Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Start - Vålerenga. Søndag 24. Juli klokka 15.30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Fy f... as... Dette blir bare verre og verre... Helt håpløst...

Comment

Originally posted by Trym View Post
      Fy f... as... Dette blir bare verre og verre... Helt håpløst...
      Hva nå? (Ti tegn)

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
        Hva nå? (Ti tegn)
        Innlegget lenger opp. Mulig skader i forsvarsrekka.

Larsen, Tollås og KW.
        Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Originally posted by eiks View Post

Larsen, Tollås og KW.
          Hadde likt å sett Gunnarsson i midtforsvaret på søndag. Han spilte bedre som midtstopper enn back sist han spilte for oss.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
            Brann er elendige borte. De tar vi. Den verste kampen av de fem neste, er definitivt 08.

Men nå MÅ vi tenke Start.
            Jeg regner med at vi slår både Start og Bodø greit. Også tror jeg at vi vinner enten mot sarp eller Brann. Har som deg mest tro på at det er Brann vi slår. Det gir 9 poeng.
            Molde er den største X faktoren. De har mye bedre stall enn oss (som det eneste av de lagene), men som mange sier de er i elendig form om dagen. Å slå Molde vil virkelig gi spillerne troa, men det er også en kamp vi kan tape 4-1 fordi de rett og slett er bedre og at det løsner for dem den dagen.
            Det varsles om at Moa er i storform (aperopet i dag) på trening og det er gode nyheter. Tror også at vi henter inn betydelige forsterkninger før kampen mot Molde. En spiss og en forsvarsspiller må vi ha. Midtbane spiller har vi fått i Sakohr, men mulig vi også går for en kant. Magefølelsen sier at Gunnarson forsvinner, men signerer han ny kontrakt hadde det vært suverent.
            Viktig at vi tar bra med poeng nå, for de tre kampene etter de fem vil bli tøffe. (Odd og Haugesund borte, Godset hjemme).

Comment

Originally posted by bohem33 View Post
              Jeg regner med at vi slår både Start og Bodø greit. Også tror jeg at vi vinner enten mot sarp eller Brann. Har som deg mest tro på at det er Brann vi slår. Det gir 9 poeng).
              Start burde vi absolutt slå. Eneste laget i Tippeligaen som er like blottet for selvtillit som oss, kanskje til og med litt mer. Bodø er gjerrige og effektive på kontringer så den er jeg ikke sikker på. Brann er enda mer gjerrig og der tipper jeg Braaten blir matchvinner og asisst fra Ruben Kristiansen. Nei nå tror jeg at jeg har gått av noen dager på fjellet uten dekning! Ikke trua i det hele tatt uff.

Comment

Originally posted by eiks View Post

Larsen, Tollås og KW.
                Larsen trente igjen i dag, men ingen Wæhler eller Tollås. Gunnarsson og Larsen blir nok fort stopperparet vi må stole på til søndag.
                Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by maestro View Post
                  Larsen trente igjen i dag, men ingen Wæhler eller Tollås. Gunnarsson og Larsen blir nok fort stopperparet vi må stole på til søndag.
                  Godt det er start vi møter...

Comment

Ser ihvertfall ut til at vi får hjelp av brann. Leder 2-0 over Ålesund til pause

Comment

Blir spennende å se om vi får se vår nye spiss i aksjon. Tipper vi hiver ham innpå siste 15 eller noe, når Moa har løpt fra seg.
                      Gleder meg til å se niklas Gunnarsson tilbake igjen. Syns han er en knakandes fin fyr.
                      Sakhor får vel også et innhopp for å få matchtrening igjen. Har vel ikke spilt på en stund nå.

Mest av alt håper jeg vi leverer en bra match og tar med 3 poengere hjem.
                      Turen kan bli lang med tap i sekken. Tipper det er sinnsyke køer innover på søndag. Mange som avslutter ferien vil jeg tro.

Comment

Hvis Kjelsrud Johansen er en vinnerskalle som det ble skrevet i en annen tråd, så er ihvertfall det en mann å putte innpå etterhvert, når "angsten" kicker inn.

Comment

Mulig det er nevnt, men uansett. Svein Oddvar Moen dømmer matchen.

Jeg har sikkert slengt dritt om han også, men er fornøyd med at det ikke er Hagen. Håper jeg er like fornøyd klokka 17.19 i morgen. Sommerfugler kjenner jeg, lenge siden sist.

Comment

For å berolige alle. Jeg VET at Enga vinner i morgen. Vi har alt for mange kvaliteter i laget kontra Start. I tillegg, og det skal du ikke undervurdere, er vi deilige. Vi er en deilig klubb. Du husker den første gangen med en nervøs, men ivrig høyrehånd, mellom hvite bein. Det er godt det.

For min del skjedde det på "hydrostranda", som de kaller det på Oslo Vest. Ingrid var navnet, men jeg fikk ikke slippe inn. Men hu var deilig ass. Litt prippen, men en jente du gifter deg med.

Som deilige Vålerenga!

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                              For å berolige alle. Jeg VET at Enga vinner i morgen. Vi har alt for mange kvaliteter i laget kontra Start. I tillegg, og det skal du ikke undervurdere, er vi deilige. Vi er en deilig klubb. Du husker den første gangen med en nervøs, men ivrig høyrehånd, mellom hvite bein. Det er godt det.

For min del skjedde det på "hydrostranda", som de kaller det på Oslo Vest. Ingrid var navnet, men jeg fikk ikke slippe inn. Men hu var deilig ass. Litt prippen, men en jente du gifter deg med.

Som deilige Vålerenga!
                              Haha hu med de rike foreldrene, som alltid fucker opp? Satser på rehaben funker denne gangen. 😁

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                                Haha hu med de rike foreldrene, som alltid fucker opp? Satser på rehaben funker denne gangen. ��
                                Aldri sjekka opp hvordan det gikk med denne jenta, men ble sammen med besteveninna Elise fra Ullernåsen faktisk. Er fra Lambertseter, og jentene vest er jo litt forbudt frukt. Hehe. Tror alt blir bedre hvis vi ufarliggjør dette. Vi er uansett Vålerenga.

Comment

Working...
                                X