Originally posted by tordvif
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Start - Vålerenga. Søndag 24. Juli klokka 15.30
Collapse
X
-
Originally posted by Wild Touch View PostSå fotballekstra på TV2 og stemmer for å SPARKE fjotten Mini fra alt om norsk fotball. Han er SÅ anti Enga at det er som å se en Monty Pyton paradoi på en sports sending. FUCK MINI JAKOBSEN!
https://www.youtube.com/watch?v=asUyK6JWt9U
Forøvrig får du ønsket ditt oppfylt, ikke bare er TV2 ute av norsk fotball for en periode, i hvertfall som hovedaktør, men Mini er ferdig i TV2 etter sesongen"A man is only as old as the woman he feels"
--Groucho Marx--
Comment
-
Originally posted by wanderer View Post- Zahid god, DFH OK, Moa OK.....
Tråkk på en KANARI
Comment
-
Originally posted by christer1913 View PostHva sa han?
Comment
-
Originally posted by ziggy75 View PostHan mer eller mindre sa at det presset som Rekdal snakker om i Enga er urelevant, og at mange andre lag har like mye press på seg. Begrunner det med at folk ikke møter opp på kampene og at navnet er omtrent det eneste vi har igjen. Var sånn ca det han sa!
Comment
-
Jeg veit ikke om jeg er helt enig i analysen om at vi "ikke legger oss bakpå og safer inn" når vi leder. Tidligere har jo noe av problemet handla om at vi selger oss når vi leder og at vi gjør feil pga nervøsitet.
Mye feil, ser defensivt ut fordi man ikke får til noe offensivt, men mot Start i går så vi f.eks. Grindheim signalisere at han ikke var med fremover da vi skulle sikre ledelsen. Vi fortsetter å angripe, men legger igjen en midtbanespiller ekstra for å ha sikring. Det skaper trygghet og gir oss muligheten til å utnytte at Start kjenner presset ved å ligge under. Dette igjen gjør at vi tidvis biter oss fast på dere banehalvdel (hjelper også at noen mer defensivt plasserte spillere kan plukke løse baller litt lenger ned på banen).
Så for å oppsummere:
Vi jager målet slik vi også har gjort tidligere, men på en måte der man satser noe mindre og reduserer risiko.Joda, det er fortsatt meg, det bare oppstod noen tekniske problemer og jeg fikk tildelt ny profil uten historikken.
Comment
-
Originally posted by Wild Touch View PostSå fotballekstra på TV2 og stemmer for å SPARKE fjotten Mini fra alt om norsk fotball. Han er SÅ anti Enga at det er som å se en Monty Pyton paradoi på en sports sending. FUCK MINI JAKOBSEN!
http://www.vg.no/sport/fotball/tv-2/...-2/a/23706568/
Comment
-
Originally posted by dalagubbe View PostSer Sakor får bare en 5 på vg børsen, syns det var litt lite, grindis får en 7er, men han får vell for mål og assist.
Pluss for innsats da, den var det ikke mye å utsette på"A man is only as old as the woman he feels"
--Groucho Marx--
Comment
Comment