Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vard Haugesund - Vålerenga 2 (25.7.16 kl. 12:30)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Calven
    replied
    Originally posted by wanderer View Post
    Iflg denne siden, http://bombaball.blogspot.no/2016/01...riesystem.html, så sier bloggeren at alle 2.lag uansett rykker ned til 3.divisjon. Har ikke klart å finne andre nettsider som underbygger den påstanden.

"Det som ikke framgår med fargekoding i tabellen er at 2.-lag som havner på plass 1-7 i 2. divisjon 2016 uansett vil flyttes ned til 3. divisjon 2017."

Stemmer dette?
    Nei det stemmer ikke. 7 beste holder seg i divisjonen.

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Originally posted by Nico 8 View Post
    Mulig de nettopp har oppdatert artikkelen, men nå står det følgende under det du har sitert:
    "[Oppdatering: Det sies nå at også nye andredivisjon blir åpen for andrelag, og i så fall vil fordelingen bli akkurat som i tabellen]"
    Mener jeg leste gjennom godt nok i sted altså, og at den nettopp er oppdatert. Eller så blinksa jeg godt i sted

Leave a comment:

• Loffen
    replied
    Synd at 2. laget roter bort en 2-måls ledelse.
    Sesongen begynte fantastisk men på de siste 10 har det kun blitt en 3-poenger.
    Før sesongen var det litt naivt å tro på fornya kontrakt, men etter starten fikk jeg trua.
    Nå er det tre poeng opp til 7.plassen etter 1 kamp over halvveis.
    Det hadde vært meget deilig å holde plassen. 2. divisjon neste år vil bli bra matching for de som ikke er aktuelle for 1.laget.
    (Dog er det aller viktigste å unngå OBOS-ligaen)....

Leave a comment:

• Nico 8
    replied
    Mulig de nettopp har oppdatert artikkelen, men nå står det følgende under det du har sitert:
    "[Oppdatering: Det sies nå at også nye andredivisjon blir åpen for andrelag, og i så fall vil fordelingen bli akkurat som i tabellen]"

Leave a comment:

• KampenUltras
    replied
    Originally posted by wanderer View Post
    Iflg denne siden, http://bombaball.blogspot.no/2016/01...riesystem.html, så sier bloggeren at alle 2.lag uansett rykker ned til 3.divisjon. Har ikke klart å finne andre nettsider som underbygger den påstanden.

"Det som ikke framgår med fargekoding i tabellen er at 2.-lag som havner på plass 1-7 i 2. divisjon 2016 uansett vil flyttes ned til 3. divisjon 2017."

Stemmer dette?
    Hørtes ut som en spektakulært dårlig ide for Norsk fotball.
    Unge spillere får mye bedre matching i 2. divisjon..
    Dette er å skyte seg selv i foten med tanke på spillerutvikling i mine øyne

Leave a comment:

• Sofasupporter
    replied
    Helt nytt for meg

Leave a comment:

• wanderer
    replied

Stemmer dette?

Leave a comment:

• KampenUltras
    replied
    Ser vi litt på Vålerenga sitt lag, så har de fleste av elitespillerne skuffet, med unntak av Nedrebø som har vært god. Omarsson og Gunnarsson har ikke vært av de bedre i dag.
    Omarsson virker ikke til å tatt ett steg lenger siden har kom til oss, viser glimt av talent og teknikk.
    Håper Deila klarer å heve minimumsnivået og utvikle han videre

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Nå er det 4-4.

Leave a comment:

• Daniel
    replied
    Kan legge til at Omarsson har skutt i treverket og at Møller har reddet en straffe han selv lagde

Leave a comment:

• maestro
    replied
    2-4 nå. Gunnarsson.

Leave a comment:

• Daniel
    started a topic Vard Haugesund - Vålerenga 2 (25.7.16 kl. 12:30)

Vard Haugesund - Vålerenga 2 (25.7.16 kl. 12:30)

Kampen pågår nå, eneste streamen jeg har funnet er for betalende abbonenter av Haugsesunds Avis.

VIF2 leder 3-2 til pause.
    VIF2 tar ledelsen 1-0 tidlig i kampen ved Nedrebø (assist Castro).
    Deretter snur Vard og leder lenge 2-1, før Nedrebø setter sitt andre og utlikner.
    Henrik Udahl setter 3-2 rett før pause i det som virker som et fyrverkeri av en omgang.
    Castro har blant annet en som traff innsiden av stolpen.

Kampen kan følges her:
    http://live.h-avis.no/fotball/live/
Working...
X