Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Start - Vålerenga. Søndag 24. Juli klokka 15.30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
    Lurer på hva som passer oss best. Tromsø-seier son holder Stabæk bak oss. Eller Stabæk-seier som gjør at vi er innenfor rekkevidde på flere lag. Tror det siste.
    Uavgjort. Da deles det ut to poeng istedetfor tre

Comment

• Originally posted by Trym View Post
      Herre... Noen burde bli arrestert for å gjøre denne kampen så sykt spennende. Tror aldri jeg har vært så nervøs i mitt liv... Ikke nok med bare øl i kveld skjenner jeg, men fantastisk seier og ikke minst at Johansen scorer i debuten... Nå er det om å gjøre å begynne å plukke poeng... 😃
      Var fryktelig å høre denne kampen på radio på vei hjem fra fjellet, holdte på å kjøre av veien når Start gikk opp til 3-2. Vanskelig å uttale seg når man ikke har sett matchen, men virket som innbytterene gjorde en god jobb. Deilig at Grindheim våkner med en scoring og en asisst. Moro meg Kjeldsrud Johansen! Der har vi fått murbrekkeren vi etterlyste og tror han kan bli en super sub utover høsten. Smakte urolig godt med 3 poeng nå og håper virkelig det løsner fremover nå. Utover det er det ikke veldig imponerende å vinne mot ett lag som ikke har vunnet på 1 år men utrolig viktig og deilig å få en seier!!

Comment

• Nå snur det! 3 av de 4 neste kampene er på eget (natur) gress, og det negative fokuset rettes nå mot andre klubber. Vinner ikke Lillestrøm i kveld har de maks tatt 2 poeng på de siste 7 kampene. Helt greit at de begynner å krangle internt i stasjonsbyen.

Comment

• Originally posted by wanderer View Post
          OK pluss førsteomgang. Veldig god andreomgang frem til byttene.

- Vi trenger NYE midtstoppere.
          - Backene våre var gode.
          - Midbanen var god i dag.
          - Vil fremheve Berge som kanskje BB i dag. Sakhor god også. Grindheim OK pluss.
          - Zahid god, DFH OK, Moa OK.
          - Bra innhopp av Juklerød, Stengel Anonym.
          - Johansen får scoring. Gøy.
          - Sandberg OK pluss totalt.

Deilig med seier. Skuldrene er senket. Enge er tilbake?

Alt i alt, veldig fortjent seier i dag. Men kunne fort blitt uavgjort.
          Har høye skuldre ennå en stund jeg ja, se Forsvaret vårt, nesten alle forsøk går i mål😱

Comment

• Ser ut som vi har gjort et skikkelig kupp med Kjelsrud Johansen. Vår nye Bengt Sæternes

Vi overkjører Start offensivt, og er milevis bedre enn dem. Sørlendingene har nesten ingenting å by på, men uten forsvarssjefen Wæhler måtte vi forvente å slippe inn mål i dag.

Backene våres var veldig gode og skapte rom for DFH og Zahid i midten.
            Super innsats i 90 minutter av alle mann og 3 poeng, bedre kan det ikke bli. Selvtillitboost og et steg på vei ut av sumpa, som var akkurat det vi trengte nå. Får håpe på noen uavgjortresultater i de andre kampene i kveld (bodø-sogndal, tromsø-start).

Så stolt, så Vål'enga

Comment

• Originally posted by wanderer View Post
              To bytter først vel? Så scoring til dem. Så ett bytte til, så scoring til oss, så til dem og til slutt til oss?
              Må si det er første gangen på lenge at laget ikke legger seg bakpå og safer ved å lede en kamp.
              Laget var forandret, selv om dette var bare Start, så var den ønskede innstillingen der.

Comment

• Er enig i at det ikke er veldig imponerende å vinne mot et lag som ikke har vunnet på over 1. år, men tar alt av 3 poengere med stor lettelse nå. Du var mer heldig enn meg som måtte følge med på vglive og forzafootball. Den ene meldte før den andre osv... 😄

Comment

• Fra mitt ståsted på tribuna virket det som om Tollås gjorde en bra kamp, i hvert fall i 1.omg. Fikk med at han tabbet på 2-3 scoringa, men som sagt synes jeg han var bra. Mulig det så annerledes ut på skjermen. Og det var GRUSOMT varmt på tribuna i dag, så mulig jeg nærmest hadde solstikk. Samme faen, vi vant!!
                  Vi er Vål'enga!!

Comment

• Selvsagt gjør Stabæk og Glimt det bra.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                      Selvsagt gjør Stabæk og Glimt det bra.
                      Vi er forbi Aalesund i hvert fall. Og når Stabæk vinner i dag så betyr det at Tromsø taper, hvilket også er helt greit for oss.
                      In the beginning the Universe was created.
                      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                      - Douglas Adams

Comment

• Orker ikke å begi meg inn på neon analyse og bare konstaterer at det er jævlig deilig med 3 poeng, dette var kampen vi måtte vinne uansett f*n

Lite stikk i negativ retning allikevel, de to baklengsmåla .....DFH med halvhjertet jobbing hjemover på den første og Nation med en horribel nakoveheading på det andre. Start produserte forsåvidt nok til å fortjene ett mål men måten de to måla kom på er totalt unødvendig og mot en bedre motstander kunne dette ha blitt skummelt.

Men uansett, 3 poeng er i boks og vi har klatret opp til kvalikk ....så jævla deilig !
                        "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

• Det mest negative nå er vel at Bodø leder mot Sogndal. Kan Sogndal ta poeng samtidig som Godset vinner så er det rn bra runde for oss.

Comment

• Originally posted by Trym View Post
                            Er enig i at det ikke er veldig imponerende å vinne mot et lag som ikke har vunnet på over 1. år, men tar alt av 3 poengere med stor lettelse nå. Du var mer heldig enn meg som måtte følge med på vglive og forzafootball. Den ene meldte før den andre osv... 😄
                            Hadde kun oppdateringer på meldinger på slutten selv, skjønte lite når jeg fikk melding om at Sasha Burchert var målscoreren vår på 4-2 målet!

Comment

• Yeeeessssss

Comment

• TIL og Sogdal utliknet. Kan vel knapt bli bedre.

Comment

Working...
                                X