Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Start - Vålerenga. Søndag 24. Juli klokka 15.30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by tordvif View Post
    Etter 3 deilige poeng og litt klatring på tabellen er det vel ikke vits å bruke energi på lille Mini eller andre såkalte "eksperter" Vi hater alle, alle hater oss!
    Jeg var der, og blei solbrennt, jeg brukte mest energi på å heie ☺ , men, dette HATET har byggd seg opp over år, til H med denne fjotten!!!
    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post
      Så fotballekstra på TV2 og stemmer for å SPARKE fjotten Mini fra alt om norsk fotball. Han er SÅ anti Enga at det er som å se en Monty Pyton paradoi på en sports sending. FUCK MINI JAKOBSEN!
      Som mangeårig Monty Python fan vil jeg ha meg frabedt enhver kobling mellom fjotten Mini og verdens udiskutabelt beste humorgruppe, ikke tenk tanken en gang

https://www.youtube.com/watch?v=asUyK6JWt9U

Forøvrig får du ønsket ditt oppfylt, ikke bare er TV2 ute av norsk fotball for en periode, i hvertfall som hovedaktør, men Mini er ferdig i TV2 etter sesongen
      "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

• Originally posted by wanderer View Post
        - Zahid god, DFH OK, Moa OK.
        Ganske enig med deg,men vil si at Moa gjør en fantastisk jobb på topp som førsteforsvarer. Han er virkelig oppi Start og hindrer dem i å få satt i gang spillet. Dette gjør at vi får mye bedre tid til å finne posisjonene våre. Jeg liker også måten han går i duellene nå... han virker trygg på sin egen kropp og det er kun snakk om ett par kamper før han virkelig åpner målkontoen
        ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Så fotballekstra på TV2 og stemmer for å SPARKE fjotten Mini fra alt om norsk fotball. Han er SÅ anti Enga at det er som å se en Monty Pyton paradoi på en sports sending. FUCK MINI JAKOBSEN!
          Hva sa han?

Comment

• Originally posted by christer1913 View Post
            Hva sa han?
            Han mer eller mindre sa at det presset som Rekdal snakker om i Enga er urelevant, og at mange andre lag har like mye press på seg. Begrunner det med at folk ikke møter opp på kampene og at navnet er omtrent det eneste vi har igjen. Var sånn ca det han sa!

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
              Han mer eller mindre sa at det presset som Rekdal snakker om i Enga er urelevant, og at mange andre lag har like mye press på seg. Begrunner det med at folk ikke møter opp på kampene og at navnet er omtrent det eneste vi har igjen. Var sånn ca det han sa!
              Reka sa etter kampen at Enga er vant til press og at kanskje derfor vi takler det bedre enn mange andre klubber gjør, men da kontret Mini med å si at vi tydeligvis ikke takler presset bedre enn andre. Noe tabellsituasjonen viser. Mini fremstår jo ganske partisk i enkelte sammenhenger og liten tvil om at Glimt og RBK ligger nærmest hjertet hans. Han var rimelig hissig igår da Glimt ikke fikk straffe, i en situasjon som resten av panelet synes var 50-50.

Comment

• Mini har alltid hatt komplekser pga størrelsen, må alltid åpne den store kjeften sin for å kompensere for den 3 mm lange revolveren i trusa
                "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Jeg veit ikke om jeg er helt enig i analysen om at vi "ikke legger oss bakpå og safer inn" når vi leder. Tidligere har jo noe av problemet handla om at vi selger oss når vi leder og at vi gjør feil pga nervøsitet.

Mye feil, ser defensivt ut fordi man ikke får til noe offensivt, men mot Start i går så vi f.eks. Grindheim signalisere at han ikke var med fremover da vi skulle sikre ledelsen. Vi fortsetter å angripe, men legger igjen en midtbanespiller ekstra for å ha sikring. Det skaper trygghet og gir oss muligheten til å utnytte at Start kjenner presset ved å ligge under. Dette igjen gjør at vi tidvis biter oss fast på dere banehalvdel (hjelper også at noen mer defensivt plasserte spillere kan plukke løse baller litt lenger ned på banen).

Så for å oppsummere:
                  Vi jager målet slik vi også har gjort tidligere, men på en måte der man satser noe mindre og reduserer risiko.
                  Joda, det er fortsatt meg, det bare oppstod noen tekniske problemer og jeg fikk tildelt ny profil uten historikken.

Comment

Gjelder å holde ut resten av sesongen bare, så er vi kvitt den lille fjotten.

http://www.vg.no/sport/fotball/tv-2/...-2/a/23706568/

Comment

• Ser Sakor får bare en 5 på vg børsen, syns det var litt lite, grindis får en 7er, men han får vell for mål og assist.

Comment

• Originally posted by dalagubbe View Post
                        Ser Sakor får bare en 5 på vg børsen, syns det var litt lite, grindis får en 7er, men han får vell for mål og assist.
                        Synes dette er helt på sin plass jeg, greit nok at Sakhor vant dueller og tok for seg på midten men han var ubehjelpelig treg når han fikk tak i ballen og du kunne se på lang avstand at han ikke har spilt kamper på lenge og at huet ikke helt hang med.

Pluss for innsats da, den var det ikke mye å utsette på
                        "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Working...
                        X