. Så blir ikke nødvendigvis en "walk in the park"!

Men håper dette er en kamp det løsner litt! 2 mål på Moa!
                      Det sa jeg ikke heller, men regerte på "ett under" hvis vi skulle vinne. Det er jo helt natta.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                        Det sa jeg ikke heller, men regerte på "ett under" hvis vi skulle vinne. Det er jo helt natta.
                        Natta!!!! Se på prestasjonene da, og viljen til å vinne, det finnes ikke det snev av hverken det ene eller andre. Seriøst, se den bakre fireren vår pluss den ene defensiv midt, det er ikke veldig vanskelig for motstander å score, og med siste kamps prestasjoner til startgutta, dei har fått blod på tann, tror du ikke dei klarer å putte mot oss???? Får håpe jeg tar feil, men det vill jeg se.

Comment

Originally posted by dalagubbe View Post
                          Natta!!!! Se på prestasjonene da, og viljen til å vinne, det finnes ikke det snev av hverken det ene eller andre. Seriøst, se den bakre fireren vår pluss den ene defensiv midt, det er ikke veldig vanskelig for motstander å score, og med siste kamps prestasjoner til startgutta, dei har fått blod på tann, tror du ikke dei klarer å putte mot oss???? Får håpe jeg tar feil, men det vill jeg se.
                          Er enig med VIFpatriot her. Start er så dårlige at alt annet en tre poeng er helt uakseptabelt, og alle lag i TL (+ en del i 1. Div, vil jeg tro) er gode nok til å slå dem 10/10 ganger. Det skal absolutt ikke noe under til, bare at spillerne går ut på banen og gjør jobben sin. Greit nok at vi har vært dårlige i år, men vi er ikke helt på Start sitt nivå, heldigvis.

Comment

Ikke for å være like negativ som visse andre men Start spilte tross alt 2-2 borte mot Molde i siste kamp, så må Molde være mye dårligere enn oss hvis vi forventer en grei seier. Har ikke sett Start selv i det siste men synserene i Fotballextra på TV2 har ihvertfall ment at de har vist fremgang de siste kampene.

Selv om jeg håper på 3 poeng er jeg veldig nervøs. Ikke fordi vi er dårlige men fordi konsekvensene av å tape akkurat denne er så store, og det er vel desverre spillerene også altfor klar over.
                            Serimester 2018!

Comment

Originally posted by JorgenH View Post
                              Er enig med VIFpatriot her. Start er så dårlige at alt annet en tre poeng er helt uakseptabelt, og alle lag i TL (+ en del i 1. Div, vil jeg tro) er gode nok til å slå dem 10/10 ganger. Det skal absolutt ikke noe under til, bare at spillerne går ut på banen og gjør jobben sin. Greit nok at vi har vært dårlige i år, men vi er ikke helt på Start sitt nivå, heldigvis.
                              "Gjøre jobben sin" Det er akkurat det jeg mener vi ikke har gjort, vi får bare håpe dem gjør det denne gangen da. I mange av dei kampene vi ikke har tatt poeng har ikke jobben blitt gjort, point exactly

Comment

Working...
                              X