Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Start - Vålerenga. Søndag 24. Juli klokka 15.30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Så jævlig deilig! Fantastisk innhopp fra Juklerød!

Comment

Politistudent Juklerød er undervurdert,han gjør mye bra.Kommer til å bli en klassespiller!

Comment

Analtog....lenge siden.Alltid gøy å se!

Comment

Må si juklerud har gjort ett solid innhopp idag👍Vi vinner 4-2, deilig

Comment

Utrolig viktige poeng i dag men fortsetter vi å gi sånne gavepakker som Start fikk i dag mot de andre laga i Tippeligaen, rykker vi ned! Får bare håpe at det er minst 3 lag som er mere ræva enn oss resten av sesongen...

Comment

Originally posted by Ingar View Post
              Politistudent Juklerød er undervurdert,han gjør mye bra.Kommer til å bli en klassespiller!
              Har også fått troa på ham. Tror Deila kan gjøre en god spiller ut av ham

Comment

Deilig, deilig seier!

Vanskelig å dømme utifra motstanderen, men jeg synes vi er flere hakk opp i angrepsspillet. Tror de har fått litt inspirasjon fra Deila.

Tror Zahid+Moa+Sakor+DFH har potensiale til å bli en solid kvartett der framme. Juklerød hadde vel to assist i dag? Legg også merke til at 3-1 målet kommer fordi HKJ vinner en viktig duell.

Comment

Veldig bra med debutscoring for Kjelsrud Johansen. Lov å håpe at det fortsetter slik. Synes flere av de offensive spillerne var pigge. Men det er rusk i forsvaret altså. Det må gjøres noe der. Men uansett, 4 scoringer og 3 poeng er bra. Nå må de klare å bygge videre på denne opplevelsen!

Comment

Jeg fortalte dere det
                    Jaaaaaaaaaaaa
                    !@@@@

Comment

• Bra. Men jobben er ikke ferdig. Den har akkurat startet.

Comment

• Kjente jeg ble halvprovosert av 3 raske bytter fordi det fort endrer kampbildet, og jaggu putter start rett etter og det blir litt kaos. Derfor meget deilig at byttene tar ansvar og leverer! Johansen vinner vel en viktig duell før 3-1, og e der han skal være på 4-2, deilig! Juklerød vil jeg si leverer fantastisk på den tida han er p banen, tror den gutten kam bli bra! At wæhler står på tribunen sammen med klanen er deilig å se. TUSEN TAKK for 3 meget viktige poeng!

Comment

• Herre... Noen burde bli arrestert for å gjøre denne kampen så sykt spennende. Tror aldri jeg har vært så nervøs i mitt liv... Ikke nok med bare øl i kveld skjenner jeg, men fantastisk seier og ikke minst at Johansen scorer i debuten... Nå er det om å gjøre å begynne å plukke poeng... 😃

Comment

• OK pluss førsteomgang. Veldig god andreomgang frem til byttene.

- Vi trenger NYE midtstoppere.
                            - Backene våre var gode.
                            - Midbanen var god i dag.
                            - Vil fremheve Berge som kanskje BB i dag. Sakhor god også. Grindheim OK pluss.
                            - Zahid god, DFH OK, Moa OK.
                            - Bra innhopp av Juklerød, Stengel Anonym.
                            - Johansen får scoring. Gøy.
                            - Sandberg OK pluss totalt.

Deilig med seier. Skuldrene er senket. Enge er tilbake?

Alt i alt, veldig fortjent seier i dag. Men kunne fort blitt uavgjort.
                            Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

• Originally posted by Gluecoma View Post
                              Kjente jeg ble halvprovosert av 3 raske bytter fordi det fort endrer kampbildet, og jaggu putter start rett etter og det blir litt kaos. Derfor meget deilig at byttene tar ansvar og leverer! Johansen vinner vel en viktig duell før 3-1, og e der han skal være på 4-2, deilig! Juklerød vil jeg si leverer fantastisk på den tida han er p banen, tror den gutten kam bli bra! At wæhler står på tribunen sammen med klanen er deilig å se. TUSEN TAKK for 3 meget viktige poeng!

To bytter først vel? Så scoring til dem. Så ett bytte til, så scoring til oss, så til dem og til slutt til oss?
                              Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

• Lurer på hva som passer oss best. Tromsø-seier son holder Stabæk bak oss. Eller Stabæk-seier som gjør at vi er innenfor rekkevidde på flere lag. Tror det siste.

Comment

Working...
                                X