Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Start - Vålerenga. Søndag 24. Juli klokka 15.30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fy faen det gjorde godt!
    Ble plutselig noen kilo lettere.
    Nå ser det i tillegg ut som at både Stabæk og Bodø driter seg ut

Comment

• Aaaaahh! Så deilig med en seier igjen! Og jaggu ser det ikke ut til at de andre resultatene går vår vei også. Bare bøffelpakket taper etterpå så er kvelden perfekt!

Comment

• Liker ikke det bitre Drammenspakket, men kjør på!

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
          Liker ikke det bitre Drammenspakket, men kjør på!
          Pøh, dem kan være så bitre og sure dem bare vil om dem gruser laget fra stasjonsbyen, gjerne så jævlig at dem knekker alt dem har igjen av selvtillit.
          "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

• Kan være greit med en hederlig uavgjort også. Da får LSK-treneren noen kamper til.

Comment

• Originally posted by Nicolai View Post
              Fy faen det gjorde godt!
              Ble plutselig noen kilo lettere.
              Nå ser det i tillegg ut som at både Stabæk og Bodø driter seg ut
              3 poeng, uansett hvilket lag det er mot, gir laget og den gruppa en kjempe boost! La oss håpe på Deila effekten og en liten seiersrekke nå.

Comment

• Må si det ble i overkant spennende mot slutten. Men som storebror sa: `Vålerenga klarer å drepe kampen 3 ganger, og det er jo ikke verst...`

Synes flere spillere står frem i dag. Noen skiller seg særlig positivt ut:
                1. Sakor er en skikkelig ballvinner, vanskelig å frata ballen.
                2. Berge legger massevis av krempasninger og styrer midtbanen. Imponerende gitt alder! Bør søke alternativer fremover i banen oftere.
                3. Grindheim er full av vilje og guts. Godt med målgivende og goal i dag! Det tar jeg som et tegn i vinden.
                4. Moa er på gang.
                5. Kjellsrud Johansen og Juklerød!
                In the beginning the Universe was created.
                This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                - Douglas Adams

Comment

• Originally posted by JohnF View Post
                  Må si det ble i overkant spennende mot slutten. Men som storebror sa: `Vålerenga klarer å drepe kampen 3 ganger, og det er jo ikke verst...`

Synes flere spillere står frem i dag. Noen skiller seg særlig positivt ut:
                  1. Sakor er en skikkelig ballvinner, vanskelig å frata ballen.
                  2. Berge legger massevis av krempasninger og styrer midtbanen. Imponerende gitt alder! Bør søke alternativer fremover i banen oftere.
                  3. Grindheim er full av vilje og guts. Godt med målgivende og goal i dag! Det tar jeg som et tegn i vinden.
                  4. Moa er på gang.
                  5. Kjellsrud Johansen og Juklerød!
                  Juklerød viste jo allerede i EM pausen at han var på gang med to mål på to matcher så den satt jeg å venta på. Han blir en god innbytter for oss i høst. Ellers vil jeg legge til, uten å ha sett kampen at Zahid virkelig er igang med to mål på to kamper.

Comment

• Satser på seier til oss og vrakgodset neste runde og uavgjort mellom TIL-B/G, hadde vært utrolig digg med litt avstand fra bunn
                    "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by Sofasupporter View Post
                      Pøh, dem kan være så bitre og sure dem bare vil om dem gruser laget fra stasjonsbyen, gjerne så jævlig at dem knekker alt dem har igjen av selvtillit.
                      Harrytassene fra Drammen, når man en sjelden gang vil at dem skal vinne ....
                      "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

• Rart å si det, men er deilig å se at vi har klatra til en 13. plass

Comment

• Originally posted by LameDuck View Post
                          Klubben bruker dyre kroner på psykologer og andre som skal få det mentale på plass. Spark dem, og send inn VIFpatriot.

Dette er så vakker lesning at jeg begynner å få trua jeg også. Vurderer nesten å endre tippingen min, også.

Sommer-Norge byr på glede og moro, kanskje heltene i kongeblått kan følge opp?

Takk for morsomme ord!

25graderDuck.
                          Du skulle forandra tippingen Duck. Jeg sa jo at vi ville vinne. Du må stole på meg.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                            Du skulle forandra tippingen Duck. Jeg sa jo at vi ville vinne. Du må stole på meg.
                            Heretter skal jeg høre på deg. Jeg lover.

PatriotDuck.
                            Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

• Så fotballekstra på TV2 og stemmer for å SPARKE fjotten Mini fra alt om norsk fotball. Han er SÅ anti Enga at det er som å se en Monty Pyton paradoi på en sports sending. FUCK MINI JAKOBSEN!
                              Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post
                                Så fotballekstra på TV2 og stemmer for å SPARKE fjotten Mini fra alt om norsk fotball. Han er SÅ anti Enga at det er som å se en Monty Pyton paradoi på en sports sending. FUCK MINI JAKOBSEN!
                                Etter 3 deilige poeng og litt klatring på tabellen er det vel ikke vits å bruke energi på lille Mini eller andre såkalte "eksperter" Vi hater alle, alle hater oss!

Comment

Working...
                                X