Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Start - Vålerenga. Søndag 24. Juli klokka 15.30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Sofasupporter View Post
    Sarp og Brann er i dytten om dagen og ta poeng fra dem blir ikke lett. Sarp ..... passer oss egentlig mye bedre men har de en god dag får vi deng om vi ikke løfter oss men har vi dagen blir det fort motsatt.

Molde....helt bingo
    Og der har Sarp akkurat slått Molde i Molde, har mer tru på poeng mot Molde enn Sarp akkurat nå så merkelig det høres ut når du sier det høyt ....

Jaja, vi får konse om Start, blir viktigere og viktigere å vinne den kampen kjenner jeg for alle kamper er vanskelige om dagen
    "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Troppen, fra vif.no

---
      Marcus Sandberg, Aslak Falch, Simon Larsen, Rasmus Lindkvist, Robert Lundström, Niklas Gunnarsson, Jonatan Tollås Nation, Herman Stengel, Christian Grindheim, Vajebah Sakor, Daniel Fredheim Holm, "Moa", Ghayas Zahid, Henrik Kjelsrud Johansen, Elias Mar Omarsson, Rino Falk Larsen, Simen Juklerød og Sander Berge.
      "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
        For å berolige alle. Jeg VET at Enga vinner i morgen. Vi har alt for mange kvaliteter i laget kontra Start. I tillegg, og det skal du ikke undervurdere, er vi deilige. Vi er en deilig klubb. Du husker den første gangen med en nervøs, men ivrig høyrehånd, mellom hvite bein. Det er godt det.

For min del skjedde det på "hydrostranda", som de kaller det på Oslo Vest. Ingrid var navnet, men jeg fikk ikke slippe inn. Men hu var deilig ass. Litt prippen, men en jente du gifter deg med.

Som deilige Vålerenga!
        Klubben bruker dyre kroner på psykologer og andre som skal få det mentale på plass. Spark dem, og send inn VIFpatriot.

Dette er så vakker lesning at jeg begynner å få trua jeg også. Vurderer nesten å endre tippingen min, også.

Sommer-Norge byr på glede og moro, kanskje heltene i kongeblått kan følge opp?

Takk for morsomme ord!

25graderDuck.
        Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Takk for kos, men jeg sier bare det jeg _håper_ gutta tenker. Vi er en stolt og tradisjonsrik klubb, som overlever alt.

Comment

Om en halvtimes tid er man på plass i Kristiansand. Har en god følelse i dag, men er samtidig fryktelig spent. Bare å banke nedpå et par øl og så er det fullt øs. Blir bra med folk på bortefeltet så nå er der bare å kjøre på, Enga!!
            Vi er Vål'enga!!

Comment

Familiesituasjonen har gjort det vanskelig å leve livet jeg innerst inne ønsker, og levde før. Vålerenga.

Barn er oppskrytt.

Kom igjen Enga!!!!

Comment

Det innlegget ble litt feil, men dog. Men kjenner jeg er misunnelig på Maestro. Ja, jeg er det.

Comment

Laget: 1 Marcus Sandberg - 5 Robert Lundstrøm, 6 Simon Larsen, 4, Jonatan Tollås Nation, 9 Rasmus Lindkvist - 23 Sander Berge, 16 Vajebah Sakor, 19 Christian Grindheim, 7 Daniel Fredheim Holm, 10 Ghayas Zahid - 25 Mohammed Abdellaoue.

Comment

Er kvalm og nervøs..
                    Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

Her går vi ut i hundre ja,&&&&@@&kr&&&&

Comment

Ros til Wæhler som står bak målet sammen med sine egne å pisker frem gutta på banen.Slik liker vi!

Comment

Presise grindheim, bommer med tjue meter vættu

Comment

Originally posted by dalagubbe View Post
                            Presise grindheim, bommer med tjue meter vættu
                            Det samme gjør Zahid. Grufullt mange feilpasninger, igjen. OK start, men som sagt så er vi alt for upresise. Og flere tror de har for god tid med ball, som gjør at de enten mister ballen eller så går angrepene for sakte.

Fagermo 2020

Comment

Yeeeeeees!!!

Comment

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Tollås Nation. Trodde den gikk utenfor! Det trodde Opdal også. Svakt keeperspill!

Fagermo 2020

Comment

Working...
                                X